User
Pass
2FA
 
 

BUG

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message158
juanpk312

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 06-05-2019 13:37)
Joined: 05 May 2019
Posts: 1, Topics: 1
Location: Bolivia

Reputation: 0

Post Posted: 06-05-2019, 14:27:07 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Hola que tal, bueno tengo un problema con mi dk recien creado, en el cual no puedo tomar la primera quest del INSTRUCTOR RAZUVIOUS, en el que tienes que recoger la espada y forjarla, pero no me deja tomarla, ya descargue el juego 2 veces y nada por favoy si alguien pudiera ayudarme
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
kingbar

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 15-11-2020 15:01)
Joined: 02 Apr 2018
Posts: 69, Topics: 10
Location: Peru

Reputation: 25.6

Post Posted: 06-05-2019, 16:14:27 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Acabo de hacerla no veo el problema almenos queme digas que ya tienes la mision y te falta cojer la espada si esasi la espada se coje en forja de runas del dk aunque no te lo marque la mision la.hubicacion solo cojelo y listo ahora si es otra cosa borra y crea nuevamente tu pj
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  


The time now is 25-04-2024, 19:36:06
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x