User
Pass
2FA

Intreb si eu ceva.

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian
Author Message527
luisalexander

[Mentally Stable]

Status: Offline
(since 20-08-2012 09:46)

Votes: 2

Post Posted: 18-08-2012, 14:53:29 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salut, sunt incepator, ma rog adica nu pot zice ca habar n-am ce e ala Wow dar nu ma pricep sa raidez ca sa zic asa.
Adica am mai jucat wow si pe alte servere cu rate x1 ca sa savurez jocul dar n-am facut niciodata un dungeon.

Si practic detin un blood DK cu ilvl de 288 si as vrea sa stiu ce raiduri as putea face , si as vrea sa stiu daca dungeonul finder merge.

0 0

Back to top
View user's profile Send private message
Barnie
[Banned user]

Banned

(since 26-04-2020 01:36)

Votes: 32

Post Posted: 18-08-2012, 15:25:20 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Momentan (POATE*) normale de 5 man, dar oricum nu cred ca face nimeni din moment ce nu avem JP drop la bosi. Dar cred ca, cu gearul din reputatie+ iteme albastre de la mobi+ah poti trece cu usurinta peste 300 ilvl, sa nu mai pomenesc daca ai lua si epicele din trash.
OH ! uite ai putea merge la un BoT, BWD trash farm si asa ajungi cu siguranta la 350 ilvl si atunci te va lua lumea la bh 25/10 si bwd/bot 25n si poate si 10n, desigur asta daca esti la hoarda, daca esti la ally... Bafta Charlie!

Twitch
Vand wow gametime
0 0

Back to top
laanah

[Maniac]

(since 19-02-2022 08:52)

Votes: 26

Post Posted: 20-08-2012, 10:09:57 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Un dk blood spui ..ok , in primu rand trebuie sa iti iei urmatoarele iteme din reputatie:

Belt of the Ferocious Wolf si Wrap of the Great Turtle - din Hijay- pentru asta trebuie sa faci Exalted cu Guardians of hijay (tre sa faci vreo 6-7 questuri)