Author |
Message |
Topic: [FIXED] [Warrior][PvE] Vigilance Exploit |
coriolis
Replies: 7
Views: 2871
|
Forum: Trash Posted: 03-04-2012, 09:07:48 Subject: [FIXED] [Warrior][PvE] Vigilance Exploit |
[quote ascuns] This is exactly why the bug report was made. The OP showed he can cast Vigilance, change spec from prot to furry, and still get the Vengeance buff from Vigilance. |
Topic: [FIXED] Hymn of Hope major exploit |
coriolis
Replies: 30
Views: 7667
|
Forum: Trash Posted: 28-03-2012, 10:35:34 Subject: [FIXED] Hymn of Hope major exploit |
Jumatate din priests de pe server folosesc un exploit la Hymn of Hope sa-si faca de la 0 mana full mana.
PS: fara legatura cu bug report-ul secret de mai sus -- combo de shadowfiend si hymn nu este exploit, folosirea lor concomitent are avantaje si dezavantaje deopotriva. |
Topic: [FIXED] [Rogue] Redirect @ Sinister Strike |
coriolis
Replies: 41
Views: 6541
|
Forum: Trash Posted: 25-03-2012, 08:33:41 Subject: [FIXED] [Rogue] Redirect @ Sinister Strike |
[quote ascuns] Dupa login ma duc la un dummy, dau Redirect pe el apoi Sinister Strike. Pana la relog voi primi 2 combo points de la fiecare Sinister Strike.
Caracterul este creat pe Cata. Bug-ul nu este influentat de Glyph of Sinister Strike. |
Topic: [Priest] Penance haste/slow mechanics |
coriolis
Replies: 15
Views: 2145
|
Forum: Trash Posted: 21-03-2012, 01:00:02 Subject: [Priest] Penance haste/slow mechanics |
[quote ascuns] Nu Groovy a afirmat cele de mai sus, ci eu. Daca eu sunt ratat, te invit sa le explici asta si membrilor de forumul Blizzard care afirma exact ce am spus eu [url=http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1765530529]aici pentru Penance si [url=http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2416156480]aici pentru Mind Flay. Unul din threaduri este de pe patch 4.0.3 si al doilea de pe patch 4.0.6
Daca preferi ceva mai recent, poti deasemenea sa-i explici ca este ratat si celui care intretine [url=http://eli ... |
Topic: [Priest] Penance haste/slow mechanics |
coriolis
Replies: 15
Views: 2145
|
Forum: Trash Posted: 20-03-2012, 16:36:22 Subject: [Priest] Penance haste/slow mechanics |
[quote ascuns] Pe Freakz sistemul de la channeled spells este identic cu cel de la DoTs si HoTs: in functie de cat haste ai, se adauga noi ticks per cast. Pe Blizzard nu exista asta, Penance sau Mind Flay au un numar fix de ticks indiferent de cat haste ai. Se modifica doar durata de channeling.
In PvE asta se traduce in general intr-un bug pozitiv in cele mai multe situatii, pentru ca poti casta mai multe tickuri dintr-un channeled spell pentru acelasi cost de mana. Spre exemplu orice shadow priest decent echipat va avea 4 ticks la Mind Flay. Orice disci priest cu pes ... |
Topic: PROT PALA HEAL OP BUGUIT |
coriolis
Replies: 11
Views: 1554
|
Forum: Trash Posted: 19-03-2012, 11:36:02 Subject: PROT PALA HEAL OP BUGUIT |
[quote ascuns] Nu interactioneaza, daca ne-ar creste spell power pe baza de Vengeance am avea un damage imens.
[url=http://www.wowhead.com/spell=85673/word-of-glory#comments]Word of Glory scaleaza cu Attack Power insa.
[quote ascuns] Nerful vine in patch 4.1 cand WoG primeste un cd de 20 secunde. |
Topic: [FIXED] Improve Devouring Plague |
coriolis
Replies: 64
Views: 11806
|
Forum: Trash Posted: 16-03-2012, 09:47:11 Subject: [FIXED] Improve Devouring Plague |
am considerat ca damage de la Devouring Plague DoT este corect, si am observat ca damage la IDP
nu scaleaza corect fata de Devo Plague DoT atunci cand folosesti Evangelism si/sau Shadow Orb Power.
Vezi mai jos exemple:
[quote ascuns]
[quote ascuns]
|
Topic: [FIXED] IMPORTANT-WARRIOR[Miss with special attacks] |
coriolis
Replies: 37
Views: 4451
|
Forum: Trash Posted: 13-03-2012, 12:14:37 Subject: [FIXED] IMPORTANT-WARRIOR[Miss with special attacks] |
For regular attacks (white damage) at level 85, the chance to miss when dual wielding is
23% + (mob level - your level)*.5%
Unless the opponent is more than two levels higher than you. If that is the case then the equation is
21% + (mob level - your level)*2%
Translated to simple percentages, that will mean a 23% chance to miss against a level 85 foe |
Topic: [Rogue] Bandit's Guile Nefunctional - TESTAT |
coriolis
Replies: 27
Views: 2499
|
Forum: Trash Posted: 03-03-2012, 13:25:22 Subject: [Rogue] Bandit's Guile Nefunctional - TESTAT |
[quote ascuns] Pe Freakz dureaza 15 secunde dupa fiecare SS. Daca dai 1 SS primesti Deep Insight, daca dai inca unul faci refresh la Deep Insight.
Atata vreme cat castezi 1 SS la maxim 15 secunde pe tinta, pe Freakz vei avea mereu buff-ul activ.
Iti repet, fa un spec pe Freakz fara talentul Bandit's Guile... si compara valorile de la Eviscerate cu cele de pe specul cu talentul pus.
Ai screenshots puse de mine mai sus exact pentru cazutl asta.
Eviscerate fara puncte in BG - 11k
Evicerate cu puncte BG - 14k
In plus, se vede ca a crecut damage si la Revealing Strike si la totalul celor 4 Sinister Strikes. |
Topic: [Rogue] Bandit's Guile Nefunctional - TESTAT |
coriolis
Replies: 27
Views: 2499
|
Forum: Trash Posted: 03-03-2012, 12:12:14 Subject: [Rogue] Bandit's Guile Nefunctional - TESTAT |
[quote ascuns] Dinamica talentului nu este corecta, dar se aplica pentru Eviscerate. Se aplica pentru toate specialele, pentru Main Gauche si Poisons. Bugul negativ este ca nu se aplica pentru melee attacks.
Fa un spec fara Bandit's Guile, mergi la dummy, si fa un ciclu de 4SS, 1 RvS + Eviscerate.
Refa spec fara Bandit's Guile, mergi la dummy, refa un ciclu de 4SS, 1 RvS + Eviscerate.
Vei observa o diferenta de damage la toate atacurile speciale, mai putin primul SS care aplica direct [url=http://www.wowhead.com/spell=84747]Deep Insight.
Asadar avem:
Un bug pozitiv - talentul aplica direct Deep Insight, de la primul Sinister Strike.
Un bug negativ - talentul nu mareste si white melee damage (desi se aplica pe Main Gauche).
Partea buna din cearta voastra este ca ati facut cel mai complet debugging posibil.
[url=http://i41.tinypic.com/2nhi4ip.jpg]Screenshot fara Bandit's Guile.
[url=http://i41.tinypic.com/vueiw.jpg]Screenshot cu Bandit's Guile.
no trinkets, daggers fara enchants. |
Topic: [DUPLICATE] [Glyph of Windfury]/Windfury proc chance |
coriolis
Replies: 5
Views: 1548
|
Forum: Trash Posted: 02-03-2012, 17:19:52 Subject: [DUPLICATE] [Glyph of Windfury]/Windfury proc chance |
Pe wotlk Windfury Weapon avea un cooldown intern de 3 secunde. Din cate stiu acest cooldown a ramas valabil si pe Cataclysm, fapt confirmat in [url=http://www.mmo-champion.com/threads/868405-Enhancement-PvE-Guide.]ghiduri de enha shammy:
[quote ascuns] Daca acest cooldwn exista in continuare, el explica diferenta dintre sansa teoretica de 20-22% si sansa observata de tine de 18%, intrucat swing timer-ul tau este de sub 3 secunde.
Daca ai rabdare, poti face un test cu o arma slow de 2h, eventual si cu un spec fara Flurry pt a te asigura ca nu scazi sub 3s swing timer. |
Topic: [FIXED] Improve Devouring Plague |
coriolis
Replies: 64
Views: 11806
|
Forum: Trash Posted: 01-03-2012, 00:04:59 Subject: [FIXED] Improve Devouring Plague |
dar aceste talente nu se aplica de doua ori.
In plus, daca te-ai fi uitat mai atent pe exemplele date de mine si Ioana, ai fi observat ca noi am comparat damage de IDP relativ la damage-ul DoT-ului de Devouring Plague, cu si fara Evangelism si/sau Shadow orb power.
Te invit sa intri pe preotul tau, sa mergi la un target dummy, si sa dai 2 IDP-uri: unul fara sa ai Evangelism si Shadow Orb Power, apoi unul cu cele 2 buffuri prezente. Dupa asta, incearca sa-ti explici diferenta de 100% dintre cele doua valori de IDP. |
Topic: [FIXED] Improve Devouring Plague |
coriolis
Replies: 64
Views: 11806
|
Forum: Trash Posted: 29-02-2012, 16:43:47 Subject: [FIXED] Improve Devouring Plague |
Pentru a da 15k cu IDP ar trebui sa ai un damage total de minim 50k la Devouring Plague.
Hai sa vedem calcule pe un exemplu concret, altfel vad ca nu se poate. Screenshot Normal DoT tick damage - 3094.
Improved Devouring Plague - 13354.
Damage normal de IDP ar trebui sa fie IDP = 0.3 * 10 * 3094 = 9282
Asadar, daca nu e bug, cum se explica diferenta dintre 13k dati pe server si 9k calculati pe baza acelorasi date? |
Topic: [FIXED] Improve Devouring Plague |
coriolis
Replies: 64
Views: 11806
|
Forum: Trash Posted: 29-02-2012, 14:18:45 Subject: [FIXED] Improve Devouring Plague |
6,2k Normal hit fara dot buffs
12k Normal hit cu Shadow orb power si Evangelism
Diferenta dintre cele doua normal hits este de aproape 100%, in conditiile in care mastery si stacks de evangelism pot justifica 26% si respectiv 10% damage increase. |
Topic: [FIXED] Improve Devouring Plague |
coriolis
Replies: 64
Views: 11806
|
Forum: Trash Posted: 28-02-2012, 10:51:18 Subject: [FIXED] Improve Devouring Plague |
[quote ascuns] Pentru crits de 20k+ este suficient un target dummy, 5 stacks de [url=http://www.wowhead.com/spell=81662]Evangelism si [url=http://www.wowhead.com/spell=77486/shadow-orb-power]Shadow orb Power. Apoi spam de Devouring Plague si vei vedea hits de 10k+ si crits de 20k+. Pentru crits de 40k+ ai nevoie de un trinket cu proc de intelect/spell power si de [url=http://www.wowhead.com/item=59519]Theralion's Mirror.
Din cate am putut observa Improved Devouring Plague beneficiaza dublu de anumite talente - printre care [url=http://www.wowhead.com/spell=81662]Evangelism si [url=http://www.wowhead.com/spell=77486/shadow-orb-power]Shadow orb Power, asta fiind motivul pentru care scaleaza atat de mult cu proc de la Theralion's Mirror.
Cu un preot cu 11.3 Mastery si niciun fel de proc de intelect/spell power/haste am dat:
- 6k normal hit cu IDP fara Evanghelism si fara Shadow orb power.
- 10k normal hit cu IDP fara Evangelism, dar cu Shadow orb power.
- 12k normal hit cu IDP cu 5 stacks de Evanghelism si Shadow orb power.
Zohl, este un test simplu de reprodus cu un preot de test si cred ca diferenta de 100% in damage este edificatoare.
Eu unul cred ca IDP beneficiaza dublu de Evangelism si Shadow Orb Power. Este doar o banuiala, dar daca le introduc in calcule valorile se potrivesc.
LE: am editat pentru a scoate Shadow Power din lista, gresisem calculele. |
|