User
Pass
2FA
 
 

Tutorial skills uwc3x

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message803
dicaa

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 18-01-2016 17:22)
Joined: 23 Sep 2014
Posts: 38, Topics: 7
Location: iasi

Reputation: 75.4
Votes: 3

 
Post Posted: 24-09-2014, 10:42:20 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Skilluri la UWC3x
Am pus skill-urile in ordinea in care apar si in joc
Nume Skill(cate puncte poti sa bagi la acel skill)
Cerinte pentru skillul respectiv
Ce face respectivul skill
Formula de baza conform careia actioneaza skillul
Observatii(note) despre modul de functionare al skillului

1.LEVITATION (10pct)
Cere : Level 1
Face : Reduce gravitatia ta
ormula : 85-(pct*5) % (max 10 pct)
Nota : Sock of Feather aduce gravitatia la 35 % dar nu se aduna cu punctele de la LEVITATION
2.EQUIPMENT REINCARNATION (3 pct)
Cere : Level 1
Face : Iti da sansa ca la urmatoarea runda (daca mori) sa te reincarnezi cu echipamentul in caz ca mori
Formula : (33*pct) % sansa de reincarnare cu echipamentul (max 3 pct)
Nota : Nu reincarneaza si itemurile cumparate

3.IMPALE (10pct)
Cere : Level 1
Face : Ai sansa ca glontele care il atinge pe adversar sa ii miste imaginea de pe ecran
Formula : [0+(pct-1)] % sansa
Nota : si asta e valabila general - sansa se calculeaza la fiecare glonte care atinge si face damage, ai tras in el dar a scapat de lovitura prin EVASION sau BEGINNER LUCK nu se calculeaza sansa

4.DEVOTION AURA (10pct)
Cere : Level 2
Face : Creste viata pe care o primesti la inceputul rundei
Formula : 110 +(pct-5) viata
Nota : se aduna cu STRENGHT dar daca ai VAMPIRIC AURA si viata peste 100 cand tragi in adversar iti reseteaza viata la 100.

5.HEALING WAVE (10pct)
Cere : level 2
Face : regenereaza viata
Formula : la 6-[0,5*(pct-1)] secunde regenereaza 2 la viata

6.SIPHON MANA (10pct)
Cere : level 2
Face : fura bani de la adversarul in care tragi
Formula : fiecare glonte care atinge adversarul fura (pentru tine) de la el 5+(pct-1)% din banii lui

7.LEATHER SKIN (10pct)
Cere : level 2
Face : regenereaza armura
Formula : : la 6-[0,5*(pct-1)] secunde regenereaza ? armura (max 10 pct)
Nota : Armura maxima la care ajunge este calculata in functie de nivelul tau (nu de nivelul skilului)
level 0 : 10 max armor = 120
level 11 : 15 max armor = 130
level 16 : 20 max armor = 145
level 21 : 25 max armor = 160
level 25 : 30 max armor = 175
level 30 : 34 max armor = 190

8.VAMPIRIC AURA (10pct)
Cere : level 3
Face : fura viata de la adversarul in care tragi (si pe care il atingi)
Formula :cand faci la un adversar damage (7 + 3*pct)% din damage ti se intoarce ca viata (max 10 pct)
Nota : MASK OF DEATH :fura: 30% si se aduna cu VAMPIRIC AURA (adica daca ai bagat un puct in VAMPIRIC AURA si cumperi si masca furi 7+3*1+30 = 40%

1.SPIKED CARAPACE(10pct)
Cere : level 3 si sa nu ai THORNS AURA
Face : cand adversarul trage in tine isi ia si el o parte din damage
Formula : cand adversarul trage in tine (2+pct*3)% ia din damage-ul pe care l-a facut
Nota : daca dupa ce a tras in tine mai traiesti 23% din damage-ul care ti-l-a facut ti se da tie ca plus de armura daca armura ta < 100, incompatibil cu THORNS AURA

2.REPAIR ARMOR(1pct)
Cere : level 4
Face : repara armura coechipierului pe care pui tinta
Nota : Trebuie sa aloci o tasta pentru ca nu repara de capul lui. Dai in consola :bind TASTA wcrepair: si cand apesi TASTA atunci repara armura coechipierului.
Numarul maxim de reparatii pe care le poti face intr-o runda este in functie de nivelul tau si adica
Level 0 : 20 => 2 reparatii/runda
Level 21 : 30 => 3 reparatii/runda
Level 31 : 33 => 4 reparatii/runda
Level 34 => 5 reparatii/runda
Reparatia facuta armurii coechipierului este tot in functie de nivelul tau si adica
Level 0 - 4 =>10
Level 5 - 10 =>20
Level 11 - 15 =>30
Level 16 - 20 =>40
Level 21 - 24 =>50
Level 25 - 30 =>60
Level 30 - 34 =>70

Si acum cel mai important : repair da experienta aproximativ de 2 ori experienta pe care o primesti pe kill.

3.MEND WOUNDS (3 pct)
Cere : level 4
Face : vindeca coechipierului pe care pui tinta
Nota : Trebuie sa aloci o tasta pentru ca nu repara de capul lui. Dai in consola :bind TASTA wcmend: si cand apesi TASTA atunci vindeci coechipierul.
Numarul maxim de vindecari pe care le poti face intr-o runda este in functie de nivelul tau si adica
Level 0 : 20 => 2 vindecari/runda
Level 21 : 30 => 3 vindecari/runda
Level 31 : 33 => 4 vindecari/runda
Level 34 => 5 vindecari/runda
Cu cat vindeci coechipierul este tot in functie de nivelul tau si adica
Level 0 - 4 =>15
Level 5 - 10 =>30
Level 11 - 15 =>45
Level 16 - 20 =>60
Level 21 - 24 =>75
Level 25 - 30 =>90
Level 30 - 34 =>105
Level 2 vindeca poison si disease
Level 3 vindeca si napalm
Si acum cel mai important : mend da experienta aproximativ de 2 ori experienta pe care o primesti pe kill.

4.UNHOLY AURA (10pct)
Cere: level 5
Face: mareste viteza cu care te misti
Formula : viteza = 250+3+pct*7
Nota : viteza initiala e de 250; viteza initial cu cutit e 260; BOOTS OF SPEED +25; UNHOLY AURA , AGILITY si BOOTS OF SPEED se aduna

5.HEX (10pct)
Cere: level 5
Face :fiecare glonte care atinge adversarul are sansa sa il transforme
Formula :fiecare glonte care atinge are 3+(pct*2)% sansa sa transfome adversarul

6.BASH (10pct)
Cere: level 6
Face: imobilizeaza adversarul
Formula: fiecare glonte care atinge adversarul are 7+(pct*3)% sa imobilizeze adversarul (adica sa-I faca viteza de 1 in loc de 250)

7.SERPENT WARD (3pct)
Cere level 6
Face pune un sarpe electric care face damage la adversarii care trec prin el
Formula : 10 damage/ sec
Nota poti sa pui 1,2,3 serpi in fuctie de cate puncte pui in skill; trebuie alocata o tasta pentru skill (bind TASTA wcserpent sau bind TASTA wcward depinde de server) cand apesi tasta pune sarpele in locul in care te aflii

8.BANISH (10pct)
Cere: level 7
Face: Echivalentul la admin_slap

Formula: fiecare glonte care atnge adversarul are 4+(pct*2)% sansa sa palmuiasca adversarul

1.THORNS AURA (10pct)
Cere: level 8 si sa nu ai SPIKED CARAPACE
Face: cand adversarul trage in tine o parte din damage se intoarce la el
Formula: cand adversarul trage in tine 7+(pct*3)% din damage pe care ti-l face i se intoarce si lui ca damage
Nota: incompatibil cu SPIKED CARAPACE

2.TELEPORT (1pct)
Cere level 8 si sa nu ai GATE
Face teleporteaza unde se pune tinta
Nota trebuie alocata o tasta (bind TASTA wcteleport si cand apesi tasta te teleporteaza unde e pusa tinta)

3.CRITICAL STRIKE (10pct)
Cere: level 9
Face: damage dublu
Formula: fiecare glonte tras are 9+pct% sansa sa faca double damage
Nota: daca tragi in adversar care are voodoo activat sansa este 0

4.FLASH OF LIGHT (1pct)
Cere: level 9
Face: acelasi lucru ca si un flash
Nota : nu merge contra adversarilor care au NECKLANCE OF IMUNITY, la MAGIC RESITANCE si BLINK se calculeaza sansa de suces.

5.CARRION BEETLES (10pct)
Cere: level 10 si sa nu ai SHADOW STRIKE
Face: fiecare glonte care atinge adversarul are sansa sa-l otraveasca (DISEASE)
Formula: fiecare glonte care atinge adversarul are 7+pct*3% sansa sa-l otraveasca
Nota : damage-ul facut de otravire = (nivelul tau/2)*3 la fiecare 3 secunde (se rotunjeste totdeauna in sus). In plus scade viteza adversarului otravit la 215 ; Incompatibil cu SHADOW STRIKE

6.STEEL SKIN (1pct)
Cere:level 11, 3 puncte bagate in LEATHER SKIN si 1 punct in VAMPIRIC AURA
Face: Upgrade la LEATHER SKIN +15 armor (adica iti da si HELM la armura initiala) , si cand tragic in adversary VAMPIRIC AURA fura si armura pe langa viata,

7.SHADOW STRIKE (10pct)
Cere: level 11
Face: da sansa sa otravesti (POISON) adversarul in care tragic
Formula: fiecare glonte care atinge adversarul are 7+pct*3% sanse sa il otraveasca
Nota: damage facut de otravire =(nivelul tau /2)*5 la fiecare 2 secunde

8.BLINK (5pct)
Cere: level 11
Face: sansa contra magiei
Formula: pct*20% sansa contra magiei
Nota: prin magie sa se inteleaga urmatoarele skilluri : VOODOO, FLASH OF LIGHT, TELEPORT, VENGEANCE, SUICIDE BOMBER, GATE si protectie contra MOLE

1.CRITICAL GRENADE (10pct)
Cere :level 12
Face: creste damage-ul facut de grenade
Formula: damage = damage_grenada_normala * (1+pct*0,2)
Nota: MAGIC RESITANCE protejeaza impotriva CRITICAL GRENADE

2.BIG BAD VOODOO (1pct)
Cere: level 12
Face: te face invincibil pentru 2 secunde, anuleaza CRITICAL STRIKE
Nota: VOODOO e inutil daca adversarul are 1 din urmatoarele 3 lucruri NECKLANCE of IMUNITY , BLINK, MAGIC RESISTANCE la 100

3.GATE (1pct)
Cere level 12
Face te teleporteaza la locul in care echipa ta incepe runda
Nota poti creea un numar diferit de gate in fuctie de nivelul pe care il ai
12-20 => 1 gate/runda
21-30 => 2 gate/runda
31-34 => 3 gate/runda

4.INVISIBILITY (10pct)
Cere: level 13
Face :te face invizibil
Formula: initial invizibilitatea este de 200 , fiecare punct bagat in INVISIBILITY scade invizibilitatea cu 5
Nota: invizibilitatea scade daca tii cutitul in mana mai precis se reduce la jumatate. CLOAK OF SHADOWS reduce invizibilitatea la 150 dar nu se aduna cu INVISIBILITY in sensul ca daca ai CLOAK OF SHADOWS si 1punct in INVISIBILITY invizibilitatea ta va fi de 195.

5.PHOENIX (5pct)
Cere: level 5
Face: iti da sansa sa reinvii un coechipier
Formula: pct*20% sansa sa reinvii un coechipier
Nota: da experienta pentru fiecare coechipier reanimat aproximativ de 3 ori XP care o primesti pe un kill

6.NAPALM GRENADE (1pct)
Cere level 13
Face prima grenada din runda are fire damage care continua sa arda adversarul lovit pana cand moare
Formula fire_damage=5 la 2 sec sau 5 la 4 sec la intamplare; ineficient doar impotriva adversarilor care au NECKLANCE OF IMUNITY

7.LOCUST SWARM (1pct)
Cere: level 14
Face: otraveste adversarii apropiati
Formula:face 35 damage la toti adversarii apropiati
Nota: MAGIC RESISTANCE si DISEASE RESISTANCE protejeaza impotriva skilului. Trebuie alocata o tasta , comanda variaza in fuctie de server , de obicei e :bind TASTA wcswarm: dar ca sa fiti sigur scrieti si voi skillsinfo4 in chat.

8.DECOY (1pct)
Cere level 14
Face creeaza o copie a ta acolo unde ai tinta
Nota copia dureaza 15 secunde si are viata infinita. Nu se poate creea copie daca esti transformat (HEX) . Trebuie alocata o tasta (bind TASTA wcdecoy)

1.VENGEANCE (1pct)
Cere: level 15
Face: te reinvie o data pe runda cu 1 / 2 viata
Nota: daca ai fost omorat de un adversar care are BLINK se calculeaza sansa in functie de skillu lui (adica daca adversarul are 5 pct in BLINK nu te mai reinvie)
Incompatibil cu SUICIDE BOMBER

2.CHAIN LIGHTNING (1pct)
Cere: level 15
Face: electric damage la maxim 3 adversari
Formula: primul adversar incaseaza 50 damage , al doilea 33, si al treilea 11
Nota: damageul incasat de adversar tine cont si de rezistenta lui la electricitate (exemplu daca primul adversar are ELECTRIC RES la 100 skillu e inutil , daca are 75 ELECTRIC RESISTANCE atunci damage-ul pe care il ia e 75%*50 e.t.c.). Trebuie alocata o tasta :bind TASTA wclightning: , apesi tasta si fulgerul se incarca, cand tragi spre un adversar fulgerul pleaca; Daca nu tragi, sau tragi aiurea fulgerul NU pleaca. Se aude un piuit cand fulgerul este incarcat dar atentie ca si adversarii aud piuitul.

3.ENTANGLE ROOTS (1pct)
Cere: level 16
Face: blocheaza adversarul pe care ai tinta timp de 10 sec
Nota: Trebuie alocata o tasta (bind TASTA wcroots ). Apesi tasta si skillu se incarca. Pui tinta pe adversar si acesta este blocat.

4.FLAME STRIKE (1pct)
Cere: level 16
Face: arunci flacari
Formula: fire_damage=10 damage la fiecare 1,5 sec
Nota: FIRE RESISTANCE scade damage-ul facut de FLAME STRIKE dupa formula damage_nou=damage_normal*FIRE RESISTANCE / 100

5.SUICIDE BOMBER (1pct)
Cere : level 17
Face: cand mori explodezi si faci damage la adversarii din apropiere
Nota: MAGIC RESISTANCE si BLINK anuleaza skillu

6.FAN OF KNIVES (3pct)
Cere: level 19
Face: da sansa sa devii mole
Formula: pct*5% sansa sa devii mole

7.EVASION (5pct)
Cere: level 24
Face: iti da sansa sa eviti atacurile adversarilor
Formula: 2+pct*3% sansa sa eviti atacurile

8.TRUESHOT AURA (10pct)
Cere: level 24

Face: extra damage

Formula: 8+pct*2% extra damage

Nota: daca ai TRUESHOT AURA si ai pastrat si CRITICAL STRIKE la fiecare glonte tras ai 99% sansa de backfire (adica iti face si tie acelasi damage pe care il faci adversarului cu glontele respectivi). Pentru aia care se intreaba "da de ce nu mor si eu daca imi face exact acelasi damage ?" raspunsul e ca nu face chiar exact acelasi damage. Face acelasi damage pe care ti-l-ar face glontele daca ar fi tras de un coechipier . Pentru aia care nu au jucat cu mp_friendlyfire , exista un "damage reduction" atunci cand tragi in coechipieri , care tinde descrescator la 0,6 (adica mai pe intelesul alora care nu au facut inca analiza matematica sau au facut-o degeaba cand tragi in coechipier damage e mai mic decat daca ai trage in adversar si variaza descrescator de la 80% la 60%.

SKILL - AUTOMAT

BEGINNER LUCK

Face: este un skill pe care il primesti automat intre nivelele 0 si 4. Iti da EVASION SI TRUESHOT AURA dar dispare cand faci nivelul 5
Formula: bonusurile sunt in functie de nivelul tau si anume
La nivel 0 => EVASION si TRUESHOT AURA fiecare cu 5 pct in ele
La nivel 1 => EVASION si TRUESHOT AURA fiecare cu 4 pct in ele
La nivel 2 => EVASION si TRUESHOT AURA fiecare cu 3 pct in ele
La nivel 3 => EVASION si TRUESHOT AURA fiecare cu 2 pct in ele
La nivel 4 => EVASION si TRUESHOT AURA fiecare cu 1 pct in ele
La nivel 5 BEGINNER LUCK dispare.

Atribute UWC3

STRENGTH : fiecare punct iti da +5 la viata ( se aduna cu DEVOTION AURA)
CONSTITUTION : regenereaza la fiecare 5 secunde atatea puncte de viata cate puncte ai bagat in constitution
DEXTERITY : pentru fiecare punct primesti +2% la EVASION. Inutil daca nu ai EVASION
AGILITY : pentru fiecare punct primesti +8 la viteza , se aduna cu UNHOLY AURA
INTELECT : face diferite chestii in fuctie de nivel . Toate sunt additive in sensul ca atunci cand ai facut 18 ai toate bonusurile
La 11 => +8% sansa la IMPALE
12 => +6% la SIPHON MANA
13 => +6% sansa la BANISH
14 => +7% sansa la HEX
15 => +8% sansa la BASH
16 => +7% TRUESHOT AURA
17 => iti da inca 2 serpi la SERPENT WARD si scade intervalul dintre 2 teleportari de la 35 sec la 25 sec
18 => creste durata la VOODOO de la 2 la 4 secunde
Ideea de baza e ca astea sunt BONUSURI : daca nu ai skilurile respective nu beneficiezi de bonusuri

Pe un server normal ai maxim 25 atribute

Shops in UWC3

SHOPMENU

1. ANK OF REINCARNATION : te reinvie cu echipamentul in caz ca mori
2. BOOTS OF SPEED - +30 speed (se aduna cu AGILITY si cu UNHOLY AURA)
3. CLAWS OF ATTACK : faci 6% extra damage (minim 6 / hit)
4. CLOAK OF SHADOWS : te face invizibil (normal 200, cu cloak 150, daca tii cutit invizibilitatea se reduce la jumatate, nu se aduna cu skillu)
5. MASK OF DEATH : fura viata de la adversarul in care tragi (30% din damageul pe care il faci se intoarce ca viata, se aduna cu VAMPIRIC AURA)
6. NECKLANCE OF IMUNITY : da imunitate la ultimate-urile adversarilor si la NAPALM GRENADE (nu afecteaza VENGEANCE)
7. ORB OF FROST : scade viteza adversarului in care tragic (viteza normala 250, viteza dupa ce ai fost lovit de ORB 125)
8. PERIAPTH OF HEALTH - da +50 viata
9. TOME OF EXPERIENCE : cand o cumperi iti da experienta pe care o castigi cand faci un kill ( 15+5*level)

SHOPMENU2
1. SCROLL OF RESPAWNING : te reinvie daca ai murit
2. MOLE PROTECTANT - protejeaza impotriva adversarilor care au mole si trag in tine
3. HELM OF EXCELENCE : te face imun la headshots - nu merge in primul release de UWC3
4. SOCK OF FEATHER : Scade gravitatia la 35 % nu se aduna cu LEVITATION
5. AMULET OF THE CAT : adversarii nu iti mai aud pasii
6. FLAMING GLOVES OF WARMTH - iti da o grenada la 30 sec
7. RING OF REGENERATION : regenereaza 1 viata la la 2 secunde (poti cumpara maxim 5 inele)
8. CAMELEON : arati ca adversarul
9. MOLE (adica la inceputul rundei te teleporteaza intre adversari si arati ca ei pana la finalul rundei sau pana cand esti ucis : care se intampla mai intai)

In continuare vreau sa arat formulele prin care se calculeaza experienta pe care o primesti in timp ce joci.Atentie insa ca daca faci prea multa si prea repede o sa iti iei ban pentru ca adminii, in loc sa se uite dupa codati se uita la ce level ai si dak vad o diferenta mare intre nivelul pe care il ai tu si nivelul la care te tin ei minte...urmarea o stiti cu totii.
Acum ca sa nu va plictisesc, mai jos sunt formulele la experienta( ceke descoperite pana acum)

EXPERIENTA NORMALA se face din
1. Omori adversarii - XP= 15 + level*5
2. Ranesti adversarii - XP = 15 + level*5
Daca adversarul are level mai mare ca tine si tu ii faci 50% din viata lui damage dar te omoara primesti totusi XP daca adversarul e omorat de un coechipier
3. Mend Wounds - XP = a + level*b pe fiecare mend (a si b sunt 2 constante aleatorii, care variaza in fuctie de caracter, oricum XP pentru un mend e cam 2,5 *XP pentru un kill, cel mai des am primit a=21 si b=11 dar am primit si mai mari, va calculati voi singuri ca e sistem de ecuatii de gr 1 ce mama dracului)
4. Repair Armor - XP = a + level*b pe fiecare repair (la fel ca la mend)
5. Phoenix - XP = a + level*b pe fiecare revive (la fel ca la mend si repair diferenta e ca de obicei a=15 si b=14, deci cam de 3 ori XP pentru un kill)
6. Castigi runda - XP = 16 + level*5 (adica XP pentru un kill + 1)
7. Pui Bomba - inca lucrez la formula
8. Ajuti la pus Bomba - inca lucrez la formula
9. Dezamorsezi bomba - inca lucrez la formula
10. Omori pe ala care cara bomba - inca lucrez la formula
11. Ajuti la dezamorsarea bombei - inca lucrez la formula
12. Eliberezi ostatecii - inca lucrez la formula
13. Aduci ostatecii in zona de siguranta - inca lucrez la formula
14. Ajuti la aducerea ostatecilor in zona de siguranta - inca lucrez la formula
15 Underdog Bonus - daca omori un adversar cu level mai mare primesti un bonus (nu am descoperit inca formula generala dar la nivele apropiate XP = diferenta de nivel *6
16. O CUMPERI - cu 4000$ alegi TOME OF EXPERIENCE (shopmenu-9) si primesti XP ca pentru un kill (15+level*5)

Daca ati trecut pe la scoala / liceu / facultate recent stiti ceva matematica asa ca hai sa facem un exercitiu:
Intre level 5 (cand poti sa ai si mend si repair ) si level 20 poti face 2 mend/ runda + 2 repair / runda.
Deci daca folosesti cu adevarat skilurile astea poti sa faci (21+level*11)*4 XP pe runda.Deci 84+level*44 XP pe runda (repet PE RUNDA) fara sa tragi un foc de arma.
In conditiile in care pentru un kill, XP = 15 +level*5, poti sa faci experienta exhivalenta la 7+ kills-uri doar din mend+repair fara sa tragi un foc.
Intre level 20 si 30 poti sa faci 3 mend si 3 repair pe runda. Daca repetati calculul o sa va dea ca mend+repair da experienta echivalent cu 12 kills-uri
Si asa mai departe . Mai adaugati voi acolo ca Phoenix da cam de 3 ori experienta de kill si faceti si voi un calcul : CAND SI DE UNDE AM FACUT XP:
INCA O DATA - NU COMPARATI UWC3 CU WAR3FT unde nu se face experienta decat din kill's-uri , sunt 2 plugin-uri total diferite si daca nu stiti cum merge fiecare lasati-va de meserie
ENHANCED XP (sau E-XP sau Aia Care Iti Da Atribute Si Rezistente) se face doar din
1, Omori adversarii
2. Completezi scopul hartii ( daca e de_ pui/dezamorsezi bomba, daca e cs_ salvezi ostatecii, e.t.c.)

Comenzi:

whois nume / in chat / arata charsheet jucatorului
war3menu / in chat / menu cu toate informatiile despre warcraft.ultimate
level = Vezi ce level esti
who = vezi levele la toti

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  


The time now is 29-09-2024, 23:30:50
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x