User
Pass
2FA

Probeleme XP

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Software
Author Message497
MoRb

[SiNNeR.MoRb135<--]

Status: Offline
(since 29-10-2014 09:45)

Votes: 19

Post Posted: 29-11-2011, 03:31:18 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salut,

Am si eu o problema. A fost fratele meu pe la pc si nu stiu ce a facut, ideea e ca atunci cand am intrat mi-a dat o eroare ceva de genul can not open explorer, not enough space or the process is being used by another program.

Dupa ce am dat ok nu puteam sa ma loghez pe contul meu de pe pc, pe celelalte da. Am reusit intr-un final prin safe mode si dupa si normal, dar mi-a disparut tot ce era pe desktop, launch bar, start menu. Mare majoritate a programelor nu functioneaza- outlook, steam, gom player etc, iar cele care totusi merg se comporta de parca atunci le-am instalat si le folosesc prima oara.

Daca intru in user-ul meu de exemplu, gasesc tot desktop-ul.

App, nici macar nu pot da unlock la taskbar si butoanele de minimize, maximize si close sunt ffffff mici.

PLEASE HELP!

PS: sunt administator, deci am acces. am incercat sa dau system restore, dar singurul punct in care ma lasa sa dau era cand deja se dusese totul

Download CS 1.6 - NonSteam, Classic
0 0

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID

Topic locked

Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Software  

The time now is 08-06-2025, 21:21:04
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

I forgot my password

This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x