User
Pass
2FA
 
 

[rezolvat] Parteneri!

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Discussions/Help
Author Message836
iulianiuli

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 13-10-2015 19:26)
Joined: 22 Sep 2015
Posts: 21, Topics: 8
Location: Romania

Reputation: 2.7

Post Posted: 25-09-2015, 16:25:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

- Plata serverului -
- Acces total -
Salut!
Ma numesc Iulian si sunt incepator pe acest forum...deci nu stiu cu siguranta daca postez unde trebuie sa am dreptu asta .. .am citit regulamentu ...dar...am inteles ca am voie...daca nu am voie explicati-mi de ce si pe viitor nu or sa mai fie greseli ! Planurile mele sunt urmatoarele..
1-achizitionez host de 12 sloturi in prima luna...pe care il voi PLATI DOAR EU ! ...precizez ca am avut grija ca hostul ... firma care imi va hosta sv-ul sa fie acceptata de aceasta comunitate !
2-in a 2-a luna eu .. alaturi de partenerul meu ! vom plati hostul jumate jumate...si vom avea 22 - 24 sloturi in functie de playeri...daca avea destui jucatori putem cumpara chiar si 32 sloturi !
3-in prima luna...cand vom achizitiona acele 12 sloturi ...stiu ca nu este permis decat intrarea in comunitate de la 22 sloturi + ...doar ca prima luna se vor face modificari la sv...la pluginuri....la tot sv-ul in proportie foarte mare...
4-a 2-a luna il vom lasa deschis si voi DA eu din propriul meu FOND odata la 2 zile..uneori chiar si zilnic boost la sv si incercand sa ne pastram jucatorii si atmosfera cat mai placuta pe sv !
5-in a 3-a luna voi introduce sv-ul in comunitate sau chiar mai devreme...asta depinzand de ce conditii trebuie sa indeplinesc pt. a intra in comunitate...in momentul acest pun accent pe crearea sv-ul in sine ..adica adaugare addons + personalizare sv + stabilitatea sv-ului...apoi voi lua in calcul introducerea lui in aceasta comunitate...