User
Pass
2FA

Discutii
Go to page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 531, 532, 533  Next    

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Show only staff posts
Author Message714719
DesstroY-gm

[Creep]

Status: Offline
(since 31-10-2019 22:17)

Votes: 21

Post Posted: 03-07-2012, 15:19:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Rizwan wrote:
bezea wrote:
ce sa le mai ceri frate daca in viata de zi cu zi nu reusesc sa fie o persoana adevarata macar intr-un joc sa aiba sansa si ei sa fie v.i.p-uri.

Sa stau sa iti insir cati dintre cei din HKP duc o viata decenta? Cati dintre noi au terminat o facultate, au un loc de munca, familie sau cati dintre noi sunt medici sau alte meserii la care tu poti doar sa visezi?

Ti'am cerut noi parerea ?nici nu ne intereseaza ce fac cei din hkp,la fel cum pe ei nu ii intereseaza ce facem noi.

Posturi unite automat, 03-07-2012, 16:19:06

Negrunegru01 wrote:
Destroy ! din cate am auzit eu singura diferenta dintre HKP si Deathwish e o secunda - si o 20 posturi de drama -)

Daca aveam raidul care ar fi trebuit sa fie,eram la fel sau mai bine ca ei:)

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
Soulshard

[Creep]

(since 08-05-2015 19:56)

Votes: 17

Post Posted: 03-07-2012, 15:32:54 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Rizwan wrote:
bezea wrote:
ce sa le mai ceri frate daca in viata de zi cu zi nu reusesc sa fie o persoana adevarata macar intr-un joc sa aiba sansa si ei sa fie v.i.p-uri.

Sa stau sa iti insir cati dintre cei din HKP duc o viata decenta? Cati dintre noi au terminat o facultate, au un loc de munca, familie sau cati dintre noi sunt medici sau alte meserii la care tu poti doar sa visezi?