Author |
Message |
Topic: FA CHAR TRADE FARA SA IEI TEAPA |
Twin
Replies: 188
Views: 54570
|
Forum: Old Announcements Posted: 05-07-2010, 16:42:42 Subject: FA CHAR TRADE FARA SA IEI TEAPA |
Mda ce raspuns extraordinar am primit....in primu rand aici am fost pus de unu dintre gm vostri minunati sa postez...iar daca nu se poate rez se poate raspunde si in alt fel ..dar se pare ca ste greu. ... |
Twin
|
Forum: Old Announcements Posted: 05-07-2010, 13:00:16 Subject: FA CHAR TRADE FARA SA IEI TEAPA |
Mda sa inteleg ca tu ai luat dk ala...am inteles...treba este ca eu nu am facut nci un schimb...dar se pare ca aici nu se poate verifica inainte sa se faca char trade...ce mai pot spune..si inca ceva. ... |
Twin
|
Forum: Old Announcements Posted: 05-07-2010, 12:31:28 Subject: FA CHAR TRADE FARA SA IEI TEAPA |
Am si eu o problema..mi sa luat un char de pe cont..daca se poate rez ceva as fii recunoscator..daca nu asta este..dar as vrea sa stiu cine la luat ..este vb de un dk...name Twyn..se poate dovedi ca e ... |
Topic: wtf ? |
Twin
Replies: 25
Views: 3841
|
Forum: Trash Posted: 17-04-2010, 20:28:59 Subject: wtf ? |
Am auzit si eu despre cele intamplate azi...chiar nu este frumos sa procedati asa..daca aveti ceva personal cu bela si tz ar fii foarte bine si frumos sa le ziceti lor nu sa le dati ban..Btw eu chiar ... |
|