User
Pass
2FA
 
 

Modulul Fun (Functii si explicatii)

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials
Author Message1155
FarulNUMOARE
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 06-09-2013 11:05)
Joined: 14 Aug 2013
Posts: 264, Topics: 37
Location: Constanta.

Reputation: -100.7
Votes: 10

 
Post Posted: 19-08-2013, 12:56:30 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Descriere: In acest tutotial va voi explica cam 80% din functiile modulului fun (#include <fun>).
De asemenea pentru a-l si intelege, aveti nevoie de cunostinte minime in limbajul pawn.

Cam atat cu vorbaria, 'sa trecem la treaba'!

Am sa enumar mai intai, ce functii voi explica.
Fiecare functie are un prefix, eu mi-am spus sa le sortez.

Functii ce incep cu get_:



1. get_user_godmode( )
2. get_user_maxspeed( )
3. get_user_gravity( )
4. get_user_noclip( )
5. get_user_footsteps( )





Functii ce incep cu set_:


1. set_user_godmode( )
2. set_user_armor( )
3. set_user_health( )
4. set_user_maxspeed( )
5. set_user_gravity( )
6. set_user_noclip( )
7. set_user_footsteps( )
8. set_user_frags( )



Alt tip de functii:


1. give_item( )
2. spawn( )
3. strip_user_weapons( )



Bun, acum 'sa intram in paine'!

Functia get_user_godmode( )
:



Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] get_user_godmode"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /godmode", "ClCmdSayGodmode" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /godmode*/
public ClCmdSayGodmode( id )
{
   
   /*Declaram o variabila, tip Integer*/
   new iGodMode;
   
   /*Acum in variabila iGodMode va fi valoarea returnata de functia get_user_godmode*/
   /*Daca are godmode ea va avea valoarea 1, in caz contrar va ramane 0*/
   iGodMode = get_user_godmode( id );
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem daca avem sau nu godmode*/
   /*Va voi arata 3 metode.*/
   
   /*Metoda 1, ne folosim de functia switch*/
   
   switch( iGodmode )
   {
      /*In caz ca e 0 printam mesaj cum ca nu are godmode.*/
      case 0:   client_print( id, print_chat, "[AMXX 1] NU Ai GodMode !" );
      /*In caz ca e 1 printam mesaj cum ca are godmode.*/
      case 1:   client_print( id, print_chat, "[AMXX 1] Ai GodMode !" );
   }
   
   /*Metoda 2, folosim un if si  un else.*/
   
   /*Daca iGodmode are valoarea 0*/
   if( iGodMode == 0 )
   {
      client_print( id, print_chat, "[AMXX 2] NU Ai GodMode !" );
   }
   /*Variabila are orice alta valoare inafara de 0*/
   else
   {
      client_print( id, print_chat, "[AMXX 2] Ai GodMode !" );
   }
   
   /*Metoda 3, si cea mai simpla.Nu stiu cum se cheama dar o sa v-o explic.*/
   
   client_print( id, print_chat, "[AMXX 3] %s", iGodMode ? "Ai GodMode !" : "NU Ai GodMode" );
   
   /*Bun acum sa o explicam.
   Banuiesc ca stiti ca in loc de %s apare un string ( o variabila ce contine litere ).
   Noi in functia de mai sus, practic, intrebam daca iGodMode are o valoare > 0. ( iGodMode ? ).
   Si ii dam 2 variante de raspuns trecute intre ghilimele ( " " ) si despartite de : ( doua puncte ).
   In caz ca e > de 0, textul dintre primul rand de ghilimele va inlocui %s.
   In caz contrar, textul dintre al doi-lea rand de ghilimele va inlocui %s.*/
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /godmode sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
}



Functia get_user_maxspeed( )
:

Code:
#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] get_user_maxspeed"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /maxspeed", "ClCmdSayMaxspeed" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /maxspeed*/
public ClCmdSayMaxspeed( id )
{
   
   /*Declaram o variabila, tip Float ( contine decimale )*/
   new Float:fMaxSpeed;
   
   /*Acum in variabila fMaxSpeed va fi valoarea returnata de functia get_user_maxspeed*/
   fMaxSpeed = get_user_maxspeed( id );
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem care este viteza maxima a jucatorului*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] MaxSpeed: %.2f", fMaxSpeed );
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /maxspeed sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
}


Functia get_user_gravity( ):

Code:
#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] get_user_gravity"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /gravity", "ClCmdSayGravity" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /gravity*/
public ClCmdSayGravity( id )
{
   
   /*Declaram o variabila, tip Float ( contine decimale )*/
   new Float:fGravity;
   
   /*Acum in variabila fGravity va fi valoarea returnata de functia get_user_gravity*/
   fGravity = get_user_gravity( id );
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem cat gravity avem*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Gravity: %.1f", fGravity );
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /gravity sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
}



Functia get_user_noclip( ):

Code:
 /* Plugin generated by AMXX-Studio */

    #include < amxmodx >
    #include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

    #define PLUGIN "[TUT] get_user_noclip"
    #define VERSION "1.0"


    public plugin_init( )
    {
       register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
       
       /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
       register_clcmd( "say /noclip", "ClCmdSayNoclip" );
       
       
       // Add your code here...
    }

    /*Cream publicul care este chemat de comanda /noclip*/
    public ClCmdSayNoclip( id )
    {
       
       /*Declaram o variabila, tip Integer*/
       new iNoclip;
       
       /*Acum in variabila iNoclip va fi valoarea returnata de functia get_user_noclip*/
       iNoclip = get_user_noclip( id );
       
       /*Printam un mesaj in chat sa vedem daca avem sau nu noclip*/
       /*Voi folosi metoda 3, celelalte 2 putand fi regasite in exemplul de la get_user_godmode*/
       client_print( id, print_chat, "[AMXX] %s", iNoclip ? "Ai Noclip !" : "NU Ai Noclip" );
       
       
       /*Am terminat*/
       /*In caz ca nu vrem ca comanda /noclip sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
       return PLUGIN_HANDLED;
       
    }


Functia get_user_footsteps( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] get_user_footsteps"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /footsteps", "ClCmdSayFootsteps" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /footsteps*/
public ClCmdSayFootsteps( id )
{
   
   /*Declaram o variabila, tip Integer*/
   new iFootSteps;
   
   /*Acum in variabila iFootSteps va fi valoarea returnata de functia get_user_footsteps*/
   /*Daca nu i se aud pasii, ea va avea valoarea 1, in caz contrar va ramane 0*/
   iFootSteps = get_user_footsteps( id );
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem daca i se aud pasii sau nu*/
   
   /*Voi folosi metoda 3, celelalte 2 putand fi regasite in exemplul de la get_user_godmode*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] %s", iFootSteps ? "Pasii nu se aud!" : "Pasii tai pot fi auziti!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /footsteps sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_godmode( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_godmode"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /gmon", "ClCmdSayGMON" );
   register_clcmd( "say /gmoff", "ClCmdSayGMOFF" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /gmon*/
public ClCmdSayGMON( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_godmode*/
   /*Aceasta functie face jucatorul invincibil, practic nu primeste damage, si invers daca are godmode*/
   set_user_godmode( id, 1 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 1)*/
   
   /*Il anuntam ca a primit godmode printr-un mesaj in chat*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Ai primit Godmode!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /gmon sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /gmoff*/
public ClCmdSayGMOFF( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_godmode*/
   /*Aceasta functie face jucatorul invincibil, practic nu primeste damage, si invers daca are godmode*/
   set_user_godmode( id, 0 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 0)*/
   
   /*Il anuntam ca nu mai are godmode printr-un mesaj in chat*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] NU mai ai Godmode!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /gmoff sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_armor( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_armor"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /armor", "ClCmdSayArmor" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /armor*/
public ClCmdSayArmor( id )
{
   /*Functia set_user_armor ii seteaza armura unui jucator*/

   set_user_armor( id, 175 );   /*I-am setat armura 175*/
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem cata armura avem*/
   /*Aici vom folosi alta functie pe care o regasim in amxmodx.inc*/
   /*Mai exact get_user_armor, aceasta afla cata armura are jucatorul*/
   
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Ai %i armura", get_user_armor( id ) );   /*In loc de %i va fi valoarea returnata de get_user_armor*/
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /armor sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_health( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_health"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /health", "ClCmdSayHealth" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /health*/
public ClCmdSayHealth( id )
{
   /*Functia set_user_health ii seteaza viata unui jucator*/

   set_user_health( id, 175 );   /*I-am setat viata 175*/
   
   /*Printam un mesaj in chat sa vedem cata viata avem*/
   /*Aici vom folosi alta functie pe care o regasin in amxmodx.inc*/
   /*Mai exact get_user_health, aceasta afla cata viata are jucatorul*/
   
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Ai %i HP", get_user_health( id ) );   /*In loc de %i va fi valoarea returnata de get_user_health*/
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /health sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_maxspeed( ):
Code:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_maxspeed"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /maxspeed2", "ClCmdSayMaxspeedTwo" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /maxspeed2*/
public ClCmdSayMaxspeedTwo( id )
{
   /*Functia set_user_maxspeed ii seteaza viteza maxima pe care o poate avea un jucator mergand*/
   
   /*ATENTIE! valoarea trebuie sa fie de tip Float ( cu decimale ) gen 100.0 500.0*/
   set_user_maxspeed( id, 800.0 );   /*I-am setat viteza 800 */
   
   /*Printam un mesaj in chat sa il anuntam ca a primit viteza 800*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Poti fugi cu 800 unitati/secunda!");
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /maxspeed2 sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_gravity( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_gravity"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /gravity2", "ClCmdSayGravityTwo" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /gravity2*/
public ClCmdSayGravityTwo( id )
{
   /*Functia set_user_gravity ii seteaza gravitatia unui jucator*/
   /*Gravitatia default este 800.In aceasta functie gravitatia default este 1.0
      deci pentru a-i seta jucatorului gravitatia de 400 noi ii vom pune in
      functia set_user_gravity valoarea 0.5 ( 1.0 = 800 gravity | 0.5 = 400 gravity )*/
   
   /*ATENTIE! valoarea trebuie sa fie de tip Float ( cu decimale ) gen 1.0 | 0.5*/
   set_user_gravity( id, 0.5 );   /*I-am setat 400 gravitatie*/
   
   /*Printam un mesaj in chat sa il anuntam ca a primit 400 gravitatie*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Ai primit 400 gravitatie!");
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /gravity2 sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_noclip( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_noclip"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /ncon", "ClCmdSayNCON" );
   register_clcmd( "say /ncoff", "ClCmdSayNCOFF" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /ncon*/
public ClCmdSayNCON( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_noclip*/
   /*Aceasta functie face jucatorul sa poata zbura si sa treaca prin pereti, si invers daca are noclip*/
   set_user_noclip( id, 1 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 1)*/
   
   
   /*Il anuntam ca a primit noclip printr-un mesaj in chat*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Ai primit Noclip!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /ncon sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /ncoff*/
public ClCmdSayNCOFF( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_noclip*/
   /*Aceasta functie face jucatorul sa poata zbura si sa treaca prin pereti, si invers daca are noclip*/
   set_user_noclip( id, 0 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 0)*/
   
   
   /*Il anuntam ca nu mai are noclip printr-un mesaj in chat*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Nu mai ai Noclip!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /ncoff sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_footsteps( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_footsteps"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /fson", "ClCmdSayFSON" );
   register_clcmd( "say /fsoff", "ClCmdSayFSOFF" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /fson*/
public ClCmdSayFSON( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_footsteps*/
   /*Aceasta functie face ca pasi jucatorului sa nu se mai auda, si invers daca sunt setati sa nu se auda*/
   set_user_footsteps( id, 1 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 1)*/
   
   
   /*Il anuntam ca pasii lui nu se vor mai auzi printr-un mesaj in chat.*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Pasii tai nu se vor mai auzi!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /fson sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /fsoff*/
public ClCmdSayFSOFF( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_footsteps*/
   /*Aceasta functie face ca pasi jucatorului sa nu se mai auda, si invers daca sunt setati sa nu se auda*/
   set_user_footsteps( id, 0 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 0)*/
   
   
   /*Il anuntam ca pasii lui se vor auzi printr-un mesaj in chat.*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Pasii se vor auzi!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /fsoff sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia set_user_frags( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] set_user_frags"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /frags", "ClCmdSayFrags" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /frags*/
public ClCmdSayFrags( id )
{
   /*Acum sa va explic ce face set_user_frags*/
   /*Aceasta functie ii seteaza fragurile jucatorului*/
   set_user_frags( id, 33 );   /*Dupa cum vedeti am pus (id, 33)*/
   
   
   /*Il anuntam ca fragurile lui au fost modificate printr-un mesaj in chat*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Acum ai 33 de fraguri!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /frags sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}



Functia give_item( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] give_item"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /give", "ClCmdSayGive" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /give*/
public ClCmdSayGive( id )
{
   /*Functia give_item ii jucatorului respectiv o arma/grenada/pistol/munitie*/
   
   give_item( id, "weapon_m4a1" );   /*I-am dat un m4a1*/
   give_item( id, "weapon_hegrenade" );   /*I-am dat un HE*/
   give_item( id, "weapon_usp" );   /*I-am dat un USP*/
   
   /*Ii printam un mesaj in chat cum ca i-am dat 3 iteme*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Tocmai ai primit un m4a1, un HE, si un USP!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /give sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}



Functia spawn( ):

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] spawn"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /spawn", "ClCmdSaySpawn" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /spawn*/
public ClCmdSaySpawn( id )
{
   /*Functia spawn ii da respawn jucatorului in baza*/
   
   spawn( id );
   
   /*Ii printam un mesaj in chat cum ca a fost 'spawnat'.*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Tocmai ai primit respawn!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /spawn sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}


Functia strip_user_weapons( ):
Code:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fun >      /*Am inclus fisierul fun.inc*/

#define PLUGIN "[TUT] strip_user_weapons"
#define VERSION "1.0"


public plugin_init( )
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, "Askhanar" );
   
   /*Inregistram o comanda pentru exemplul nostru.*/
   register_clcmd( "say /strip", "ClCmdSayStrip" );
   
   
   // Add your code here...
}

/*Cream publicul care este chemat de comanda /strip*/
public ClCmdSayStrip( id )
{
   /*Functia strip_user_weapons ii sterge toate armele jucatorului, practil il lasa cu mainile goale*/
   
   strip_user_weapons( id );   /*I-am sters toate armele, inclusiv cutitul*/
   give_item( id, "weapon_knife" );/*I-am dat inapoi cutitul*/
   
   /*Ii printam un mesaj in chat cum ca i-au fost luate armele.*/
   client_print( id, print_chat, "[AMXX] Armele tale au disparut, mai putin cutitul!" );
   
   
   /*Am terminat*/
   /*In caz ca nu vrem ca comanda /strip sa mai apara in chat, trecem mai jos urmatoarea linie*/
   return PLUGIN_HANDLED;
   
}





JB.FREAKZ.RO este numarul 1!
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived) -> Tutorials  


The time now is 29-04-2024, 00:50:51
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x