User
Pass
2FA
 
 

Search found 91 matches
Freakz Forum Index
Author Message
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 04-06-2011, 19:37:11   Subject: My ret vs frost mage
@ XTKMO .... Bah spartanule tu sa taci ca prietenul meu de pe evo te-a vazut cum te-a batut un rogue de 4.5k gs -))) si tu vorbesti? seriously
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 04-06-2011, 00:32:10   Subject: My ret vs frost mage
my point proven , pana acum te dadeai mare spartan XTKmo , si acum retragi cuvintele ... exact ca syckness
again : my point proven .
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 18:17:31   Subject: My ret vs frost mage
[quote ascuns]
asta a fost direct la corazon pentru el - -
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 16:30:20   Subject: My ret vs frost mage
e de plans frate nu de ras ... te oftici atata ca te-am batut in nijte duele pe bune grow up ... nu te inteleg ce atata suferinta ca ai pierdut nijte duele alta data poate pierd eu asta e ... wow se bazeaza si pe noroc nu doar mind ... syckness grow up kiddo
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 16:22:08   Subject: My ret vs frost mage
eu joc pala ret din wow classic ... sfat pt syckness i-ati o gagica poate te scoate din depresie dar vezi sa nu fie blood elfitza ca atunci nu se pune si cand vb pe forum tine mainile pe tasta nu da la laba in timp ce vb de faceroll ty bb
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 15:33:36   Subject: My ret vs frost mage
plangi syckness ca am fost toti pe skype cand te farmam si radeam de tn -
da dar daca am loss nu prea face kite - si eu abuzez loss daca mi se iveste ocazia ziceti-mi noob etc dar e stilul meu de joc si nu il schimb pt ca nijte tarzi de pe un forum care nu ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 14:24:59   Subject: My ret vs frost mage
n-am luat nimic de pe cenuse sorry ... ti-am dat un 10-0 asa frumos am si xtkmo din cate am auzit din surse lumea zice ca abia ai facut 1800 la 2s -
syckness plangi in continuare cat timp te farmez daca as face 1k gold pt fiecare data cand te bat in duel as ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 03-06-2011, 13:42:31   Subject: My ret vs frost mage
Xtkmo as vrea un duel vs tine daca se poate - , da-mi un PM te astept ... iar celalt pala gresesti este los si in elwynn -
inca ceva ce am uitat sa pun in video la description este ca jucam in 700 frost resist in video ceea ce a facut meciul f greu pt ma ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 01-06-2011, 01:49:58   Subject: My ret vs frost mage
[quote ascuns]
domnule suferinta se foloseste shield ca sa faci kite pt more heal si folosesc shield vs caster ca sa dau bigger heals arma de spell shield de spell
judge pe pet pt mana si art tocmai ziceam ca joc magu frost la mana .... folosesc shield vs ret in caz ca merg ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 31-05-2011, 18:09:02   Subject: My ret vs frost mage
normal ca dau pe pet sa imi reafac mana ca el are absorbes si , acum explicam ca jucam la drain?
si is clicker ca nu folo cancel aura atata tot si buff gen might kings cam atat ca nu folosesc binds pt alea in rest am bind pt orice party heal cleanse dps bubble hof party members seals swap weps
si a dat CS doar ca fac ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 31-05-2011, 17:55:13   Subject: My ret vs frost mage
nah e chiar bun mage-ul cand vn vb de duel vs pala chiar stie rest nu ma bag ... ideea e ca eu am sanse sa pic si un very pro mage care nu e atent si nu se asteapta la trinketu meu de frost reflect ... magu asta s-a obisnuit deja sa faca dodge la unele reflects nu toate ... dar parerea mea e ca nu exista sa fie usor v ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 31-05-2011, 17:23:21   Subject: My ret vs frost mage
yeah cam asa tine un duel ca ret pala vs mage mai ales daca se face los se mananca etc ... e real deal .. normal tre sa ii faci mana drain la mage ; cu ret trebuie sa rezisti pana ramane fara mana asa se castiga sau fast win cu high burst ... vs un mag oricat de noob da care are indemanare sa bata un ret nu ca ar fi gr ...
  Topic: My ret vs frost mage
Draven

Replies: 59
Views: 8483

PostForum: WoW Movies   Posted: 31-05-2011, 16:22:34   Subject: My ret vs frost mage
Inainte sa sariti cu trolling sau alte commentarii , va anunt ca ret knowledgu meu e undeva pe la 50% asa ca sunteti bine veniti cu sfaturi pentru improve din moment ce vreau sa-l perfectionez la maxim , fara insulte .... thx o zi faina si vizionare placuta
http://www.youtube.com/watch?v=V9BUr6-d2iw -
  Topic: Aryus trailer for upcoming movie
Draven

Replies: 62
Views: 10496

PostForum: WoW Movies   Posted: 21-05-2011, 12:40:52   Subject: Aryus trailer for upcoming movie
boostai pe vladynios care e 5/5 wrath si tu cu smourne .... nici macar nu ai umeri esti penal ? sa fim seriosi .... eu boostam un war de 4.6k gs si nici nu eram prot spec eram retri .... warru era prot l-am dus la 1800 ca ma rugat sal ajut ce te dai mare hai sa joc prot cu resto druid si sa vedem ce pana mea mai faci ...
  Topic: Aryus trailer for upcoming movie
Draven

Replies: 62
Views: 10496

PostForum: WoW Movies   Posted: 20-05-2011, 15:00:26   Subject: Aryus trailer for upcoming movie
same here ....
 
Page 1 of 7 Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
All times are GMT + 2 Hours
Jump to:  

The time now is 28-04-2024, 15:26:20
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x