User
Pass
2FA
 
 

Bug mision Val'sharah

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message291
nirvana10100

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 07-02-2019 01:33)
Joined: 21 Jan 2019
Posts: 1, Topics: 1
Location: Chile

Reputation: 0

Post Posted: 07-02-2019, 03:33:04 | Translate post to: ... (Click for more languages)

tengo un problema con una misión de val sharah supuesta mente después de seguir con la cadena de misiones me llavaria con malfurion donde este npc me daría una misión para seguir avanzando la cadena el cual no me la dio y no puedo seguir con los logros para poder volar en islas abruptas por favor si ven este que les pasa lo mismo reporten bug para que lo arreglen gracias
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
kpasa

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 06-06-2022 02:04)
Joined: 05 Jun 2017
Posts: 159, Topics: 1
Location: \ o /

Reputation: 583.3
Votes: 4

Post Posted: 07-02-2019, 21:38:14 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Hola,
Debes terminar los tres lugares de los Archidruidas, y en cada una de ellas al completar obtendréis la misión Malfurion Stormrage, e ir donde Malfurion para continuar la cadena.
Mira la Guía:
Val'sharah Archdruid Storylines


FREAKZ ESPAÑOL

Discord Freakz_Es
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  


The time now is 20-04-2024, 16:55:43
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x