User
Pass
2FA
 
 

Trucuri pentru ati stapani pofta de dulciuri!

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Health zone
Author Message928
darkbullet
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 23-12-2018 20:37)
Joined: 27 Jan 2016
Posts: 1928, Topics: 98
Location: Freakz Comunity

Reputation: 1512.5
Votes: 73

           
Post Posted: 20-06-2018, 23:07:30 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Pe mãsurã ce obosesc, mulți oameni simt o poftã exageratã de dulce, greu de controlat. Asta se întâmplã mai ales dupã-amiazã. Australianca Jessica Sepel, specialist în nutriție, a dezvãluit pentru DailyMail la ce trucuri puteți apela pentru a stãpâni pofta de dulce.


Oțet de cidru de mere

1 sau 2 lingurițe de oțet de cidru de mere în apa pe care o beți pe parcursul zilei, vã va înhiba apetitul alimentar, inclusiv pofta de dulce. Acesta conține acid acetic, care regleazã nivelul zahãrului din sânge.

Oțetul de cidru de mere este folosit din cele mai vechi timpuri ca un remediu tradițional pentru diverse afecțiuni. Studiile indicã faptul cã are importante efecte terapeutice, printre care și tratarea cancerului.

3 mese pe zi

Un plan alimentar alcãtuit din 3 mese pe zi și douã gustãri sãnãtoase între mese vã va ajuta sã țineți sub control senzația de foame și implicit pofta de dulce.

Dacã spre dupã-amiazã, atunci când nivelul energiei scade, simțiți totuși nevoia de zahãr, asigurați-vã cã aveți la îndemânã alternative sãnãtoase, cum ar fi un iaurt cu nuci, migdale sau alte fructe cu coajã lemnoasã sau un baton cu cereale.

Suc de lãmâie

Pe lângã conținutul ridicat de nutrienți, lãmâile vã ajutã sã înfrânați și pofta de dulce. Pentru cã aciditatea lor previne fluctuațiile zahãrului în sânge și taie pofta de dulce, puteți adãuga suc de lãmâie în diverse preparate, cum ar fi salatele.

Magneziu

Magneziu este și el foarte eficient în stãpânirea poftei de dulce. Conform studiilor, acesta joacã un rol important în reglarea sensibilitãții la insulinã. Deși indicat ar fi sã obțineți substanțele nutritive prin intermediul alimentelor, suplimentele ajutã și ele. Totuși, fiți atenți la cantitatea de magneziu, pentru cã excesul vã poate cauza probleme. Jessica Sepel recomandã un comprimat înainte de culcare.

Alimente cu un conținut ridicat de magneziu sunt: legumele cu frunze verzi, nucile, semințele, peștele gras, boabe de soia, banane, avocado, ierburi aromatice.

Proteine și grãsimi sãnãtoase

Proteinele și grãsimile sãnãtoase sunt necesare pentru o bunã funcționare a organismului. Acești macronutrienții (proteine, carbohidrați și grãsimi) îți mențin nivelul zahãrului din sânge stabil și astfel reduc pofta de dulce.

Pentru proteine Jessica Sepel recomandã carnea roșie de bunã calitate, carnea de pui organic și pește, iar pentru grãsimi bune, avocado, ulei de nucã de cocos, ulei de mãsline, nuci, semințe și somon.

De asemenea, nu ar trebui sã vã lipseascã de la masã legumele și fructele cu coajã lemnoasã, cum ar fi quinoa, orez brun, mei, dovleac dulce, cartofi dulci.

Gestionarea stresului

Deseori, pofta de dulce se datoreazã unui nivel crescut de stres și nevoilor noastre emoționale. Plimbãrile în aer liber, cititul, practicarea de mindfulness și odihna vã vor ajuta sã combateți stresul.



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Health zone  


The time now is 03-06-2020, 18:27:30
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x