User
Pass
2FA

Programatori JAVAScript sau pHp??

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message654
AndreiATB

[Mentally Stable]

Status: Offline
(since 30-01-2014 20:02)

Votes: 1

Post Posted: 14-10-2013, 08:20:01 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salutare, as vrea sa stiu daca este careva dintre cei de aici ce sunt programatori si care m-ar putea ajuta la dezvoltarea unui proiect - contracost sau ...% din vanzari.
Astept raspunsurile voastre.
Detalii o sa va dau pe mess sau pm, ca e destul de amplu ca si proiect si e complicat d.p.d.v. al "imbinarii" liniilor de cod - Deci, ms si astept oferte de oameni talentati!
P.S.: Nu vreau sa par aiurea, dar nu ma intereseaza sa colaborez cu persoane sub 16 ani al caror nivel de programare se rezuma la modificarea unui script de CS

0 0

Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
JeLLaL

[Never give up!]

(since 26-01-2022 14:44)

Votes: 480

Post Posted: 14-10-2013, 09:46:36 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Despre ce proiect ar fi vorba?
in ce ar consta acest proiect?

GFX Zone!
0 0

Back to top
alecsoviki

[Playcs Romania]

(since 13-11-2020 16:19)

Votes: 272

Post Posted: 14-10-2013, 12:23:54 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Spune si despre ce proiect este vorba, posibilul castig si alte detalii.

0 0

Back to top
SpiningBullet

[Mentally Stable]

(since 21-10-2013 11:48)

Post Posted: 14-10-2013, 13:41:23 | Translate post to: ... (Click for more languages)