User
Pass
2FA
 
 

Recrutari
Go to page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next    
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message61176
Whysoimba

[Busy being the best]



Status: Offline
(since 08-03-2023 11:21)
Joined: 12 Feb 2011
Posts: 449, Topics: 87
Location: Limbo

Reputation: 291.2
Votes: 39

      Battletag: postrow.ID_BATTLE_NET} 
Post Posted: 16-03-2014, 22:06:59 | Translate post to: ... (Click for more languages)

danu72 wrote:
Numele IRL :Danut
Varsta :15
Cateva lucruri despre tine :Sunt elev in Clasa a 9 a la Liceul Teoretic Videle si cam tot timpul liber mi-l petrec la calculator .
Nume caracter :Sicret
Armory link :http://armory.freakz.ro/character-sheet.xml?r=Genesis&&cn=Sicret
Clasa :Shaman
Rasa :Troll
Main spec :Resto
Offspec (specificati cat de bine stiti sa jucati acest spec, daca e cazul) :Encha - nu prea stiu sa joc dar o sa invat
Screenshot cu interfata :http://tinypic.com/view.php?pic=34ou9om&&s=8#.UyXwiIU7Jtg
Screenshot cu 5 mil dmg done la test dummy, cu recount-ul deschis pentru a vedea prioritatile la spells :
Explica-ne de ce ai ales aceasta clasa, ce rotatie, prioritati si stats preferi : Pai am ales aceasta clasa pentru ca este foarte echilibrata pe acest patch fata de altele .. Stats - eu am ales mastery , din cate am auzit acest stats este cel mai bun .. Rotatie - Riptide+2x Greater Heal, aoe Healing Rain la cd, 1 Chain Heal+2x Greater Healing Wave .
Te incadrezi programului nostru de raids? : Da
Guilde in care ai fost si motivul pentru care le-ai parasit? : The Revengers - Nu am mai jucat ceva timp si am primit kick
Detalii PC (TS3/Microfon/Hardware) : Ts 3 , Microfon , Pc - intel inside intel core i3 , Nividia optimus , Ram 4 GB .


Rejected, incearca in alta parte



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
dglvlad
[Banned user]


Banned


Status: Offline