User
Pass
2FA

Search found 7 matches
Freakz Forum Index
Author Message
  Topic: E normal ?
adriany

Replies: 14
Views: 1344

PostForum: Romanian   Posted: 07-10-2011, 12:33:14   Subject: E normal ?
Asta e cataclysmu n-avem ce face face Napolol si da-mi te rog un PM vreau sa te intreb ceva! Multumesc!
  Topic: E normal ?
adriany

Replies: 14
Views: 1344

PostForum: Romanian   Posted: 07-10-2011, 12:27:22   Subject: E normal ?
Adevarat ca warrior si mage rup dar pana la urma fiecare isi face ce ii place oricum asta e cataclysm..n-avem ce face
  Topic: Newbie questions
adriany

Replies: 639
Views: 114125

PostForum: Trash   Posted: 30-09-2011, 12:33:49   Subject: Newbie questions
[quote ascuns]
Eu doar am facut o precizare nu este nevoie sa te enervezi ok?
http://armory.freakz.ro/character-sheet.xml?r=Genesis&cn=Undita
  Topic: Un Realm Separat de Wotlk
adriany

Replies: 2
Views: 638

PostForum: Romanian   Posted: 21-09-2011, 15:25:38   Subject: Un Realm Separat de Wotlk
Aici dragi jucatori de pe WoWFreakz vreau sa va propun ceva ce o sa va lase pe ganduri si anume propun sa se deschida un realm separat de Wotlk pentru ca eu sunt de parere ca nu numai eu ci si altor jucatori le este dor de versiunea Wotlk (cel putin asa cred eu)!
Mie unul imi este foarte dor de wotlk care era inainte sa se bage cataclysm dar il rog pe Ownerul nostru si anume ...
  Topic: Newbie questions
adriany

Replies: 639
Views: 114125

PostForum: Trash   Posted: 21-09-2011, 15:19:19   Subject: Newbie questions
Dragi jucatori de pe WoWFreakz vreau sa va propun ceva ce o sa va lase pe ganduri si anume propun sa se deschida un realm separat de Wotlk pentru ca eu sunt de parere ca nu numai eu ci si altor jucatori le este dor de versiunea Wotlk (cel putin asa cred eu)!
Mie unul imi este foarte dor de wotlk care era inainte sa se bage cataclysm dar il rog pe Ownerul nostru si anume Shoke ...
  Topic: 7100+ online !
adriany

Replies: 391
Views: 142871

PostForum: Trash   Posted: 21-09-2011, 15:07:24   Subject: O PROPUNERE
Dragi jucatori de pe WoWFreakz vreau sa va propun ceva ce o sa va lase pe ganduri si anume propun sa se deschida un realm separat de Wotlk pentru ca eu sunt de parere ca nu numai eu ci si altor jucatori le este dor de versiunea Wotlk (cel putin asa cred eu)!
Mie unul imi este foarte dor de wotlk care era inainte sa se bage cataclysm dar il rog pe Ownerul nostru si anume Shoker ...
  Topic: Recrutari&Program Raiduri
adriany

Replies: 92
Views: 13997

PostForum: Trash   Posted: 10-09-2011, 10:31:57   Subject: Recrutari&Program Raiduri
Numele caracterului : Undita
Varsta: 14
Rasa / Clasa : undead rogue
Talent Mainspec / Offspec : Assasination PvE/Assasination PvP
Profesii: Engineering
Experienta in WoW: 4 ani
Experienta in raiduri : 3 ani
De ce vreti in aceasta guilda?: Pentru ca sunt in cautarea uneri guilde capabile si serioase in ceea ce priveste PvE!
Sunteti sau nu de acord cu regulile guildei:Da, ...

Page 1 of 1
All times are GMT + 2 Hours
Jump to:  

The time now is 14-12-2024, 17:29:57
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

I forgot my password