User
Pass
2FA
 
 

INFORMATII NECESARE OWNERI.

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Discussions/Help
Author Message329
TwisTer

[GOOGLE SEARCHER]



Status: Offline
(since 28-05-2025 19:27)
Joined: 04 May 2007
Posts: 6962, Topics: 147
Location: Romania

Reputation: 2774.4
Votes: 232

 
Post Posted: 13-06-2015, 09:47:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

In acest topic, voi adauga unele din informatiile necesare pentru owneri noi, pe care ii veti adauga in timp.
Stiu ca aceste informatii se gasesc peste tot, dar majoritatea nu cauta sau nu au timp.
Voi veni cu modificari si cu noutati constant, cu lucruri interesante pe care ar trebui sa le stim cu toti despre acest joc.


LI(ADAUGAREA HARTILOR PE SERVER)



Presupunem ca toþi stim sa ne conectam pe ftp cu userul si parola.
Folderul principal din FTP, IPSERVER-27015 reprezinta defapt folderul CSTRIKE. (La KROND si 0ping)
La BTS este default CSTRIKE.
Cu totii stim ca o harta are terminatia .bsp - si trebuie copiata in /cstrike/maps -- insa anumite harti mult mai avansate au si alte resurse (wad-uri, mdl-uri, sunete si asa mai departe) de care mapa are nevoie pentru a rula corect pe server.
Este absolut necesar ca toti sa stim unde anume se adauga aceste resurse pentru a rula corect, in mod cert daca nu instalam corect serverul va pica pe harta respectiva tocmai din lipsa de resurse.

Atentie! Unele mape nu functioneaza deoarece merg pe protocolul vechi(47) dar nu si pe protocolul nou de engine (48) pe care sunt majoritatea serverelor momentan.

Când descarcam o harta noua (recomandat este ca in interiorul arhivei descarcate sa avem toate resursele necesare astfel incat harta sa ruleze corect pe server.
Va recomand sa folositi hartile de pe fpsbanana, pentru ca sunt verificate si au toate resursele.
Vom instala dupa cum urmeaza:


->Toate fisierele .BSP in directorul /CSTRIKE/MAPS

-> Toate fisierele .WAD in directorul /CSTRIKE

-> Toate fisierele .MDL in directorul /CSTRIKE/MODELS

-> Toate fisierele .SPR in directorul /CSTRIKE/SPRITES

-> Toate fisierele de sunet .WAV, .MP3 in directorul /CSTRIKE/SOUND -- MARE ATENTIE - anumite harti vor cauta resursa intr-un director anume din cstrike/sound !!! Cititi readme.txt din harta descarcata.

-> Toate fisierele .TGA le copiati atat in directorul /CSTRIKE/GFX cat si in directorul /CSTRIKE/MODELS


ATENTIE !

Inainte de a incarca pe server harta,este recomandat sa faceti un server pe LAN si incercati harta tocmai descarcata (pentru a va asigura ca functioneaza si ca ati inteles modul de instalare a resursei).



LII(COMENZI SERVER)



Pe un server de counter strike sau client de counter strike asa cum am mai explicat la unii din voi exista 4 tipuri diferite de comenzi diferite (exact ca la programare):

[*] FLOAT
[*] INTEGER
[*] BOOLEAN
[*] STRING


[*] Comenzi de tip Boolean(comenzi ce iau in general valorile de 0 sau 1 ).

log (on,off) =>stocheaza in loguri toate evenimentele intre jucatori)
"log on" Nu salveaza logurile de evenimente(default).
"log off" Salveaza logurile de evenimente
mp_logdetail (0,1,2,3) =>comanda care pune in evidenta ce anume stocheaza in log
"mp_logdetail 0" » Nu stocheaza nici un atac intre jucatori
"mp_logdetail 1" » Stocheaza atacurile adversarilor
"mp_logdetail 2" » Stocheaza atacurile coechipierilor
"mp_logdetail 3" » Stocheaza atacurile coechipierilor si adversarilor
mp_logecho(0,1) => mesajele din log sunt aratate/sau nu is aratate in consola.
mp_logfile(0,1)=> mesajele din log sunt /sau nu salvate in folderul logs.
mp_logmessages(0,1)=> mesajele adminilor sunt stocate /sau nu intr-un log separat.
mp_autokick(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza kick la jucatori care sunt idle
mp_autoteambalance(0,1)=>activeaza sau dezactivea balance automat al jucatorilor
mp_fadetoblack(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza ecranul negru dupa ce jucatorul a murit
mp_falldamage(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza caderea realistica Halflife
mp_flashlight(0,1) =>activeaza sau dezactiveaza folosirea lanternei
mp_footsteps(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza sunetul pasilor
mp_friendlyfire(0,1)=> activeaza sau dezactiveaza trasul in coechipieri
mp_tkpunish(0,1)=> pedeseste /sau nu pe cei care fac team kill
mp_chasecam(0,1)=>forteaza sau nu ca spectatori sau cei morti sa vada numai chase camera.
sv_allowdownload(0,1)=>activeaza/dezactiveaza ca jucatori sa poate downloada resurse de pe server
sv_allowupload(0,1)=>activeaza/dezactiveaza tatuajele costumizate pe server
sv_alltalk(0,1)=>activeaza/dezactiveaza ca jucatori sa poata vorbi la microfon cu echipa adversa.
sv_cheats(0,1)=>activeaza/dezactiveaza efectele unor comenzi de tip cheat.
sv_lan(0,1)=>activeaza sau dezactiveaza LAN MODE
sv_logbans(0,1)=>activeaza/dezactivea logurile de ban
sv_unlag(0,1)=>activeaza/dezactiveaza unele compensatii de lag.
sv_voiceenable(0,1)=>activeaza/dezactiveaza microfonul.



[*] Comenzi de tip Integer(sunt comenzi de tip numere intregi)

mp_c4timer(15-90) =>timpul pana cand bomba explodeaza
mp_chattime (1-10) =>timpul cat jucatori pot vorbi cand jocul se termina(se schimba harta)
mp_decals(300)=>timpul cat este afisat pe perete tatuajul si alte efecte din joc
mp_forcecamera(0-3) =>seteaza pe cine poti vizualiza cand esti spectator (0-pe toti,1-pe coechipieri,2-first person mod,3-coechipieri cu freelook
mp_fraglimit(0) =>cand se atinge un anumit numar de fraguri se schimba harta.
mp_freezetime(6)=>timpul cat se asteapta pana incepe runda.
mp_hostagepenalty(2)=> numarul de ostatici pe care ii poti omora pana serverul iti da kick
mp_limitteams(2)=>numarul maxim de jucatori ca diferenta intre cele 2 echipe
mp_maxrounds()=>numarul maxim de runde care se poate juca pana se schimba harta
mp_playerid(0-2)=>activeaza ce informatii vad jucatori in status bar
mp_startmoney(0-16000)=>bani de la inceputul rundei
mp_timelimit(0-45) =>timpul limita in care se schimba harta
sv_accelerate(5)=>seteaza acceleratia
sv_airaccelerate(10)=>seteaza acceleratia aerului
sv_gravity(0-12000)=>seteaza gravitatia in joc(default 800)
sv_maxrate(1000-20000)=>numarul maxim de bytes care pot fi trimisi catre client
sv_maxspeed(1-260)=>seteaza viteza maxima
sv_maxupdaterate(10-100)=>seteaza numarul maxim de updateuri pe care serverul il poate trimite clientului
sv_minrate(1000-20000)=>seteaza numarul minim de bytes care poate fi trimisi catre client
sv_minupdaterate(10-100)=>seteaza numarul maxim de updateuri pe care serverul il poate trimite clientului
sv_rcon_banpenalty (0)=>seteaza numarul de minute de ban pe care il ia un jucator daca greseste rcon_password(0 -ban permanet)
sv_rcon_maxfailures(0-10)=>seteaza numarul maxim de incercari gresite rcon_password
sv_rcon_minfailures(0-5)=>seteaza numarul minim de incercari gresite rcon_password
sv_region => seteaza regiunea in care se afla serverul(comanda complexa)
sv_restart=>numarul de secunde in care jocul se restarteaza
sv_restartround=>numarul de secunde in care jocul se restarteaza
sv_stepsize(18)=>seteaza inaltimea maxima in care te poti urca pe un obiect fara sa sari
sv_timeout(60)=>controleaza numarul de secunde pana cand un client primeste disconnect daca nu mai raspunde.
sv_voicequality(1-5)=>controleaza calitatea sunetului in joc(comanda complexa)
sys_ticrate (0-100) controleaza numarul maxim de fps pe care serverul il suporta.



[*] Comenzi de tip Float


sv_wateramp (0) =>amplifica valurile pe mapele cu apa
sv_uploadmax(0.5)=>numarul maxim de MB folositi pentru tatuaje(etc)
sv_maxunlag(0.5)=>numarul maxim de secunde pentru compensatie lag.
mp_roundtime(1-9=>setezi timpul rundei(comanda complexa)
mp_mapvoteratio (0.66)=>seteaza ratia necesara penru care jucatori pot vota o mapa ca sa se schimbe.
mp_kickpercent(0.6)=>seteaza ratia necesara pentru care jucatori pot vota un jucator ca acesta sa primeasca kick.
mp_buytime(0.25)=>timpul in care jucatori pot cumpara arme


[*] Comenzi de tip String(destul de complexe)


hostname "" =>seteaza numele serverului
logsdir "" =>seteaza directorul in care se salveaza logurile
mapcyclefile =>seteaza ce fisier va fi folosit pentru cycle maps (default mapcycle.txt)
motdfile =>seteaza ce fisier motd va fi folosit pentru welcome mesage(default motd.html)
rcon_password =>control absolut asupra serverului
servercfgfile =>seteaza ce fisier va fi folosit pentru configuratia serverului (default server.cfg)
sv_contact =>seteaza persoana de contact
sv_downloadurl=>seteaza folosirea unui server de download alternativ
sv_password =>seteaza pe server o anumita parola.

6 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
Aleex Armanu

[Detinator Server]



Status: Offline
(since 16-05-2022 10:06)
Joined: 25 Feb 2015
Posts: 2285, Topics: 267
Location: Cluj Napoca

Reputation: 844.2
Votes: 96

       
Post Posted: 15-06-2015, 07:04:23 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Multumim pentru acest tutorial, aveam nevoie de unele comenzi deoarece serverele de la trusthost nu le are pe toate in server.cfg

ZOMBIE.FREAKZ.RO # INTERNATIONAL ZM



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
TwisTer

[GOOGLE SEARCHER]



Status: Offline
(since 28-05-2025 19:27)
Joined: 04 May 2007
Posts: 6962, Topics: 147
Location: Romania

Reputation: 2774.4
Votes: 232

 
Post Posted: 29-06-2015, 07:52:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

LIII(Informatii folosire FTP si gamepanel (KROND SAU 0PING))



Gamepanel se foloseste in general pentru :SERVER REINSTALL /STOP SERVER /SERVER RESTART
Logare gamepanel : http://gamepanel.ro/
Username:XXXXXXXXXXXXXXXXX
Password:@@@@@@@@@

1.Dupa logare =>apasam Manage si apare meniu Manage Game Servers (O sa va arat doar de unde se da restart sau stop server ,la inceput doar in cazul in care serverul e picat.)
2.Apasam pe meniul Summary si apare un meniu,in care in partea de jos avem butoanele :STOP SERVER SI RESTART SERVER.
3.Va sfatuiesc sa nu faceti altceva la inceput pentru ca pot aparea probleme.


Pentru owneri noi care nu stiu inca sa se logheze pe FTP:


Este necesar sa instalati un client FTP ,noi folosim toti WINSCP :DOWNLOAD INSTALLATION PACKAGE.
! Atentie e foarte important ca toti owneri sa foloseasca acelasi client FTP, deoarece la editarea unor fisiere gen users.ini cu alte programe (genul Wordpad, Notepad) veti observa faptul ca acestea vor adauga niste spatii/randuri in plus intre nickurile respective de fiecare data si arata urat.
Folosim Winscp deoarece are editor incorporat, astfel evitam situatia de mai sus, care e neplacuta.

Il instalati si dupa intrati in el:

1.Click pe new site =>selectam la file protocol FTP
2.Apare Host name =>trecem IP-ul serverului EX: 89.44.246.193 Port: 21
3.Username:XXXXXXXXXXXXXXX
4.Password:@@@@@@@@@
5.Dupa ce am trecut toate informatiile de mai sus exact cum am scris eu,apasam SAVE
6.Apasam Login si va aparea directorul principal IP-ul serverului :89.44.246.193




LIV (ADAUGAREA ACCESELOR)



Ne logam pe FTP avem pasul necesar mai sus.

Intram in folderele urmatoare adonns=>amxmodx=>configs.
In folderul configs cautam un fisier care se numeste users.ini (in acest fisier se regasesc toate accesele) ,apasam click drepta pe el =>edit.
Se va deschide acest fisier in care regasim toate accesele (dam scroll in jos sa vedem accesele):

Toate accesele sunt standard si au o anumit model pe orice server iar noi in general il folosim pe asta:

MODELUL I - Admin pe NUME

Code:
Ex:
"NUME" "PAROLA" "ACCES" "a"

"twister" "xzyzesds" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
in care abcdefghijklmnopqrstu reprezinta accesul pe care userul il are.


Accesele sunt diferite :
EX pe war4:

OWNERS (abcdefghijklmnopqrstu)
Warloads (abcdefghijklmnop)
GENERALS (abcdefghijknp)
CHAMPIONS (abcdefghij)
Bloodguars (bcefhij)
VIPs(bcefhijw)
Guardians(bfij)
Grunts(b)
NICKURI REZERVATE(z)

Ce reprezinta fiecare litera din acces?:

LITERE ACCESE AMXMODX

Code:

    a - imunitate (nu poate primi kick/slay/ban/slap inclusiv restul comenzilor)
    b - slot
    c - acces la amx_kick
    d - acces la amx_ban si amx_unban
    e - acces la amx_slap si amx_slay
    f - acces la amx_map (pentru schimbat harta)
    g - acces la amx_cvar (nu la toate)
    h - acces la amx_cfg (executezi configuri exemplu: amx_cfg server.cfg)
    i - acces la amx_chat
    j - acces la amx_vote
    k - acces la sv_password prin amx_cvar
    l - acces la rcon (amx_rcon si amx_cvar(toate))
    m - custom level A (pentru eventuale pluginuri)
    n - custom level B
    o - custom level C
    p - custom level D
    q - custom level E
    r - custom level F
    s - custom level G
    t - custom level H
    u - acces la meniuri
    z - user normal (fara admin)


Ce reprezinta litera "a" dupa acces?

Litera "a" defineste tipul adminului ca mai jos :


LISTA TIPURI ADMIN AMXMODX
Code:

a - il deconecteaza pe jucator daca a introdus o parola gresita
b - clan tag
c - pentru steamid/wonid (pentru CS original)
d - IP-ul
e - parola nu este verificata


Dupa ce puneti un acces este necesar sa salvati neaparat(CTRL +S), altfel accesul nu va fi adaugat dupa care intrati in joc si scrieti in consola amx_reloadadmins.



1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Discussions/Help  


The time now is 24-08-2025, 12:25:06
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password