User
Pass
2FA

TRANSMOGRIFICATION
Go to page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Next    

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Old Announcements
Author Message106467
boscodeala

[MEGA Gras ]

(since 10-12-2016 07:57)

Votes: 35

Post Posted: 24-06-2012, 10:35:17 | Translate post to: ... (Click for more languages)

sergy wrote:
nu esti pe forum la blizz si nici pe un sv la blizz... vorbim de freakz aici

Hater... myt e on to smth here din moment ce poti da si de guild masteri retarzi (like mine) care decid ca ar trebui sa schimbe un tabard super oke intr-unul cu sabiute albastre si tu trebuie sa faci guild rep ca na...

Rogue PVE All Spec Guide For 5.4.8

0 0

maxstill

[Mentally Stable]

(since 19-12-2012 21:05)

Votes: 5

Post Posted: 24-06-2012, 13:06:41 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Zohlomg wrote:
maxstill wrote:
GG pt transmog, idee foarte buna,mai ales ca toate seturile de cata sunt hidious
In legatura cu preturile de la vote shop,sunt putin cam mari,mai ales pentru niste iteme care sunt doar de efect vizual,cred ca au mai fost si altii care au mentionat acelasi lucru,jumatate din instante nu sunt deschise,Gm crezi ca se pot reduce preturile macar la itemele din instante indisponibile momentan cum ar fii ICC sau BT,e pacat pentru ca sunt multe iteme interesante cu preturi foarte mari,am calculat ca mi-ar trebui cam vreo 2-3 luni de voting pentru a obtine un set complet din ICC,e putin ca mult

Nu sunt deschise jumate din instante. Avem 2 instante inchise. 2*2 = 4. ATATEA INSTANTE ARE WOWU BA.

da pardon instantele sunt deschise,functionalitatea lor este o cu totul alta problema,nu prea functioneaza nici una cum trebuie,spre exemplu chiar ieri Eraai a trebuit sa vina de 2 ori pt noi in instanta ToC ca sa-l putem bate pe Lord Jaraxxus,in Naxxramas Gothic The Harvester danseaza break-dance si nu il poti ataca - dupa care se reseteaza si o iei iar de la capat sa omori sute de trepadusi(am stat chiar si 4 ore sal omoram pe asta),Ulduar e grozav,nu are portale,toti bosii se cred Houdini,apar si dispar,imba mobi invizibili,cat despre Mount Hyjal,Tk nici nu vreau sa intru in detalii pentru ca ar fii prea multe,colac peste pupaza mai sunt si Dk,instanta din care pot lua gear e inchisa(ICC) - din acesata cauza cred ca preturile pt seturile din ICC ar trebui reduse,daca instanta tot nu e disponibila macar bunul simt sa accesam acel gear la preturi normale
scuze pt nota ridicata de ironie,dar intrebarile tampite genereaza raspunsuri tampite

Raspuns anticipat la acest post:Daca nu iti place serverul cauta-ti altul. -

MENTALLY STABLE....Hmmm...not sure about that...
0 0

Sonics

[Maniac]

(since 01-08-2024 02:22)

Votes: 6

Post Posted: 24-06-2012, 15:18:02 | Translate post to: ... (Click for more languages)

maxstill wrote:
am calculat ca mi-ar trebui cam vreo 2-3 luni de voting pentru a obtine un set complet din ICC,e putin cam mult

That's the point...Ca serveru sa fie in top te obliga sa ii votezi ca sa iti poti lua tu gear. Cea mai buna strategie -

0 0

Revengeance

[Duke Devlin (sexy)]

(since 17-05-2013 03:59)

Post Posted: 24-06-2012, 16:46:11 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Is it possible to make items that aren't for the specific class to work aswell , Shoker ? This would make me vote for a whole year ... lol . And probably alot of people that are unhappy with death knight sets / ICC / etc .. will be grateful.

Warning: http://www.youtube.com/watch?v=EH-aZFOWVwA

Golden: http://www.youtube.com/watch?v=30wgKoNbr10

You're under arrest for not playing card games !
0 0

Gie

[Mentally Stable]

(since 28-12-2013 07:56)

Votes: 2

Post Posted: 24-06-2012, 17:37:05 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Revengeance wrote:
Is it possible to make items that aren't for the specific class to work aswell , Shoker ? This would make me vote for a whole year ... lol . And probably alot of people that are unhappy with death knight sets / ICC / etc .. will be grateful.

I have a DK as well, and I sure wish I had more sets available, but making items for specific classes work for everyone would interfere with the Blizzard official transmogrification rules. So I don't think they'll be doing that. But I do wish that at least the ones we CAN use, to be cheaper to buy from the vote shop, I mean come on, 60 points for a piece of wotlk tier/weapon? I'd have to vote every day for over month just to have my main set, and then there's the matching boots, belts, cloaks, etc, which are also 60 points or so. I understand you want people to vote, but this is pretty absurd. Please lower the prices for the wotlk items, so that we can transmog our gear in a decent amount of time. Other than that, much respect to you guys and the work you've invested in this server. Take care.

0 0

Revengeance

[Duke Devlin (sexy)]

(since 17-05-2013 03:59)

Post Posted: 24-06-2012, 17:52:40 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Gie wrote:
Revengeance wrote:

I have a DK as well, and I sure wish I had more sets available, but making items for specific classes work for everyone would interfere with the Blizzard official transmogrification rules. So I don't think they'll be doing that. But I do wish that at least the ones we CAN use, to be cheaper to buy from the vote shop, I mean come on, 60 points for a piece of wotlk tier/weapon? I'd have to vote every day for over month just to have my main set, and then there's the matching boots, belts, cloaks, etc, which are also 60 points or so. I understand you want people to vote, but this is pretty absurd. Please lower the prices for the wotlk items, so that we can transmog our gear in a decent amount of time. Other than that, much respect to you guys and the work you've invested in this server. Take care.

Well .... the set I want for example has an recolored version that has no class requirement which I could transmogrify ( but i don't like the color .. lol ) .. I don't see it as a really big problem ... alot of sets have recolored versions.

Warning: http://www.youtube.com/watch?v=EH-aZFOWVwA

Golden: http://www.youtube.com/watch?v=30wgKoNbr10

You're under arrest for not playing card games !
0 0

Gie

[Mentally Stable]

(since 28-12-2013 07:56)

Post Posted: 24-06-2012, 18:14:29 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Revengeance wrote:
Gie wrote:
Revengeance wrote:

Well .... the set I want for example has an recolored version that has no class requirement which I could transmogrify ( but i don't like the color .. lol ) .. I don't see it as a really big problem ... alot of sets have recolored versions.

I understand what you mean, but rules are rules. We'll just have to settle for the recolored versions.

0 0

HrN

[mayhem]

(since 04-08-2014 20:54)

Votes: 17

Post Posted: 25-06-2012, 02:31:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Revengeance wrote:

if you are talking about set items from warrior/paladin (other platers), i'm sure that you can find some non set items that look exactly like them (example: shoulders from halfus=t11 warrior), the same rule applies for icc/toc/ulduar items, you should be able to transmogriph in any plate item you can wear, you just need to find these items and try to get them

0 0

xhizors

[Mentally Stable]

(since 21-12-2012 13:32)

Post Posted: 27-06-2012, 14:10:00 | Translate post to: ... (Click for more languages)

daca pun itemu cu care mi l-am schimbat pe cel de pe mine in banca si dau relog mi se duce transmogrificationu si tre sa fac din nou. mi se intampla doar mie sau tre sa-mi tin toate itemele schimbate in inventory?
0 0

0gravity

[Mentally Stable]

(since 20-02-2015 04:08)

Post Posted: 28-06-2012, 07:37:23 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Am cumparat http://www.wowhead.com/item=50741 cu vote points pentru a-mi transmogrifia headul cu el . Itemu normal echipat nu are nimic dar transmogrifu primeste doar masca de gaze nu si tuburile alea pe spate , care arata de altfel f misto . Credeti ca e bug ? adik sal postez la buguri ?
0 0

Sonics

[Maniac]

(since 01-08-2024 02:22)

Votes: 6

Post Posted: 28-06-2012, 12:47:23 | Translate post to: ... (Click for more languages)

xhizors wrote:
daca pun itemu cu care mi l-am schimbat pe cel de pe mine in banca si dau relog mi se duce transmogrificationu si tre sa fac din nou. mi se intampla doar mie sau tre sa-mi tin toate itemele schimbate in inventory?

Daca dai transmog la un item trebuie sa il tii ori in inventory ori in banca ca nu ti se duce astfel. Incearca dupa ce dai transmog sa scrii .save si sa incerci cu relogul daca iti mai apare aceeasi problema.

0 0

eM
[Banned user]

Banned

(since 21-05-2016 21:00)

Votes: 385

Battletag: postrow.ID_BATTLE_NET} 
Post Posted: 28-06-2012, 15:52:27 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Sonics wrote:
xhizors wrote:

Daca dai transmog la un item trebuie sa il tii ori in inventory ori in banca ca nu ti se duce astfel. Incearca dupa ce dai transmog sa scrii .save si sa incerci cu relogul daca iti mai apare aceeasi problema.

Am ținut mai multe iteme transmogrified în bancã și dupã relog a dispãrut transmogrification de pe ele.

Please fix this.

0 0

vikishor

[Mentally Stable]

(since 23-07-2012 09:10)

Post Posted: 29-06-2012, 13:24:31 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Am si eu o problema daca citeste vreun GM forumul ... mi-am trimis itemele de transmofigation pe un caracter gresit si as vrea sa le mut pe caracterul corect ... mentionez ca nu am ridicat itemele din mail. Multumesc mult .
0 0

eM
[Banned user]

Banned

(since 21-05-2016 21:00)

Votes: 385

Battletag: postrow.ID_BATTLE_NET} 
Post Posted: 29-06-2012, 13:30:45 | Translate post to: ... (Click for more languages)

vikishor wrote:
Am si eu o problema daca citeste vreun GM forumul ... mi-am trimis itemele de transmofigation pe un caracter gresit si as vrea sa le mut pe caracterul corect ... mentionez ca nu am ridicat itemele din mail. Multumesc mult .

Posteazã aici și întâi ridicã itemele din mail, chiar dacã sunt pe caracterul greșit.

0 0

ThunderBird

[Mentally Stable]

(since 13-07-2012 07:50)

Post Posted: 10-07-2012, 11:29:17 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Is it possible somehow to get a low level item (under 60) wich is cannot reachable through the game? Actually the item is dropped by a BRD boss, but the Ring of law event is not scripted, so I am unable to kill him :S

Any idea?
Thanks

0 0

Topic locked

Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Old Announcements  
Go to page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Next    

The time now is 03-10-2024, 15:14:30
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

I forgot my password

This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x