Existing user? Sign in
Sign up
Games
Servers
Useful
User
Pass
2FA
Functia env_laser si env_beam
Freakz Forum Index
->
Trash Bin
->
CS 2006-2019 (Archived)
->
Tutorials
Author
Message
1467
Black Soul
[Mentally Stable]
Status: Offline
(since 14-04-2009 12:55)
Joined: 28 Feb 2009
Posts: 12
,
Topics: 11
Location:
Romania
Reputation:
85.2
Votes
: 4
Posted: 28-02-2009, 20:34:17
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
-------------------
env_laser
-------------------
Descriere:
Entitatea env_laser va permite sa setati astfel incat sa provoace daune jucatorul sau doar efecte. Este similara cu entitatea env_beam.
-------------------
Descriere optiuni:
- Name (targetname) - Prin aceasta optiune entitatea poate fi activata sau dezactivata. Daca setezi un nume, entitatea poate
fi pornita daca vei bifa optiunea "Start on flag" (vezi mai jos).
- Target of laser (LaserTarget) - Entitatea se va extinde/va ajunge pana la obiectul pana la care ai setat. Exemplu: Setezi ca laserul sa ajunga pana intr-un perete.
Nota: In mod normal, tinta laserului poate fi setata prin entitatea info_target, dar poti utiliza si alte entitati. Tot ce are un nume poate fi o tinta pentru laser. De asemenea, daca ai mai multe obiecte cu numele setat la "LaserTarget", laserul va tinti/sari aleatoriu la respectivele obiecte.
- Render FX (renderfx) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.
- Brightness (1 - 255) (renderamt) - Luminozitatea laserului. Cu cat numarul este mai mic, cu atit este mai transparenta raza laserului.
- Beam color (RGB) (rendercolor) - Culoarea laserului. De aici puteti seta culoarea razei laserului
- Width of beam (width) - Latimea razei laserului. Valoarile sunt de la 0 pana la 255. In mod normal, daca nu modifici, latimea va fi de 0,1 pixeli latime.
- Amount of noise (0 - 255) (NoiseAmplitude) - Amplitudinea zgomotului laserului.
- Sprite name (texture) - In mod normal ar trebui sa fie "sprites/laserbeam.spr". Dar va puteti juca cu alte sprite-uri.
- End sprite (EndSprite) - Aceasta optiune precizeaza entitatii unde sa opreasca raza laserului.
- Texture scroll rate (TextureScroll) - Reglati dupa cum este necesar.
- Starting frame (framestart) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.
- Damage (damage) - Forta damage-ul facut jucatorului. Aici puteti seta cat la % din viata sa ia jucatorului atunci cand acesta trece prin raza laserului.
-------------------
Flags: Exista o serie de indicatori pe care le puteti utiliza pe entitatea env_laser.
- Start On (1) - Daca entitatea are un nume, acest indicator spune entitatii sa fie activa la inceputul rundei.
- Start Sparks (16) - Daca acest indicator este activat, vor iesi scantei la inceputul razei laserului.
- End Sparks (32) - Explicatie ca la "Start Sparks" insa scanteilor vor aparea la sfarsitul razei laserului.
- Decal End (64) - Daca acest indicator este activat, atunci acolo unde laserul atinge obiectul/peretele/etc. va lasa o urma de arsura.
-------------------
Utilizari speciale:
Cu aceasta entitate puteti da efecte teleportarilor sau efectelor de furtuna (dupa cum am vazut si in jocul Half Life). In final precizez ca entitatea env_beam este 95% asemanatoare entitatii env_laser, de aceea nu cred ca este nevoie de alte explicatii.
0
0
Back to top
Topic locked
Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore
Freakz Forum Index
->
Trash Bin
->
CS 2006-2019 (Archived)
->
Tutorials
The time now is 14-02-2025, 09:01:02
Copyright info
Based on phpBB
ro
/
com
B
Login
I forgot my password
World of Warcraft
Login for more...
Download WoW 7.3.5
Misc
eSports
Achievements
Buy reputation with votes
Reputation trades
Forum rules
Ban list
Members list
User guide (FAQ)
World of Warcraft
View details