User
Pass
2FA
 
 

Cerere helper Adderall

 
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> hidden stuff -> mc.freakz.ro -> Admin requests
Author Message1496
IngerDr00gat

[ Brelinydd]



Status: Offline
(since 07-07-2021 10:28)
Joined: 31 Dec 2012
Posts: 9849, Topics: 835
Location: Romania

Reputation: 568.7
Votes: 492

Post Posted: 18-02-2018, 14:00:19 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salutare, numele meu este Adrian, sunt student, lucrez part time ca ospatar la nunti si ador sa le dau spaima la mancare in timp ce seful e ocupat cu treburi mai importante de sef (laba) -. Joc pe server de cand a aparut, cu numele de Adderall, nu detin un cont premim deoarece sunt chitra, dar daca situatia o cere pot ajuta cu ceva bani pentru server. Timp online in jur de 6 zile , facut random deoarece ma joc cand am dispozitie si timp pentru minecraft.
De ce consider ca sunt apt pentru aceasta functie? In primul rand pentru ca am ceva experienta in ceea ce priveste adminatul ( fost moderator pe forum, fost owner de servere in comunitate, fost admin pe diverse servere de cs ). De asemenea am maturitatea necesara sa rezolv un conflict fara sa ma cert in stilul "hai sa vedem care o are mai mare" ( desi bineinteles e clar ca eu o am cea mai mare - ). Alte argumente ( ma simt ca si cum dau bacul la romana a 2 oara si fac subiectul 2 cu textul argumentativ - ) este faptul ca ma pricep in zona IT, deisgn ( pot ajuta cu un banner/sigla/video ) cand aveti nevoie si pot si eu, si imi place sa moderez si sa ajut playerii nu joc ca disperatul.
Parerea mea despre server: Imi place ca este foarte longeviv, iar NewBest nu a renuntat la el cu toate ca a avut cam putini playeri. Imi place sa se ocupa si ca desi primeste donatii este obiectiv in decizii. Sper sa fie si in continuare si sunt curios sa vad cum va proceda si in continuare.