User
Pass
2FA

Search found 4 matches
Freakz Forum Index
Author Message
  Topic: [rezolvat]sall am o problema
Pos3idoN

Replies: 2
Views: 829

PostForum: Fixed issues   Posted: 17-08-2007, 07:59:48   Subject: [rezolvat]sall am o problema
asa...sall in primu rand miam facut svr de respwan miam luat un addons cu respwan shi vreau sa pun shi eu alea cums e spun nijte plugnirui dew amxx ( colorchat.amxx , descriptvive_fire_in_the_holl.amx ...
  Topic: [rezolvat]cu plugin_sank_sounds
Pos3idoN

Replies: 2
Views: 2668

PostForum: Fixed issues   Posted: 05-08-2007, 18:40:10   Subject: [rezolvat]cu plugin_sank_sounds
mha am facut cum ati zis oricum da nu mere are cu lol ; haha ; da alke mici nu mere:(( am facut shi aia din adminmod de am dat 1 la alea 2 chestii shi nu meere ast raspuns salll
  Topic: [rezolvat]waaa am shi eu o problema
Pos3idoN

Replies: 5
Views: 1256

PostForum: Fixed issues   Posted: 24-06-2007, 09:09:39   Subject: [rezolvat]waaa am shi eu o problema
am un svr de cs shi dupa cateva minute uneori tine 1 ora da o eroare cu dont send shi se inchide da nush dc:((((
  Topic: [rezolvat][Problema] AntiCsDos
Pos3idoN

Replies: 5
Views: 2008

PostForum: Fixed issues   Posted: 22-06-2007, 10:54:40   Subject: [rezolvat][Problema] AntiCsDos
auziti mha am shi eu ala anticsdos ala alu shoker shi imi floodeaza unu svr shi nush cum reuseste:((ajutati-ma shi pe mine ce k asta e prea greu omu zice k e programator pc shi face din consola sa imi ...

Page 1 of 1
All times are GMT + 2 Hours
Jump to:  

The time now is 18-01-2025, 00:24:35
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

I forgot my password

This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x