User
Pass
2FA
 
 

Functia env_laser si env_beam

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials
Author Message1467
Black Soul

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 14-04-2009 12:55)
Joined: 28 Feb 2009
Posts: 12, Topics: 11
Location: Romania

Reputation: 85.2
Votes: 4

Post Posted: 28-02-2009, 20:34:17 | Translate post to: ... (Click for more languages)



-------------------
env_laser
-------------------
Descriere:

Entitatea env_laser va permite sa setati astfel incat sa provoace daune jucatorul sau doar efecte. Este similara cu entitatea env_beam.

-------------------
Descriere optiuni:

- Name (targetname) - Prin aceasta optiune entitatea poate fi activata sau dezactivata. Daca setezi un nume, entitatea poate

fi pornita daca vei bifa optiunea "Start on flag" (vezi mai jos).

- Target of laser (LaserTarget) - Entitatea se va extinde/va ajunge pana la obiectul pana la care ai setat. Exemplu: Setezi ca laserul sa ajunga pana intr-un perete.

Nota: In mod normal, tinta laserului poate fi setata prin entitatea info_target, dar poti utiliza si alte entitati. Tot ce are un nume poate fi o tinta pentru laser. De asemenea, daca ai mai multe obiecte cu numele setat la "LaserTarget", laserul va tinti/sari aleatoriu la respectivele obiecte.

- Render FX (renderfx) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.

- Brightness (1 - 255) (renderamt) - Luminozitatea laserului. Cu cat numarul este mai mic, cu atit este mai transparenta raza laserului.

- Beam color (RGB) (rendercolor) - Culoarea laserului. De aici puteti seta culoarea razei laserului

- Width of beam (width) - Latimea razei laserului. Valoarile sunt de la 0 pana la 255. In mod normal, daca nu modifici, latimea va fi de 0,1 pixeli latime.

- Amount of noise (0 - 255) (NoiseAmplitude) - Amplitudinea zgomotului laserului.

- Sprite name (texture) - In mod normal ar trebui sa fie "sprites/laserbeam.spr". Dar va puteti juca cu alte sprite-uri.

- End sprite (EndSprite) - Aceasta optiune precizeaza entitatii unde sa opreasca raza laserului.

- Texture scroll rate (TextureScroll) - Reglati dupa cum este necesar.

- Starting frame (framestart) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.

- Damage (damage) - Forta damage-ul facut jucatorului. Aici puteti seta cat la % din viata sa ia jucatorului atunci cand acesta trece prin raza laserului.

-------------------
Flags: Exista o serie de indicatori pe care le puteti utiliza pe entitatea env_laser.

- Start On (1) - Daca entitatea are un nume, acest indicator spune entitatii sa fie activa la inceputul rundei.

- Start Sparks (16) - Daca acest indicator este activat, vor iesi scantei la inceputul razei laserului.

- End Sparks (32) - Explicatie ca la "Start Sparks" insa scanteilor vor aparea la sfarsitul razei laserului.

- Decal End (64) - Daca acest indicator este activat, atunci acolo unde laserul atinge obiectul/peretele/etc. va lasa o urma de arsura.


-------------------
Utilizari speciale:
Cu aceasta entitate puteti da efecte teleportarilor sau efectelor de furtuna (dupa cum am vazut si in jocul Half Life). In final precizez ca entitatea env_beam este 95% asemanatoare entitatii env_laser, de aceea nu cred ca este nevoie de alte explicatii.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore




 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials  


The time now is 14-02-2025, 09:01:02
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x