User
Pass
2FA
 
 

Counter-Strike Entintity Guide

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials
Author Message3784
MaZ

[Freakazoid]



Status: Offline
(since 17-05-2009 08:11)
Joined: 29 Aug 2006
Posts: 1715, Topics: 130
Location: Bucuresti

Reputation: 173.3
Votes: 7

 
Post Posted: 08-02-2007, 13:49:10 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Counter-Strike Entintity Guide

In acest tutorial voi incerca sa explic ce face fiecare entitate pt. Counter-Strike si ceea ce fac toate optiunile sale.


Entitati ENV:


env_beam
Creaza o raza laser intre 2 puncte

Attributes:

* Name (targetname) - Numele tinteti
* Start Entity (LightningStart) - Numele entitatii de la care pleaca raza
* Ending Entity (LightningEnd) - Numele entitatii la care se sfarseste raza
* Render FX (renderfx) - Ofera obiectului sau entitatii entitatii un Render Special
* Brightness (renderamt) - Luminozitate
* Beam Color (rendercolor) - Culoarea Razei
* Radius (Radius) - Raza de sunet
* Life (life) - Pt. cat timp sa stea raza activa.0 = Infinit
* Width of beam (BoltWidth) - Latimea razei (pixeli*0.1). Latimea poate sa fie intre: 0-255.
* Amount of noise (NoiseAmplitude) - Cantitea de sunet Poate sa fie intre: 0-255.
* Sprite Name (texture) - Nume sprite-ul care sa fie folosit ca textura pt. Raza
* Texture Scroll Rate (TextureScroll) - Cat de repede sa se ruleze textura in jurul razei. Raza 0-100.
* Frames per 10 seconds (framerate) - Frame rate-ul pt. animatia razei(0=Frame Rate)
* Starting Frame (framestart) - Sprite-ul animatiei de la care sa inceapa
* Strike again time (StrikeTime) - Cat sa astepta pana raza se opreste si sa inceapa din nou in interval de 10 secunde.Valoarea trebuie sa fie intre 0 si 255
* Damage / second (damage) - Damage-ul care sa fie facut monstrilor/playerilor cand trec prin raza

Flags:

* Start On (1)
* Toggle (2)
* Random Strike (4)
* Ring (8) - Formeaza un inel intre cele 2 tinte
* StartSparks (16)
* EndSparks (32)
* Decal End (64) - Decals (gauri de la gloante) apar atunci cand raza loveste un obiect
* Shade Start (128) - Inceputul razei dispare
* Shade End (256) - Sfarsitul rezeri dispare.

Notes:

* Entitatea Info_target poate fi folosit ca un punct de inceput sau de sfarsit pt. raza
* Poti crea raze miscatoare folosind func_trains ca tinte dar trebuie un brush ca origine pt. ca raza sa tinteasca la orgine


env_beverage
Pune in locul dorit o cutie cu suc ce da 1 la viata jucatorului

Attributes:

* Name (targetname) - Tinta care activeaza
* Pitch Yaw Roll (angles)
* Capacity (health) - De cate ori entitatea poate fi accesata. Dupa ce entitatatea a fost accesata odata numai poate fi accesata
* Beverage Type (skin) - Textura cutii cu suc
Valori:
0 = Coca-Cola
1 = Sprite
2 = Diet Coke
3 = Orange
4 = Surge
5 = Moxie
6 = La intamplare

Flags:

N/A

Notes:

* Fiecare cutie da jucatorului +1 punct la viata.


env_blood
Pune sange la locul dorit,simuland damage

Attributes:

* Name (targetname) - Entitatea ce trebuie pornita pt. a activa sangele
* Pitch Yaw Roll (angles) - Directia
* Blood color (color) - Culoarea sangelui 0=rosu 1=galber
* Amount of blood (amount) - Cantitatea de sange,cu cat mai mare valoarea cu atat mai mult sange

Flags:

* Random Direction (1) - Sangele se imprastia peste tot ignorand Directia
* Blood Stream (2) - Trage o raza de sange in loc de o pata
* On Player (4) - Sangele curge din playerul care l-a activat
* Spray decals (8) - Creaza sange pe Decals-uri sau pe orice obiect din calea lui


env_bubbles
Creaza balonase ce se ridica

Attributes:

* Name (targetname) - Poate activat sau dezactivat
* Bubble density (density) - Numarul de balonase care sa fie produse
* Bubble frequency (frequency) - Cu cat este setata o valoare mai mare cu atat intarzierea dintre seturile de balonase este mai mica.
* Speed of Current (current) - Numarul de balonasa care sa se ridice in directia mentionata

Flags:

* Start Off (1)

Notes:

* Aceasta este o entitate baza pe un Brush
* Balonase orizontale pot fi produse cu aceaste entitate.Folositi o entitate cyler in loc, cu modelul 'pipe_bubbles.mdl'


env_explosion
Aceasta entitatea creaza o combinatie de fum,foc,scantei,decals-uri si sunete cunoscuta sub numele de explozie



Attributes:

* Name (targetname) - Car activeaza explozia
* Magnitude (iMagnitude) - Marimea exploziei.100 este cel mai potrivit

Flags:

* No Damage (1) - Explozia nu cauzeaza Damage
* Repeatable (2) - Entitatea poate fi folosita de mai multe .
* No Fireball (4) - Fara bile portocalii de foc (o sa arate foarte prost)
* No Smoke (8) - Creaza o explozii care nu polueaza
* No Decals (16) - Nu sunt lasa urme
* No Sparks (32) - Nu zboara scantei

Notes:

* Este posibili crea unui efect asemanator si cu alte entitati dar acesta este modul cel mai usor



env_funnel
Produces a funnel of little sprites, as seen in the Half-Life disaster sequence.



Attributes:

* Name (targetname) - Trigger to activate.

Flags:

* Reverse - Use this to reverse the effect.

Notes:

None


env_global
Aceasta entitate seteaza o variabila pe toate levele,astfel un level se afla intr-un status anumit si acest status poate fi copiat de celelalte levele


Attributes:

* Name (targetname) - Tinta care activeaza entitatea in modul initial.Puteti activa flag-ul "Set Initial State" si va face aceasta actiune automat cand se incarca nivelul
* Global State to Set (globalstate) - Nume variabilei care vreti sa o setati ca globala. Ca entitatea sa poate citi aceasta varibila trebuie sa fie o entitate in genul multisource
* Trigger Mode (triggermode) - Valori: 0 = Off, 1 = On, 2 = Dead, 3 = Toggle. Aceasta stare este setata atunci cand cand env_global este activat.Daca Toggle este activat se va schimba automat starea intre On si Off pornind de la Starea Initiala (Initial State)
* Initial State (initialstate) - Aceasta este starea globala atunci cand se incarca nivelul, Daca "Set Initial State" este activat.Aceasta stare este activa si atunci cand Trigger Mode este activat. Valori: 0 = Off, 1 = On, 2 = Dead.

Flags:

* Set Initial State - Daca activati aceasta optiunea variabila globala este la starea ei initiala atunci cand se incarca nivelul fara sa mai fie nevoie sa fie activata.

Notes:

None


env_glow
Bazata pe env_sprite,aceasta entitate a fost creata pt. a face efecte de lumina

Attributes:

* Name (targetname) - Aceasta entitate poate fi pornita sau oprita,acest lucru il poate face si env_spirte
* Render FX (renderfx)
* Render Mode (rendermode) - Trebuie sa fie mereu setat pe Glow (3).
* FX Amount (renderamt)
* FX Color (rendercolor)
* path/filename.spr of sprite (model) - Sprite-ul folosit ca entitate. Default este 'sprites/flare1.spr', puteti vedea toate sprite-urile pt. aceasta entitate in folderul "sprites" din fisierul "pak0.pak"
* Scale (scale) - Scala la care sa fie desenata entitatea

Flags:

None

Notes:

None


env_laser
Creaza o raza care faca damage baza pe entitatea env_beam,totul poate fi facut si cu entitatea env_beam

Attributes:

* Name (targetname) - Numele, raza va incepe daca flag-ul Start On este activat
* Render FX (renderfx)
* Pitch Yaw Roll (angles)
* Target of laser (LaserTarget) - Tinta razei unde se va opri
* Brightness (renderamt) - Cu cat puneti un numar mai mare cu atat raza va fi mai putin transparenta
* Beam Color (rendercolor)
* Width of beam (width) - Latimea razei. Valoare: 0-255.
* Amount of noise (NoiseAmplitude) - Cu cat puneti o valoare mai mare cu atat vor sari mai multe scantei. 0 fara scantei. Valoare: 0-255.
* Sprite name (texture) - Numele sprite-ului folosit ca textura. Default este 'sprites/laserbeam.spr'.
* End Sprite (EndSprite) - Sprite-ul unde se va termina raza
* Texture Scroll Rate (TextureScroll) - Viteza razei de aparitie a texturii. Valoare: 0-100.
* Starting Frame (framestart) - Seteaza frame-ul de la care sa inceapa animatie. Iti permite sa faci o raza cu mai multe culori.
* Damage / second (damage) - Damage-ul facute de raze pe secunda

Flags:

* Start On (1)
* Start Sparks (16) - Mai multe scantei sar din raza
* End Sparks (32) - Scantei sar de la sfarsitul razei
* Decal End (64) - Lasa urme la sfarsitul razei

Notes:

* env_laser defera de env_beam deoaraca env_beam creaza o raza intre doua puncte iar env_laser se comporta ca un punct de incepe si raza se extinde pana la o tinta.Puteti folosia ca o tinta simpla entitatea info_node,dar orice cu un nume poate fi folosit,incluzind enitati baza pe un brush (precum fun_wall).In aces caza brush-ul trebuie sa fie grupat cu un brush de origine care defineste punctul tinta.Un brush de origine este orice care are o textura numita 'origin' pe taoate fetele.
* Daca sunt mai multe entitati cu acelasi ca ai entitatii de inceput al razei,raza se duce in mod aleator spre fiecare punct de sfarsit,intotdeauna cu originea din env_laser



env_message
Aceasta entitate permite afisare unui mesaj playerului.

Attributes:

* Name (targetname) - Numele entitatii care activeaza mesaju
* Target (target)
* Message Name (message) - Numele mesajului(vezi nota jos)
* path/filename.wav of WAV (messagesound) Locatie sunetului care sa se auda cand mesajul este activat
* Volume 0-10 (messagevolume) Volumul
* Sound Radius (messageattenuation)
0 = Raza Mica
1 = Raza Medie
2 = Raza Mare
3 = Se aude in toata harta

Flags:

* Play Once (1)
* All Clients (2)

Notes:

* Aceasta entitate permite sa foloseste niste texte predefinite.Acestea se gasesc in titles.exe din fisiereul pak0.pak din Half-Life\valve\.Acest fisier arhiva poate fi explorat cu un program gen PakExplorer deschideti titles.txt si o sa va apara:
NAME
{
Message
}

* Aceasta entitate este folositoare atunci cand folositi un mod si este un alt titles.txt de la modul respectiv.Pt. a afla cum se construieste un fisier de acest tip cititi coment-urile Valve.

* Puteti folosit enitatea game_text pt. a afisa mesaje pe harta mai usor fiind nevoie doar de harta in sine.


In Constructie!!!!


"It is far better to grasp the unniverse as it really is than to persist in delusion, however satisfaying and reassuring." - Carl Sagan

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
tudor_asasinul

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 20-09-2007 15:30)
Joined: 08 Sep 2007
Posts: 6, Topics: 1
Location: In the fridge :)))

Reputation: 85.5
Votes: 4

Post Posted: 09-09-2007, 12:28:19 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Bine am priceput... da zimi te rog de unde iau eu toate acestea?
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
D3mon

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 02-06-2008 19:37)
Joined: 12 May 2008
Posts: 7, Topics: None
Location: Romania

Reputation: 85.1
Votes: 4

Post Posted: 12-05-2008, 22:24:19 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Fisierul FGD respectiv Entity Tool

Foarte bun "Entintity" Guide-ul - gj

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore




 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials  


The time now is 14-12-2024, 13:57:00
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x