User
Pass
2FA

cont

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian
Show only staff posts
Author Message716
bogdanrvd

[Mentally Stable]

Status: Offline
(since 03-02-2022 12:40)

Votes: 4

Post Posted: 05-07-2011, 12:46:34 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salut!
Am si eu o problema , am un hunter de 6k gs pe nume Timon pe contul : bogdanrvd dar cineva mi-a schimbat parola , sau am uitat-o eu ( ceea ce este putin probabil deoarece eu foloseam mereu aceeasi parola). Problema este ca nu pot accesa nici adresa de email a contului deoarece cred ca a fost suspendata.
Daca vreti poti sa va spun adresa de email printr'un pm.
Va rog daca puteti sa rezolvati ceva deoarece chiar nu am cheful si dispozitia necesara sa cresc din nou un char.
P.S : Daca o sa auziti vreodata vreo reclamatie de la altcineva ca acesta este contul lui si sa poata venii cu dovezi puteti sa imi da'ti ban pe ip.
Mersi de intelegere!

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
Moteofsun
[Banned user]

Banned

(since 04-08-2011 07:55)

Votes: 15

Post Posted: 05-07-2011, 12:56:25 | Translate post to: ... (Click for more languages)

bogdanrvd wrote:
Salut!
Am si eu o problema , am un hunter de 6k gs pe nume Timon pe contul : bogdanrvd dar cineva mi-a schimbat parola , sau am uitat-o eu ( ceea ce este putin probabil deoarece eu foloseam mereu aceeasi parola). Problema este ca nu pot accesa nici adresa de email a contului deoarece cred ca a fost suspendata.
Daca vreti poti sa va spun adresa de email printr'un pm.
Va rog daca puteti sa rezolvati ceva deoarece chiar nu am cheful si dispozitia necesara sa cresc din nou un char.
P.S : Daca o sa auziti vreodata vreo reclamatie de la altcineva ca acesta este contul lui si sa poata venii cu dovezi puteti sa imi da'ti ban pe ip.
Mersi de intelegere!

Code:
http://wow.freakz.ro/recover_password.php

Daca nu, nu se poate face nimic.

Quote:
fraere am calc pe bucati nu sarac ca tn tin si eu 300 sa ma joc un nfs acolo -) +is mai bogat ca tn fraere am 3 Pc si 2 leptopuri asa ca nu ma lua cu pul**sme deastea copile taran si nu mai face pe fraeru bai ghita si faza cu ramii e adevarat pot tine 100-120 redirecte

0 0

Back to top
bogdanrvd

[Mentally Stable]

(since 03-02-2022 12:40)

Votes: 4

Post Posted: 05-07-2011, 13:09:22 | Translate post to: ... (Click for more languages)

mersi dar poate ai omis faptul ca "adresa de email pe care e contul este suspendata si nu o pot accesa".
In orice caz , mersi pentru raspunsul rapid:)
Sockere chiar nu se poate face nimic? Am adresa de email dar e suspendata:(.

0 0

Back to top
k0s

[Freakz Admin | Dev]

(since 24-09-2022 11:04)

Votes: 222

Post Posted: 05-07-2011, 14:43:34 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Doar asa iti poti recupera contul.
0 0

Back to top
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian  

The time now is 09-11-2024, 02:22:40
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

I forgot my password

This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x