Author |
Message |
Topic: [REJECTED] [Dungeon][Draenor][Black Rock Caverns] |
eduardo olmedo
Replies: 1
Views: 162
|
Forum: Rejected bugs Posted: 18-12-2021, 23:42:30 Subject: [Dungeon][Draenor][Black Rock Caverns] |
WoW Freakz link:
Character name:
Bug description:
Proof:
Good afternoon Black Rock Caverns dungeon, you cannot deactivate the nova and you cannot kill the first boss therefore there is no way t ... |
Topic: [REJECTED] Cavernas roca negra superior |
eduardo olmedo
Views: 148
|
Forum: Rejected bugs Posted: 18-12-2021, 19:46:24 Subject: Cavernas roca negra superior |
Good evening, the Black Rock Caverns dungeon, you cannot deactivate the nova, and you cannot kill the first Boss, therefore there is no way to continue the dungeon.
https://gyazo.com/9ac1e98833662271 ... |
Topic: Masmorra Caverna roca negra Bug |
eduardo olmedo
Views: 239
|
Forum: Other Posted: 18-12-2021, 03:09:23 Subject: Masmorra Caverna roca negra Bug |
Buenas Noches, la masmorra Cavernas de roca negra, esta bug, no se puede matar al primer boss, por lo tanto no hay como continuar la masmorra
https://gyazo.com/9ac1e98833662271fa4efddfd7e43d2c
https ... |
Topic: [REJECTED] [Mision] [legion] [Argus] |
eduardo olmedo
Views: 205
|
Forum: Rejected bugs Posted: 17-12-2021, 17:25:30 Subject: [Mision] [legion] [Argus] |
WoW Freakz link:
Character name:
Bug description:
Proof:
The mission to go to Argus is not available, it could be implemented, to carry out the chain of missions
Att: Seol
Horde |
Topic: [DUPLICATE] [Quest] [Legion] [Enchantend] Nothing is wasted |
eduardo olmedo
Views: 291
|
Forum: Rejected bugs Posted: 17-12-2021, 17:14:07 Subject: [Quest] [Legion] [Enchantend] Nothing is wasted |
WoW Freakz link:
Character name:
Bug description:
Proof:
Good morning, The mission Nothing is wasted, this bug is enchanting, I complete it but it does not let me deliver it, likewise it does n ... |
Topic: [REJECTED] [Mision] [Legion] [Alta montaña] No se desperdicia nada |
eduardo olmedo
Views: 316
|
Forum: Rejected bugs Posted: 17-12-2021, 02:50:34 Subject: [Mision] [Legion] [Alta montaña] No se desperdicia nada |
WoW Freakz link:
Character name:
Bug description:
Proof:
Buenas Noches la mision No se desperdicia nada, de encantamiento esta bug, la completo pero no me deja entregarla, asi mismo no deja con ... |
Topic: [REJECTED] Bug Mazmorras contenido antiguo |
eduardo olmedo
Views: 211
|
Forum: Rejected bugs Posted: 09-12-2021, 18:25:57 Subject: Bug Mazmorras contenido antiguo |
WoW Freakz link:
Character name:
Bug description:
Proof:
buen dia, hay varios masmorras que estan bug y no se puede conseguir los logros
* Cavernas de Brazanera (No da logro matando al ultimo ... |
Topic: [Rejected] Razas aliadas Bug |
eduardo olmedo
Replies: 3
Views: 414
|
Forum: Rejected bugs Posted: 06-12-2021, 21:34:27 Subject: [Rejected] Razas aliadas Bug |
Buenas tardes, noches, por favor me ayudarian, tengo las razas aliadas bloqueadas, ya tengo los logros completos y no puedo usar las razas aliadas.
Los Natonocturna y Tauren de Altamontaña me pu ... |
|