User
Pass
2FA

" Care esti mah ? "

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message878
CryWolf

[Mentally Stable]

Status: Offline
(since 05-12-2012 14:00)

Votes: 2

Post Posted: 10-03-2011, 17:03:02 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Ma gandesc ca ar fi frumos ca fiecare sa scrie 2-3 randuri despre cine suntem in viata reala si ce facem ? Hobbyuri , activitati , scoala , faculta , ce faci in timpul liber ( in afara de wow ) gusturi muzicale , filme si seriale preferate...alea alea - Ar fi frumos sa scriem fiecare cate ceva.

Incep eu : Sunt student anul 2 la Istorie in Cluj-Napoca , joc wow ( CryWolf in game ) imi place sa citesc , ascult muzica cand nu ma injur cu Shaorma pe TS , cand timpul imi permite ies cu rolele , couchsurfing <3 nu stiu cati dintre voi stiu ce e asta. Daca vreti mai multe detalii spune-ti-mi.
o zi faina in continuare xD

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
Exinferis

[Nothing is true]

Status: Offline
(since 26-02-2012 17:55)

Votes: 4

Post Posted: 10-03-2011, 22:34:49 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Ok, I'll bite. Majoritatea deja ma cunosc deci o sa incerc sa adaug si informatii necunoscute.