User
Pass
2FA
 
 

[Rezolvat]Reclamatie catre adminul red

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> CS 2006-2019 (Archived)
Author Message626
K Z Y

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 09-02-2014 12:57)
Joined: 06 Aug 2013
Posts: 4, Topics: 1
Location: Romania

Reputation: 46.1
Votes: 1

Post Posted: 06-08-2013, 14:32:17 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salutare.In primul rand dati-mi voie sa ma prezint,ma numesc Cazimir,am 34 ani,sunt medic veterinar si joc cs din 2001.Am inceput sa joc pe acest server de foarte putin timp,cam de maxim 2 saptamani.Am jucat pe mai multe servere,dar datorita faptului ca a inceput sa-mi mearga rau in ultimul timp(choke si loss crescator mare),am inceput sa caut un server de gun game cu un host cat mai bun.Am dat peste acest server de gun game,de care sunt multumit pana in prezent,imi merge foarte bine,dar astazi am intampinat o problema.Acum ca sa nu ma lungesc foarte tare,as dori sa intreb un moderator daca este permis ca atunci cand intru pe serverul de gun game,in urma salutului(sal),adminul prezent pe server(red) sa-mi zica:"hai du-te".Apoi discutia s-a lungit cu cateva fraze ce se pot vedea in logo-uri(in jurul orei 14.35).Dialogul este urmatorul:
K Z Y : salutare K Z Y : bine v-am regasit
red : hai dute
K Z Y : ? K Z Y : vb frumos
red : ce ai ma ti sa urcat fumu la cap ?
K Z Y : vb frumos caci estui admin
K Z Y : si eu vb frumos
red : pai i ce ti-am spus ?
red : am spus dute
K Z Y : eu am zis salutare
red : ai zis salutare si eu dute
K Z Y : iar tu mi-ai replicat "hai du-te"
red : da
K Z Y : cu ce am gresit?
red : e vb urat ?
K Z Y : normal
K Z Y : eu daca ti-as replica asa mi-ai da gag cel putin
red : am crezut ca pleci , si mai usor cu gura
K Z Y : atat timp cat vb frumos pe server si forum
K Z Y : nu treb sa-mi zici mai usor cu gura
red : gata joca nu suntem pe mess