Author |
Message |
Topic: World of Warcraft - Combohore Freakout |
mrslimlite
Replies: 17
Views: 3624
|
Forum: WoW Movies Posted: 13-08-2012, 22:29:12 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] Foarte slab, stiu. |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 13-08-2012, 20:01:08 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] Mersi mult pentru incurajari Froster, chiar inseamna ceva pentru mine. Si da, ca rogue e primul film, am jucat enha shaman 4-5 ani pe retail si credema ca ca shaman stiu mult mai mult decat ar putea stie alti pe server dar am vrut sa incerc si rogue pentru ca e o clasa cu care poti face multe altele nu doar pvp. Poti face questuri mai usor, bossi pve mai vechi si altele pentru c ... |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 13-08-2012, 15:19:45 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] Tu chiar nu intelegi nimic jur. Dc traba sa joc bine in un BG de oameni undergeared in care doar traba sa fac damage si pica oricine. Daca nu iti place, nu te uita, simplu. |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 13-08-2012, 13:22:23 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] Rogueu e disable class, da, si aia inseamna ca nu pot da burst? Cum poti vedea pot da burst asa ca hai domne panarama mai lasane. |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 13-08-2012, 02:47:15 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] O sa incerc sa gasesc playeri chiar cu gear si poate au si ceva rating sau talent pentru urmatorul video. |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 12-08-2012, 22:30:21 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] Nu scrie nicaieri sau nu am zis ca '' in videou asta ma bat contra cei mai tari si eu sunt cel mai tare ''. Aia ii doar parerea ta care tu ai facuto, eu doar pun videouri ca asa vreau si ca imi place. |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 12-08-2012, 22:05:48 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
[quote ascuns] E vina mea ca in BGs sunt undergeared playeri? |
mrslimlite
|
Forum: WoW Movies Posted: 12-08-2012, 21:10:23 Subject: World of Warcraft - Combohore Freakout |
Sper sa va placa videoul facut azi pe Exodus cu rogue meu. Nu are doar bloodthirsty asa ca dmgu e relativ dar e amuzant sa joci cu rogueu. Tot footage-u e din acelasi BG asa ca sper sa va placa si vor urma si mai multe ca astea. Daca vreti si sunteti amabili un subscribe si un like la video miar fi de ajuns pentru efortu de a face videou. Va multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=9KUF8npKRc8 |
Topic: Crysis - Guild applications |
mrslimlite
Replies: 30
Views: 11875
|
Forum: Trash Posted: 25-06-2012, 20:04:28 Subject: Crysis - Guild applications |
Personal information
Hey there guys and first of all, thanks for giving me the oportunity to join the guild. I am a 19 years old guy who spends half of the day at the gym and half of the day and most of the night, playing DEM GAIMZ. I have been into gym working out for more than a year now and got pretty decent results out of it. Now I got into modeling and I hope to have a great career in that too, you never know. Also I have been into gaming since I was 5 or 6 when I get my first PC!
Right now I live in Barcelona but I am originally from Romania.
One of my favourite hobby is making videos for youtube on my channel which has recently passed 3000 subscribers! Grats to me I guess. It would be a nice idea to make some videos with ... |
|