User
Pass
2FA
 
 

Search found 17 matches
Freakz Forum Index
Author Message
  Topic: Cerere level
JuNNky

Replies: 2
Views: 436

PostForum: Plugins - Help / Support   Posted: 19-10-2015, 15:37:53   Subject: Cerere level
Salut! As vrea sa imi dati si mie comenzile care imi trebuie sa fac o clasa de zm pe level. Ma refer ce trebuie adaugat in sma ( ma ajuta un fost scripter si le-a cam uitat ).
  Topic: Cerere addons xp mod
JuNNky

Replies: 1
Views: 834

PostForum: Addons - Help / Support   Posted: 08-10-2015, 09:07:15   Subject: Cerere addons xp mod
Salut vreau si eu un addons zm xp mod care sa nu aiba erori si sa contina ceea ce scrie in descrierea de mai jos. L-as fii creat eu , dar nu ma pricel la xp mod si sunt cam incepator la addonsuri. Va ...
  Topic: Cerere plugin
JuNNky

Replies: 2
Views: 514

PostForum: Plugins - Help / Support   Posted: 05-10-2015, 18:46:32   Subject: Cerere plugin
Salut! As dorii sa imi creeze cineva un plugin de coins system si sa primesti 1 coins la 30 de secunde , iar acest system sa apara cand apesi tasta M adica acolo cu zm extra items si chestii de astea ...
  Topic: Cerere modificare plugin VIP
JuNNky

Replies: 3
Views: 542

PostForum: Plugins - Help / Support   Posted: 01-10-2015, 19:52:04   Subject: Cerere modificare plugin VIP
Salut! Imi modifica si mie careva va rog smaul ca sa fie only vip:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <c ...
  Topic: Cerere adaugare nivel + comanda xp
JuNNky

Replies: 11
Views: 1535

PostForum: Plugins - Help / Support   Posted: 21-09-2015, 18:59:27   Subject: Cerere adaugare nivel + comanda xp
Salut! Vreau ca cineva sa imi adauge inca 32 de nivele ( adica in total sa fie 50 in loc de 18 - xp sa il seteze cum vrea el ca il modific eu dupa ) si sa imi adauge o comanda prin care pot da acel xp ...
  Topic: Cerere Modificare Plugin
JuNNky

Replies: 4
Views: 607