Author |
Message |
Topic: Cont Furat |
geokaka
Replies: 4
Views: 865
|
Forum: Romanian Posted: 11-02-2014, 15:41:07 Subject: Cont Furat |
AM si eu o problema cu un fost cont de wow si am mai facut si Ticket si tot nu sa rezolvat nimic,Cineva mi-a compromis contul(nu inteleg cum,dar a facut-o) problema e k email e dezactivat pt k am fost ... |
Topic: am luat ban si nu stiu dc |
geokaka
Replies: 1
Views: 531
|
Forum: Trash Posted: 25-04-2011, 17:28:14 Subject: am luat ban si nu stiu dc |
Am si eu o roblema q unu dintre conturi ! am luat ban pe edreptsa va explic qum sta treaba:
Am intrat sa vad ce mai face caracteru:D...am stat 1 minut dupa kre am iesit si mai tarziu peste 2-3 ore kn ... |
Topic: cont blocat pe ip astept de 2 sapt raspuns |
geokaka
Views: 365
|
Forum: Romanian Posted: 26-11-2010, 14:10:59 Subject: cont blocat pe ip astept de 2 sapt raspuns |
Sal!!!Am si eu o problema cu un cont mi sa blocat pe ip si se intampla k eu sa am ip dinamyc si se schimba mereu si nush cum sa deblocez de pe ip contu plz ajutor Shokeru sau oricine....va multumesc p ... |
Topic: Problema cu blocarea contului pe ip:( |
geokaka
Views: 497
|
Forum: Romanian Posted: 23-11-2010, 12:43:21 Subject: Problema cu blocarea contului pe ip:( |
Sal!!!Am si eu o problema cu un cont mi sa blocat pe ip si se intampla k eu sa am ip dinamyc si se schimba mereu si nush cum sa deblocez de pe ip contu plz ajutor Shokeru sau oricine....va multumesc p ... |
Topic: problema cu contu |
geokaka
Views: 342
|
Forum: Trash Posted: 22-11-2010, 22:25:42 Subject: problema cu contu |
Topic: O problema cu blocarea contului pe IP |
geokaka
Replies: 0
Views: 386
|
Forum: Romanian Posted: 22-11-2010, 21:07:00 Subject: O problema cu blocarea contului pe IP |
Sall!!!Am si eu o problema cu unu dintre contruile mele mi s-a blocat un cont pe ip iar eu am ip dinamyc si se schimba de fiecare data cand sting pc iar aku nu mai pot intra pe cont .....cer ajutor sh ... |
|