User
Pass
2FA
 
 

Mage - Arcane, Pve Guide [RO]

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message1103
alyn509

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 22-11-2014 14:23)
Joined: 18 Aug 2012
Posts: 51, Topics: 9
Location: Sibiu

Reputation: 107.9
Votes: 5

   
Post Posted: 14-09-2014, 23:21:31 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Mage - Arcane,PvE



Multi dintre noi la un moment dat ne-am dorit probabil specul magic care "dintr-un buton" sa scoata un damage impresionant. Iata ca acest spec exista, specul de Arcane de la mage, specul care am sa vi-l prezint in acest guide.

Talent Tree



Glyphs :

Prime Glyphs :

-> Glyph of Mage Armor - Face ca Mage Armor sa gecereze cu 20% mai multa mana
-> Glyph of Arcane Blast - Mareste buff-ul de increase damage de la Arcane Blast cu 3%
-> Glyph of Arcane Missiles - Creste sansa de crit cu Arcane Missiles cu 5%

Major Glyphs :

-> Glyph of Evocation - Evocation de asemenea magul cu 40% din hp-ul lui/ei total
-> Glyph of Arcane Power - Face ca atunci cand Arcane Power este activ ca cd-ul global de la Blink, Mana Shield si Mirror Image sa fie redus la 0
-> Glyph of Mana Shield - Reduce cd-ul la Mana Shield cu 2 sec.

Minor Glyphs :

-> Glyph of Mirror Image - Face ca imaginile din Mirror Image sa casteze Arcane Blast pe specul de Arcane respectiv Fireball pt Fire (prima optiune ne intereseaza)
Celelalte 2 la alegere.

Rotatia

Aspecte generale


-> vom tine pe noi tot timpul Mage Armor, fiind cea mai avantajoasa armura ( ne regenereaza mana la fiecare 5 sec.)
-> Mana Gem este foarte util de folosit atunci cand avem procuri de Intellect, sau in combinatie cu Volcanic Potion / trinket / enchant engineering pentru un buff mai mare de spell power datorita talentului Improved Mana Gem.
-> Mage Ward e foarte util de folosit in majoitatea fight-urilor in care primim frost, fire sau arcane damage, avand in vedere ca primim spell power in functie de damage-ul absorbit. Mana Shield la fel, doar ca in cazul lui avem o limitare avand in vedere ca mana in cazul nostru este foarte importanta.
-> Flame Orb e o abilitate ce o putem folosi la CD, deoarece ne ofera damage bonus si are cast instant.
-> Presence of Mind este foarte bun de folosit la cd. Eu il folosesc intr-un macro pentru Arcane Blast:

#showtooltip Arcane Blast
/cast Presence of Mind
/cast Arcane Blast



Single Target Dps

-> Arcane Blast - Abilitatea forta care va face 90% din toata treaba noastra
-> Arcane Missiles - Abilitate foarte utila pentru rotatie cand este necesar sa "tragem de mana"
-> Evocation - Abilitate ce ne reface mana la full.

Am putea zice ca rotatia de Single target cuprinde 3 faze:

1. Faza de "Burst" - in care vom folosi doar Arcane Blast pana vom termina mana.
2. Faza de "Consume" - Vom folosi Evocation pentru a ne reface mana la full, apoi pana la jumatate mana vom continua sa dam doar Arcane Blast. Cand mana ajunge la jumatate vom trece in faza "Economy".
2. Faza de "Economy" - Cand am ajuns la jumatate mana vom avea urmatoarea rotatie: 4 x Arcane Blast + 1 x Arcane Missiles. Scopul acestei face este sa intretina mana pana cand se termina cd-ul de la Evocation. Ideal ar fi ca in momentul cand Evocation va fi din nou disponibil sa nu mai avemnici un pic de mana. De aceea daca observam ca rotatia de "Economy" intretine mana destul de bine si mai avem putin pana cand cd-ul de la Evocation este gata, putem sa marim stack-urile de Arcane Blast din rotatie, adica vom avea 5 x Arcane Blast + 1 x Arcane Missiles, sau 6 x Arcane Blast + 1 x Arcane Missiles, sau 7 x Arcane Blast + 1 x Arcane Missiles, in functie de timpul pe care il mai avem pana cand vom putea folosi din nou Evocation ca sa ne reface mana la full. Cand avem Evocation disponibil reluam faza de "Consume".


Area of Efect Dps (AoE) :

-> Arcane Explosion - abilitate AoE de baza specifica specului

Foarte multi vor spune ca specul de Arcane nu are AoE capabil de prea mult damage, dar se inseala. Intr-adevar AoE-ul la magul de Arcane este mai dificil de intretinut dar nu este imposibil. Singura observatie la acest capitol este ca AoE-ul este dependent de pozitia magului.
Rotatia classica de AoE este 1 x Arcane Blast + 3 x Arcane Explosion, pe care o puteti incepe de indata ce aveti 4 stack-uri de Arcane Blast pentru ca damage-ul dat de Arcane Explosion sa fie mare.

Putini insa stiu ca magul de Arcane are un Burst pentru AoE capabil sa concureze cu Combustion-ul magului de Fire. Acest lucru este posibil datorita abilitatii Mirror Image si a Glyph-ului de Mirror Image care face ca imaginile magului de Arcane sa dea Arcane Blast in loc de Frostbolt, lucru putin semnificativ la prima vedere. Ceea ce face acest Glyph cu adevarat magnific este urmatorul rezultat:


Dupa cum ati putea observa, imaginile datorita faptului ca folosesc Arcane Blast, pun pe mag stack-uri de Arcane Blast, ceea ce confera magului libertate sa casteze doar Arcane Explosion cat timp acestea sunt active. Nu mai e nevoie sa mentinem rotatia de 1 x Arcane Blast + 3 x Arcane Explosion ci cand folosim imaginile tot ce trebuie sa facem este sa dam Arcane Explosion in spam :)

Stats

Intellect - creste Spell Power, Spell Critical Hit si cantitatea de mana
Hit - reduce sansa de miss cu spell-uri. Este necesar un cap de 17% ca nici un spell sa nu dea miss
Mastery - stat de baza care creste tot damage-ul pe care il da magul de Arcane in functie de cata mana mai are
Critical Strike - creste sansa de critical damage, un stat foarte util pentru a mentine un dps bun
Haste - reduce cast time-ul abilitatilor noastre (Arcane Blast mai precis) si creste numarul de missiles pe care il lanseaza Arcane Missiles.



Magul de Arcane pe langa foarte mult mastery ca stat de baza de asemenea mai are nevoie de un cap de haste. Scopul acestuia este ca timpul de cast al Arcane Blast-ului sa nu scada sub 1 sec. cand magul are toate buff-ele pe el. Acesta depinde de urmatoarele criterii:

1. magul este Goblin?
2. magul are 2 piese de T13?

In functie de aceste criterii vom avea:

| 1. | 2. | haste |
===========
| NU | NU | 1768 |
| DA | NU | 1624 |
| NU | DA | 1268 |
| DA | DA | 1124 |

@ valori preluate de pe un guide de pe us.battle.net si testate.

In concluzie ordinea stats-urilor pentru magul de arcane este urmatoarea:

Intellect > Hit(17%) > Haste Cap > Mastery > Crit > mai mult Haste

Alegerea trinketelor

Magul de Arcane va avea nevoie de 2 trinkete impartite in urmatoarele categorii:

A. Trinket suport - trinket cu stats si/sau proc de stats
Aici vom avea urmatoarele trinkete puse in rank in functie de cat de bune sunt specului nostru.

1) Will of Unbinding (heroic) - BiS
2) Will of Unbinding (normal)
2) Will of Unbinding (raid finder)
3) Foul Gift of the Demon Lord
4) Bottled Wishes
5) Rune of Zeth

B. Trinket specific tipului de damage, single target sau AoE (care sunt benefice unui tip anume iar celalaltui poate mai putin)


La AoE vom avea:
1) Cunning of the Cruel (heroic) - BiS
2) Cunning of the Cruel (normal)
3) Cunning of the Cruel (raid finder)
4) un al 2-lea trinket de suport
Aceste trinkete sunt extrem de utile de exemplu in Dragon Soul la Yor'Sahj, Blackhorn sau Spine

La single target vom avea:
1) Shard of Woe - BiS : deoarece ofera o reducere a costului de mana care permite magului de Arcane sa intretina mult mai mult timp mana, foarte util la fight-urile lungi unde este necesar sa dam damage continuu, si nu ne permitem sa ramanem fara mana ( ex. Zon'ozz hc sau Ultraxion hc )
2) Insignia of the Corrupted Mind (heroic) - BiS : as putea zice ca si acest trinket este un BiS, in fight-urile mai flexibile unde mobilitatea ne permite sa regeneram mai usor mana ( ex: Morchock, Hagara )
3) Insignia of the Corrupted Mind (normal)
4) Insignia of the Corrupted Mind (raid finder)
5) un al 2-lea trinket de suport sau unul de AoE

Eu deocamdata folosesc urmatoarele combinatii de trinkete:

Cunning of the Cruel (heroic) + Will of Unbinding (normal) - Yor, Blackhorn si Spine (normal si heroic)
Shard of Woe + Will of Unbinding (normal) - Zon'ozz (doar heroic) si Ultraxion (normal si heroic)
Insignia of the Corrupted Mind (heroic) + Will of Unbinding (normal) - restul bossilor din Dragon Soul si in dungeons.

Gemming

Meta: Burning Shadowspirit Diamond - 54 Intellect + 3% efect de crit marit
Red: Brilliant Queen's Garnet - 50 Intellect
Yellow: Artful Lava Coral - 25 Intellect + 25 Mastery
Blue: Veiled Shadow Spinel - 25 Intellect + 25 Hit
Prismatic: Brilliant Queen's Garnet - 50 Intellect

Enchants


-> Head – Arcanum of Hyjal - 60 Intellect + 35 crit
-> Shoulders – Greater Inscription of Charged Lodestone - 50 Intellect + 25 Haste
-> Back – Greater Intellect - 50 Intellect
-> Chest – Peerless Stats - 20 toate stats
-> Wrists – Enchant Bracer - Mighty Intellect - 50 Intellect
-> Gloves – Greater Mastery - 65 Mastery
-> Belt – Ebonsteel Belt Buckle – 1 socket bonus
-> Legs – Powerful Ghostly Spellthread – 95 intelect + 55 spirit
-> Boots – Mastery – 50 Mastery
-> Weapon – Power Torrent – proc de 500 Intellect


Reforging

Dupa ce atingem cap-ul de hit si cel de haste, reforging-ul se va face din haste-ul suplimentar si din crit in mastery. Ideal ar fi ca pe fiecare item sa avem mastery. Daca avem mastery urmatorul stat va fi crit.


Sper ca guide-ul asta a fost util si astept intrebari, daca sunt :D


BM Hunter PvE Guide

Fury Warrior PvE Guide

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

Locked by Burebysta, 24 January 2016 16:01



 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  


The time now is 27-02-2025, 10:11:46
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x