User
Pass
2FA
 
 

Programare pe Linux

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Software
Author Message1485
^eXtasy^

[Freakz * extasy]



Status: Offline
(since 03-04-2017 18:53)
Joined: 25 Feb 2012
Posts: 1964, Topics: 67
Location: My own world

Reputation: 4.4
Votes: 15

Post Posted: 21-03-2013, 19:13:27 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salut, am cam dat-o in bara cu linuxul mint si mi-am reinstalat windows-ul. M-am decis sa lucrez in dual-boot, sa am si windows si linux, si as vrea sa imi spuneti o varianta buna si usoara (sunt incepator la linux) de linux.
Multi m-au indrumat spre BackTrack, ce parere aveti despre el? Eu vreau linuxul doar pentru programare, si multi spun ca BackTrack are ceva in plus, sau ca e mai bun, poti face mai multe etc. Am vorbit si cu koltzu, si mi-a explicat, ii apreciez sfatul, dar vreau sa stiu ce cred si altii. Deci ce parere aveti de ce am zis mai sus, e mai buna varianta aia de linux...?
P.S: Am vazut de curand o "emisiune" in care un programator incerca sa sparga un pc cu windows, de pe unul cu backtrack 5, si a reusit. Nu vreau sa folosesc nimic pentru "Hacking", dar am nevoie sa invat chestiile astea, deoarece vreau sa dau la facultatea de informatica/angajez la o slujba bine platita ce tine de programare. Daca imi puteti spune si ce limbaje sa invat si ce m-ar ajuta mai departe/ ce legatura are limbajul cu "hacking-ul" ar fi perfect. Ma pricep binisor la informatica, am urmat cateva cursuri, dar acelea cred ca se mananca cu altceva. In C++ am lucrat acolo.
Multumesc, sper sa primesc ajutor. koltzu, as fi bucuros sa te dai cu parerea, pentru ca vad ca te pricepi foarte bine la asta.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
koltzu
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 24-10-2013 15:18)
Joined: 24 Oct 2006
Posts: 6632, Topics: 170