Existing user? Sign in
Sign up
Games
Servers
Useful
User
Pass
2FA
YONTU's SHOP {ONLY AMXX} -> Servicii AMXMODX
Freakz Forum Index
->
Trash Bin
->
Trash
->
Selling
Author
Message
5674
YONTU
[Banned user]
Status: Offline
(since 06-08-2015 14:49)
Joined: 16 Feb 2015
Posts: 30
,
Topics: 5
Location:
Gura Humorului, Suceava
Reputation:
-6
Votes
: 2
Posted: 21-02-2015, 22:16:48
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
-- == YONTU's SHOP == --
Vand | Creez | Modific la comanda
[
Only AMXX
]
Pentru inceput:
- Cu ce ma ocup:
Vand / Creez / Modific plugine
.
- Priceput in: Zombie (Biohazard), Furien, Respawn, Clasic, GunGame, Deathrun.
- Nu modific addonsuri deja existente pe net.
- Nu modific/creez pluginuri pentru modurile CSO, JB, ZP, War3FT
- Nu creez pluginuri de tip SlowHack
CREEZ PLUGINURI
- Inainte de a vinde pluginul, voi testa pluginul creat/modificat pe un server de teste impreuna cu cumparatorul
- Ofer suport dupa achizitionarea pluginului si, de asemenea, fixez bugurile/erorile care apar pe parcurs
- Timpul de creeare a pluginului variaza in functie de timpul meu liber; Uneori pot fi neserios
- Nu voi oferi primul; voi face afaceri doar cu userii pe care ii consider eu seriosi
- Daca cumparatorul nu este multumit de produs, voi returna banii inapoi
- Pretul il vom stabili in functie de cerintele cumparatorului
VAND
Addons Biohazard Oldschool
Spoiler:
- Addonsul este creat de mine
- Functioneaza pe nucleul de Biohazard v2.00 b3 (cel al lui cheap_suit)
- Sursa de baza este modificata astfel incat:
• sa poata fi compatibila cu un plugin de VIP (orice plugin de vip)
• modelurile zombilor nu mai functioneaza pe entitati, nu mai interactioneaza cu glow-ul
(aici, depinde ce pluginuri veti folosi care contin nativul set_user_rendering si echivalenti)
• au fost fixate bugurile la viteza zombilor
• optimizarea codului
• nr maxim de linii al sursei de baza: 2816
- Contine 14 pluginuri aditionale pentru acest mod (75 % facute de mine / 25 % modificate)
• bonus box: la eliminarea unui zombie, apare o cutie deasupra cadavrului cu diferite bonusuri
• cowntdown pana la infectie
• grenada entangle: ingheata zombii din raza exploziei (fix-urile rezolvate pentru acest mod)
• daca ramane un singur om, acesta devine 'Last Human', si primeste anumite beneficii pentru a elimina zombii ramasi
• un level mod clasic bazat doar pe infectii, doar pentru zombii, level maxim 10. La level maxim, zombiul primeste +x HP la infectie
• sistem de puncte pentru achizitionarea de vip/slot direct de pe server; punctele se fac prin infectii si eliminarea zombilor
• la sfarsit de runda, in HUD va aparea cel mai bun jucator care a omorat cei mai multi zombie, dmg-ul obtint si cele mai multe infectii
- cum am spus, pe server exista un sistem de vip, vip-ii sunt incarcati dintr-un fisier din folderul configs (vips.ini)
• vips.ini:
Quote:
; VIPs configuration file
; Tot ce contine ";" in fata nu va fi luat in considerare
; Cum se da VIP:
; Aici avem 2 posibilitati: putem da VIP pe nume sau pe IP:
; - pe nume: "Nume" "Parola" "b" "data cand expira (zz.ll.aa)"
; ex: "YONTU" "BOSSS" "b" "1.12.22" (expira pe 1 a 12-a, anul 2022)
; - pe IP: "IP" "" "a" "data cand expira (zz.ll.aa)" (parola nu e necesara)
; ex: "92.29.212.32" "" "a" "1.12.22" (expira pe 1 a 12-a, anul 2022)
; Cei mai multi dau vip pe nume, asa ca iti recomand si eu sa oferi vip doar pe nume
; Flag-uri pt cont:
; a - IP
; b - nume si parola
; LISTA VIPI
"YONTU" "ya22" "b" ""
• vip se da: ori intrducand datele in vips.ini ori prin comanda: amx_addvip <nume> <parola>
- avantajele unui membru vip
• mai mult hp/ap/$ la spawn
• model de vip
• are acces la clasele setate pentru vipi (mai jos: beneficiile si cum se seteaza o clasa)
• cand moare, apare in jurul lui un cerc, iar cand omoara un zombie, un mic efect (efecte)
• vede in timp real cat
dmg
face
• are viteza mai mare decat ceilalti jucatori
• primeste viata in plus pe infectie
• apare ca VIP in tab
• nu pierde HP cand cade de la inaltime
• poate sari de mai multe ori
• contie comezni (/vips, /wantvip, +modt-uri)
- clasele de zombie, dupa cum stiti (sau stiu daor cei care au avut server de biohazard) se seteaza din fisierul bh_zombieclass.ini din folderul configs:
- pentru a seta clasei sa fie doar pt VIP, deschidem fisierul bh_zombieclass.ini si
adaugam dupa clasele actuale linia ONLYVIP=1.0 sau 0.0 (1.0 doar vip, 0.0 pt toti)
- modul contine modt-uri
- nu contine reclame, slowhack
- totul se seteaza din cvar-uri, dispune si de comznei in chat (mai multe detalii la achizitionare)
- la achizitionarea acestui addons, voi modifica addonsul in functie de cerintele cumparatorului
- poze:
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20016f78b1.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200188fca0.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200216cb66.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200221c9d6.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2002555aa4.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2002797385.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20030cf186.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20031e653b.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200347ea40.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2003574194.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20036a7540.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20037549b9.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20038f257f.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2003953618.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2004076d17.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200449adb6.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200466ae9f.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200475b8dd.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2004815bbc.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20049c6bf9.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20050519db.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2005147101.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20053e36c0.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/modt1a5524.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/modt254297.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/modt3530c0.png
PRET: 10 euro AMXX | 15 euro AMXX + SMA
Plugin FURIEN: Sistem Clase
Spoiler:
- este un plugin pentru modul furien (l-am creat deoarece este din ce in ce mai cautat)
- fiecare jucator isi poate alege o clasa, tastand in chat /class
- clasele sunt atat pentru furieni, cat si antifurieni
- fiecare clasa are beneficiile ei. Odata selectata, ea se va activa la urmatorul spawn, atribuindu-se beneficiile
- cat timp jucatorul nu si-a selectat o clasa din meniu, pluginul va seta automat benefciiile default din sursa; acestea sunt:
Quote:
#define DEFAULT_FURIEN_NAME "Furien"
#define DEFAULT_FURIEN_PMODEL "leet"
#define DEFAULT_FURIEN_KMODEL "models/v_knife.mdl"
#define DEFAULT_FURIEN_HEALTH 105.0 // Health value
#define DEFAULT_FURIEN_ARMOR 0.0 // Armor value
#define DEFAULT_FURIEN_ATTACK 1.0 // Damage multiplier
#define DEFAULT_FURIEN_DEFENCE 1.0 // Defence multiplier
#define DEFAULT_FURIEN_ONLYVIP 0.0 // Only VIP, set 0 for all
#define DEFAULT_FURIEN_LEVEL 0 // Default level
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_NAME "AntiFurien"
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_PMODEL "gign"
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_PRIMARY_W "weapon_m4a1" // Default primary weapon at spawn
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_SECOND_W "weapon_deagle" // Default secondary weapon at spawn
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_HEALTH 115.0 // Health value
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_ARMOR 0.0 // Armor value
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_SPEED 260.0 // Speed value
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_GRAVITY 1.0 // Gravity value
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_ATTACK 1.0 // Damage multiplier
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_DEFENCE 1.0 // Defence multiplier
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_ONLYVIP 0.0 // Only VIP, set 0 for all
#define DEFAULT_ANTIFURIEN_LEVEL 0 // Default level
- ca jocul sa fie mai complicat, acest plugin funtioneaza alaturi de un plugin de level (despre pluginul de level am scris mai jos)
clasele pot fi selectate in functie de level (daca am level 2 si vreau sa selectez o clasa de level 5, pluginul nu-mi va da voie)
- fiecare clasa dispune de viata, armura, model jucator, gravitate, viteza, damage, model cutit (doar furieni), defensiva,
level-ul la care se activeaza pentru cine sa fie clasa (pentru toti jucatorii sau doar pentru membrii vip) si arme (doar pentru antifurieni)
- odata ce clasa este selectata, jucatorul o va avea toate rundele sau pana ce scrie din nou /class si-si alege alta clasa
- pe langa beneficiile prezentate mai sus, putem seta claselor si puteri (de ex. teleportare, inghet, arme, explozie, etc)
- cu ajutorul nativelor, putem face ce clase vrem noi
- cum se adauga aceste clase? Depinde, avem 2 posibilitati: ori din fisierele 'furien_afclass.ini', 'furien_fclass.ini' (din configs), ori
din surse externe folosind nativele
- cum arata aceste 2 fisiere?
"fuiren_fclass.ini - fisierul in care setam clase furien"
Quote:
; In acest fisier vom seta clasele pentru Furieni
; Tot ce contine ';' in fata nu va fi luat in considerare
; DATA id disponibile mai jos. Cand creezi o noua clasa, respecta modelul de mai jos.
; In cazul in care nu respecti modelul si ai omis, sa zicem HEALTH, pluginul va seta viata default setata in pluginul de baza
; [Name]
; DESC
; PLAYER_MODEL
; KNIFE_MODEL
; LEVEL
; HEALTH
; ARMOR
; ATTACK
; DEFENCE
; ONLYVIP
[Strongy]
DESC=Health & Armor
PLAYER_MODEL=arctic
KNIFE_MODEL=models/bp_knife.mdl
LEVEL=1
HEALTH=150.0
ARMOR=100.0
ATTACK=1.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=0.0
[F-Jojo]
DESC=+50% dmg
PLAYER_MODEL=arctic
KNIFE_MODEL=models/bp_knife.mdl
LEVEL=4
HEALTH=100.0
ARMOR=100.0
ATTACK=1.55
DEFENCE=0.95
ONLYVIP=1.0
[Huge]
DESC=Balanced
PLAYER_MODEL=arctic
KNIFE_MODEL=models/bp_knife.mdl
LEVEL=5
HEALTH=200.0
ARMOR=200.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=1.1
fuiren_afclass.ini - fisierul in care setam clase antifurien
Quote:
; In acest fisier vom seta clasele pentru AntiFurieni
; Tot ce contine ';' in fata nu va fi luat in considerare
; DATA id disponibile mai jos. Cand creezi o noua clasa, respecta modelul de mai jos.
; In cazul in care nu respecti modelul si ai omis, sa zicem HEALTH, pluginul va seta viata default setata in pluginul de baza
; [Name]
; DESC - descrierea clasei
; PLAYER_MODEL - modelul jucatorului clasei (daca avem modelul 'haha', scriem doar 'haha', nu 'models/player/haha/haha.mdl'
; PRIMARY_WEAPON - arma primara care o primeste
; SECONDARY_WEAPON - arma secundara care o primeste
; LEVEL - la ce level poate fi deblocata clasa
; HEALTH - viata care o primeste la spawn
; ARMOR - armura care o primeste la spawn
; SPEED - viteza
; GRAVITY - gravitatea
; ATTACK - damage-ul
; DEFENCE - defensiva (cat de greu poate fi omorat: 1.0 defaul, 2.0: de 2 ori mai rapid, 0.1 foarte greu (orice valori)
; ONLYVIP - setam daca clasa sa fie doar pt vipi (1.0 - doar vip, 0.0 toti jucatorii pot selecta clasa)
[Warrior Spetnaz]
DESC=Balanced
PLAYER_MODEL=sas
SECONDARY_WEAPON=weapon_usp
PRIMARY_WEAPON=weapon_awp
LEVEL=1
HEALTH=100.0
ARMOR=100.0
SPEED=260.0
GRAVITY=1.0
ATTACK=1.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=0.0
[Trainer]
DESC=Extra Speed
PLAYER_MODEL=sas
LEVEL=6
HEALTH=150.0
ARMOR=50.0
SPEED=300.0
GRAVITY=1.0
ATTACK=1.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=0.0
[B-7009]
DESC=Extra Gravity
PLAYER_MODEL=sas
LEVEL=7
HEALTH=100.0
ARMOR=100.0
SPEED=280.0
GRAVITY=0.375
ATTACK=1.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=0.0
[Soldier]
DESC=Duble Damage
PLAYER_MODEL=sas
SECONDARY_WEAPON=weapon_deagle
PRIMARY_WEAPON=weapon_ak47
LEVEL=8
HEALTH=200.0
ARMOR=200.0
SPEED=300.0
GRAVITY=0.65
ATTACK=2.0
DEFENCE=1.1
ONLYVIP=0.0
[Pollaris]
DESC=Balanced
PLAYER_MODEL=sas1
LEVEL=10
HEALTH=250.0
ARMOR=250.0
SPEED=500.0
GRAVITY=0.375
ATTACK=2.0
DEFENCE=1.0
ONLYVIP=1.0
- dupa cum observati si mai sus, asa se adauga o clasa in unul dintre cele 2 fisiere: completand data id-urile disponibile, astfel
asa setam beneficiile fiecarei clase
- de asemenea, cand ai selectat o clasa, la spawn iti arata numele clasei selectate si descrierea sa
- urmatorul model este pentru clasele setate din alte surse:
Quote:
#include < amxmodx >
#include < furienlevel >
/* In cazul in care nu am setat toate beneficile, pluginul va seta el singur cele default */
#define PLUGIN_NAME "Exemplu Clasa Furien & AntiFurien"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "YONTU"
// FURIEN
#define NumeClasaFurien "Furien 1"
#define DescriereClasaFurien "Descriere"
#define ModelClasaFurien "modelfurien" // fara .mdl
#define CutitModelClasaFurien "models/bp_knife.mdl"
const Float:ViataClasaFurien = 150.0;
const Float:ArmuraClasaFurien = 50.0;
const Float:DamageClasaFurien = 2.0;
const Float:DefensivaClasaFurien = 1.0;
const Float:ClasaPentruVipFurien = 1.0;
const LevelClasaFurien = 2;
// ANTIFURIEN
#define NumeClasaAntiFurien "AntiFurien 1"
#define DescriereClasaAntiFurien "Descriere"
#define ModelClasaAntiFurien "modelantifurien" // fara .mdl
#define ArmaPrimaraAntiFurien "weapon_m4a1"
#define ArmaSecundaraAntiFurien "weapon_usp"
const Float:ViataClasaAntiFurien = 100.0;
const Float:ArmuraClasaAntiFurien = 100.0;
const Float:VitezaClasaAntiFurien = 300.0;
const Float:GravitatieClasaAntiFurien = 0.65;
const Float:DamageClasaAntiFurien = 1.05;
const Float:DefensivaClasaAntiFurien = 0.75;
const Float:ClasaPentruVipAntiFurien = 0.0;
const LevelClasaAntiFurien = 7;
new ClasaIdAntiFurien, ClasaIdFurien;
public plugin_precache( )
{
InregistrareClasaFurien( );
InregistrareClasaAntiFurien( );
new ModelAntiFurien[ 200 ];
formatex( ModelAntiFurien, charsmax( ModelAntiFurien ), "models/player/%s/%s.mdl", ModelClasaAntiFurien, ModelClasaAntiFurien );
precache_model( ModelAntiFurien );
new ModelFurien[ 200 ];
formatex( ModelFurien, charsmax( ModelFurien ), "models/player/%s/%s.mdl", ModelClasaFurien, ModelClasaFurien );
precache_model( ModelFurien );
precache_model( CutitModelClasaFurien );
}
public InregistrareClasaFurien( )
{
ClasaIdFurien = register_furien_class( NumeClasaFurien, DescriereClasaFurien, LevelClasaFurien );
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_HEALTH, ViataClasaFurien );
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_ARMOR, ArmuraClasaFurien );
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_ONLYVIP, ClasaPentruVipFurien );
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_
set_furien_class_data( ClasaIdFurien, DATA_
}
public InregistrareClasaAntiFurien( )
{
ClasaIdAntiFurien = register_afurien_class( NumeClasaAntiFurien, DescriereClasaAntiFurien, LevelClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_HEALTH, ViataClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_ARMOR, ArmuraClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_SPEED, VitezaClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_GRAVITY, GravitatieClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_ATTACK, DamageClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_DEFENCE, DefensivaClasaAntiFurien );
set_afurien_class_data( ClasaIdAntiFurien, DATA_ONLYVIP, ClasaPentruVipAntiFurien );
}
furienlevel.inc
Quote:
#if defined _furienlevel_included
#endinput
#endif
#define _furienlevel_included
#pragma reqlib "furienlevelmod"
/* Credite -> cheap_suit (Biohazard mod) */
// LEVEL
/*
* Setam XP sau/si Level unui jucator
*
* param id - index
* param set_xp - in cazul in care este setata pe 1, putem seta x xp, in caz contrar (0) nu putem seta xp
* param xp - valoarea xp-ului pe care o setam indexului, doar daca variabila set_xp este 1; valoarea xp-ului poate fi si negativa
* param set_level - in cazul in care este setata pe 1, putem seta y level, in caz contrar (0) nu utem seta level
* param level - valoarea level-ului pe care o setam indexului, daor daca variabila set_level este 1; valoarea level-ului poate fi si negativa
* param update - daca este pe 1, verificam mereu cand indexul face xp sa-l trecem la nivelul urmator
* param save - daca este pe 1, salvam mereu xp-ul si level-ul doar in cazul in care jucatorul face xp
*
* Variabilele 'set_xp', 'set_level', 'update', 'save' au doar doua valori: 1 / 0
* Cateva exemple de folosire a acestui native:
*
* Setam 100 xp jucatorului, verificam daca poate trece la nivelul urmator si il salvam:
* xp_mod( id, 1, 100, 0, 0, 1, 1 );
* Stergem 100 xp jucatorlui si salvam:
* xp_mod( id, 1, -100, 0, 0, 0, 1 );
* Salvam XP-ul si Level-ul jucatorului:
* xp_mod( id, 0, 0, 0, 0, 0, 1 );
* Stergem un level jucatorlui si salvam.
* xp_mod( id, 0, 0, 1, -1, 0, 1 );
* Setam 1000 xp si 2 levele jucatorului si verificam daca poate trece la nivelul urmator:
* xp_mod( id, 1, 1000, 1, 2, 1, 0 );
*/
native xp_mod( id, set_xp, xp, set_level, level, update, save );
/* Aflam cat xp are jucatorul */
native get_user_xp( id );
/* Aflam ce level are jucatorul */
native get_user_level( id );
/* Aflam numarul maxim de level-e */
native get_max_level( );
/* Aflam cat xp mai are nevoie jucatorul pana la urmatorul nivel */
native get_user_next_level_xp( id );
/*
* Data ID
* Pentru mai multe detalii cum se folosesc aceste valori, voi face un plugin separat in care voi inregistra o clasa pt furien si pt antifurien
* Nu modifica
*/
#define DATA_HEALTH 0 // Viata
#define DATA_ARMOR 1 // Armura
#define DATA_SPEED 2 // Viteza
#define DATA_GRAVITY 3 // Gravitatia
#define DATA_ATTACK 4 // Daunele multiple
#define DATA_DEFENCE 5 // Defensiva
#define DATA_ONLYVIP 6 // Only VIP
/*
* Inregistram o clasa
*
* param classname[ ] - Numele clasei
* param description[ ] - Descrierea clasei
* param level - La ce level poti folosi clasa
*/
native register_afurien_class( classname[ ], description[ ], level ); /* Anti Furien */
native register_furien_class( classname[ ], description[ ], level ); /* Furien */
/*
* Setam clasei un model de jucator:
*
* param classid - clasa respectiva
* param playermodel[ ] - modelul clasei
* ATENTIE: Modelul trebuie trecut in publicul 'plugin_precache( )'
*/
native set_afurien_class_pmodel( classid, player_model[ ] ); /* Anti Furien */
native set_furien_class_pmodel( classid, player_model[ ] ); /* Furien */
native set_afurien_class_pw( classid, primary_weapon[ ] ); /* Anti Furien */
native set_afurien_class_sw( classid, secondary_weapon[ ] ); /* Anti Furien */
/*
* Setam clasei (Doar FURIEN) un model de cutit
*
* param classid - clasa respectiva
* param knife_model[ ] - cutitul clasei
* ATENTIE: Modelul trebuie trecut in publicul 'plugin_precache( )'
*/
native set_furien_class_kmodel( classid, knife_model[ ] ); /* Furien */
/*
* Setam clasei beneficii.
*
* param classid - clasa respective
* param dataid - variabile folosite pentru a distinge valorile in functie de beneficii
* param value - valoarea pentru fiecare data id in parte
*/
native set_afurien_class_data( classid, dataid, Float:value ); /* Anti Furien */
native set_furien_class_data( classid, dataid, Float:value ); /* Furien */
/*
* Returnam valorile pentru fiecare clasa in parte in functie de data id
*
* param classid - clasa respectiva
* param dataid - variabile folosite pentru a distinge valorile in functie de beneficii
*/
native get_afurien_class_data( classid, dataid ); /* Anti Furien */
native get_furien_class_data( classid, dataid ); /* Furien */
/*
* Aflam clasa pentru fiecare in parte
*
* param id - index
*/
native get_user_afurien_class( id ); /* Anti Furien */
native get_user_furien_class( id ); /* Furien */
- la achizitionarea acestui plugin, va voi oferi gratuit
3 surse care contin clase cu puteri
(puteri la alegere) si pluginul
de
level mod gratuit (AMXX) (voi modifica sursa dupa bunul vostru plac)
- in cazul in doriti si sursa pluginului de level mod, trebuie sa o cumparati
- nr maxim de linii al sursei: 980
POZE
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2000066c1a.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2000665dc6.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20007d85c8.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust2000827ea6.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20009ae5ff.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20010bbdc1.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust20011df90c.png
http://img.plici.ro/images/2015/02/21/de_dust200325b922.png
PRET: 8 euro AMXX | 15 euro SMA + AMXX (nu fac exceptii)
Plugin Level Mod (pentru toate modurile)
Spoiler:
- acesta este un plugin in care jucatorii acumuleaza xp (experienta) pentru a avansa la nivelul urmator
- xp-ul poate fi obtinut prin eliminarea inamicilor (pe frag normal, pe hs, pe grenada he, pe cutit), plantarea bombei si desigur
poate fi obtinut aproape pe orice cu ajutorul nativelor (vezi nativele mai sus)
- pluginul este colorat, contine mesaje HUD, efecte
- cand jucatorul avanseaza la nivelul urmator, acesta primeste o protectie pentru cateva secunde
- exista cvar-uri, de aceea pluginul poate fi 'manevrat' mai usor
- nivelul si xp-ul se salveaza intr-un fisier in data, pe fvault
- comenzi: /rsi - resetezi xp-ul si level-ul (doar daca ai level maxim) /xp - afiseaza xp-ul tau
(
pot adauga mai multe comenzi, il pot otpimiza si modifica dupa cerintele cumparatorului
)
- level-ul maxim poate fi setat din sursa, iar pluginul calculeaza singur (pe post de progresie) xp-ul pentru nivelul urmator
Quote:
cs_xp_level 50 - pluginul calculeaza singur xp-ul pentru nivelul urmator
- acest cvar este pe post de ratie
cvar-ul = 50 => Level 1: xp = 100; Level 2: xp = 300; Level 3: xp = 700; etc...
cvar-ul = 100 => Level 1: xp = 200; Level 2: xp = 600; Level 3: xp = 2100; etc...
cs_kill_xp "25" - xp-ul pe kill (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_hs_xp "50" - xp-ul pe hs (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_knife_xp "30" - xp-ul pe knife (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_he_xp "35" - xp-ul pe he (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_bmb_planted_xp "20" - xp-ul la plantarea bombei (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_bmb_explode_xp "30" - xp-ul la explodarea bombei (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_bmb_defused_xp "20" - xp-ul la dezamorsarea bombie (in cazul in care valoarea este 0, pluginul nu va adauga xp-ul)
cs_levelup_protect "1" - 1/0: activeaza/dezactiveaza protectia la level nou
cs_levelup_effects "1" - 1/0: efecte la level nou
PRET: 5 euro AMXX + SMA (orice cerinte)
Metode de plata:
-
Paypall
/
Cod reincarcabil (Retea Orange)
/
SMS taxabil
Contact:
- Y!M:
[email protected]
(singura mea adresa de mess)
Multumesc ca ati fost ingaduitori si ati citit tot!
VAND / MODIFIC / CREEZ [AMXX]
Creez orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD de CS.
Contact: sef_yontu
0
0
Back to top
ThunderJB
[Freakz * Thunder]
Status: Offline
(since 12-10-2022 06:25)
Joined: 06 Sep 2013
Posts: 4652
,
Topics: 262
Location:
Back in the business.
Reputation:
878.8
Votes
: 266
Posted: 22-02-2015, 16:47:31
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Recomand pe bulangiu.Stie ce face.
Black magic
1
0
Back to top
YONTU
[Banned user]
Status: Offline
(since 06-08-2015 14:49)
Joined: 16 Feb 2015
Posts: 30
,
Topics: 5
Location:
Gura Humorului, Suceava
Reputation:
-6
Votes
: 2
Posted: 22-02-2015, 21:07:44
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Te pup!
Valabil!
VAND / MODIFIC / CREEZ [AMXX]
Creez orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD de CS.
Contact: sef_yontu
1
0
Back to top
SamDude
[★★★]
Status: Offline
(since 09-07-2020 08:13)
Joined: 06 Jun 2010
Posts: 10525
,
Topics: 516
Location:
Romania
Reputation:
317.7
Votes
: 122
Posted: 22-02-2015, 22:17:50
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Recomand si eu. Aici baiatu care ti-a cumparat mai demult respawnu
aka papi
1
0
Back to top
YONTU
[Banned user]
Status: Offline
(since 06-08-2015 14:49)
Joined: 16 Feb 2015
Posts: 30
,
Topics: 5
Location:
Gura Humorului, Suceava
Reputation:
-6
Votes
: 2
Posted: 26-02-2015, 13:29:36
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Merci pt recomandare!
Sus!
 
Staff message
(
AlexstraszaAlla
):
Reciteste regulamentul sectiunii!
VAND / MODIFIC / CREEZ [AMXX]
Creez orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD de CS.
Contact: sef_yontu
0
0
Back to top
lemonEZAH
[Licensed to kill]
Status: Offline
(since 04-11-2019 15:30)
Joined: 28 Dec 2013
Posts: 7058
,
Topics: 351
Location:
England
Reputation:
99.3
Votes
: 483
Posted: 27-02-2015, 10:40:17
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Te pricepi la SJ?
0
0
Back to top
YONTU
[Banned user]
Status: Offline
(since 06-08-2015 14:49)
Joined: 16 Feb 2015
Posts: 30
,
Topics: 5
Location:
Gura Humorului, Suceava
Reputation:
-6
Votes
: 2
Posted: 21-03-2015, 09:43:16
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
UPPPP
VAND / MODIFIC / CREEZ [AMXX]
Creez orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD de CS.
Contact: sef_yontu
0
0
Back to top
YONTU
[Banned user]
Status: Offline
(since 06-08-2015 14:49)
Joined: 16 Feb 2015
Posts: 30
,
Topics: 5
Location:
Gura Humorului, Suceava
Reputation:
-6
Votes
: 2
Posted: 25-07-2015, 12:06:14
| Translate post to:
... (
Click for more languages
)
Sus.
Orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD doar la 5 EURO.
VAND / MODIFIC / CREEZ [AMXX]
Creez orice plugin LEVEL MOD pentru orice MOD de CS.
Contact: sef_yontu
0
0
Back to top
Topic locked
Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore
Locked by
eM
, 22 August 2015 18:58
Freakz Forum Index
->
Trash Bin
->
Trash
->
Selling
The time now is 18-11-2024, 01:56:06
Copyright info
Based on phpBB
ro
/
com
B
Login
I forgot my password
World of Warcraft
Login for more...
Download WoW 7.3.5
Misc
eSports
Achievements
Buy reputation with votes
Reputation trades
Forum rules
Ban list
Members list
User guide (FAQ)
World of Warcraft
View details