User
Pass
2FA
 
 

Survival overhaul

 
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> hidden stuff -> mc.freakz.ro -> Discussions / Announcements
Author Message8378
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 06-07-2018, 19:59:51 | Translate post to: ... (Click for more languages)

O sa punctez aici doar cele mai mari schimbari, intr-o maiera generala, urmand ca implementarea exacta sa fie stabilita dupa.

PLANIFICAT
NEHOTARAT
RETRAS


*Aceasta lista va fi actualizata pe masura ce vor aparea noi decizii.


MARIT LUMEA DE SURVIVAL


DIFICULTATE MOBI
- Mobii vor fi facuti mai agresivi si mai puternici.
- Mobii vor primi abilitati speciale (diferite de cele vanilla)
- Dificultatea mobilor va creste odata cu distanta de la spawn (spre exteriorul hartii, pe langa border, vor fi cel mai puternici mobii)
- Mobi boss (departe de spawn)
- Modificari loot
- [Posibil] Modificari spawnere


HUNGER
- Nevoie mai mare de hunger la toate activitatile (nu stim exact cu cat va fi mai mare)
- Hunger-ul se va pastra inclusiv dupa moarte (in afara cazului in care s-a murit de foame)


PVP ON
- Fiecare pentru el, PVP-ul va fi pus pe ON, adminii nu vor mai ajuta pe nimeni in situatii de PVP
- Sistem nou de drop din inventar la moarte, doar un anumit procent (random) din iteme vor cadea la moarte, un anumit procent (foarte mic) vor disparea complet iar restul vor ramane in inventar-ul raposatului
- [Posibil] Sa existe o sansa, sa zicem 10%, ca in loc sa cada unul din acele iteme, sa cada niste bani (sa mearga direct la cel care te-a omorat, posibil doar la PVP). De asemenea, daca se moare cu inventarul gol sa se piarda automat bani (in loc de iteme, nu numai la PVP)
- Va exista posibilitatea furarii banilor unui player cand acesta moare (vezi Pickpocket la enchant-uri)
- La respawn viata va fi 1hp (jumatate de inima) -- combinata cu hunger-ul... will be fun
- !Nu se va mai putea da /sethome unde protectia nu iti apartine!
- [Posibil] Marim protectia NO PVP
- [Posibil] Punem un cooldown (3-5 sec) de la momentul intrarii in protectia no-pvp pana cand aceasta se activeaza
- [Posibil] Penalizari suplimentare, gen sa scada din bani, daca mori? Pareri?


FACTIONS
- Vom avea din nou factions pe server! (daca tot punem pvp on...)
- Se va putea da claim peste terenuri DOAR de la x,y mai mari de 10k. (sau 15k daca marim harta)
- Daca se da claim peste o protectie care nu apartine unui membru al factiunii, iar factiunea are power suficient de mare (o sa stabilim cat) PROTECTIA SE VA SPARGE AUTOMAT!
- Protectiile NO PVP nu vor functiona in zona factiunilor (peste 10k)
- O sa punem si o regula de fair-play: Daca da cineva claim peste o baza sa nu o modifice in niciun fel timp de 24 de ore. Fara grief! Pot prada ce e prin chest-uri si block-uri de valoare, dar sa dea o sansa jucatorilor sa faca o contraofensiva inainte sa isi bata joc de munca lor.


MONEY MACHINE
- (Trebuie sa ii gasim un nume bun)
- Va fi un block special (probabil observer) care se va cumpara de la spawn si odata ce va fi plasat intr-o protectie va da bani automat proprietarului protectiei
- Banii vor veni din 10 in 10 min cat timp jucatorul va sta online
- Daca va fi pus intr-un faction va da bani automat catre factiune (f balance) daca vor fi minim 2 jucatori din factiune online (sau doar 1?)
- Daca se va pune deasupra un hopper in care se lasa orice combustibil, ca la furnace, vor fi primiti bani bonus
- Daca vor fi puse cuburi de diamond imediat langa el se vor primi bani bonus (in total maxim 25 de cuburi + 1 hopper / aparat, sau 26 de cuburi fara hopper)
- In cazul in care va fi plasat un aparat apartinand unui alt jucator (alta protectie sau alt faction) pe o raza de 512 cuburi (probabil), capacitatea ambelor aparate va scadea dramatic. In acest fel, aparatele vor fi mai avantajos de plasat in zona factiunilor, unde se va putea lupta pentru a scapa din astfel de situatii.


JOBS
- Scoase


MINEREURI
- Sansa de no drop de la minereuri


SISTEM DONATII DIN BANI IN-GAME
- Explicat aici: https://forum.wow-freakz.com/view-post-5788412.html


SKILLS
- Vor inlocui jobs
- Vor avea la baza o "moneda" numita SkillPoins (SP)
- SP se vor obtine din una din urmatoarele activitati, dupa repetarea acesteia de un anumit numar de ori: Mining, Digging, Building, Logging, Hunting, Fishing, Farming, Crafting (incl. enchant, anvil, brewing)
- SP se vor obtine din fiecare din activitatile de mai sus de oricate ori, fiind necesar de fiecare data acelasi numar de repetitii
- La spawn va exista un villager Master Trainer cu un mic tutorial legat de Skills
- Prin spawn vor exista temple pentru fiecare din urmatoarele skill-uri, cu un wizard si un loc special pentru o proba
- Vor exista 5 nivele pentru fiecare skill
- Pentru a progresa la un skill, vor fi necesare un anumit numar de SP, iar dupa caz anumite iteme sau bani. Avand acestea se va vizita wizard-ul pentru skill-ul dorit si se va da o PROBA (automat, nu pe forum sau porcarii...)
- Urmatoarele vor fi Skill-urile, in urmatorul format: "Denumire | Bonus, care va creste cu fiecare nivel | Proba | Bonus exclusiv nivel final":
* Build | Reduce fall damage | Reproducerea unei mici constructii contra timp | Double jump
* Attack | Creste dmg. la atac | Omorat niste mobi contra timp | Abilitate speciala pe orice sabie
* Defend | Scade dmg. primit de la playeri/mobi | Omorat un mob care loveste la distanta cu putin HP | Un procent din dmg primit va fi primit si de catre inamic (asemanator Thorns)
* Range | Creste dmg. la lovitura cu sageata | Omorat mobi cu arcul | Tragi mai multe sageti dintr-un foc
* Mining | Scade sansa de no-drop de la minereuri, creste xp-ul primit | Gasit un minereu, asemanator cu event grif | Sansa de double sau triple loot de la minereuri
* Magic | Scade sansa de fail la enchant/repair, scade durata potiunilor negative si a focului | Crafting de potiuni | Cost enchant la jumatate (lvl)
* Movement | Scade nevoia de mancare | Parkour | Viteza mai mare, doar la sprint
* Water | Scade nevoia de aer, il regenereaza mai repede la suprafata (1.13) | Omorat niste pesti, colectat corali (1.13) | Poti prinde iteme de valoare random cu undita
- Daca se ajune la nivel 5, va fi nevoie de un antrenament saptamanal la Master Trainer care costa 1 SP


CHAT SOUNDS
- Sunete cand cineva scrie pe chat pentru toti jucatorii
- 4 optiuni pentru a fi notificat sonor: ALL / FACTION / MESSAGE ONLY / OFF
- Folositor daca se pune jocul in bara... -)


ENCHANTMENTS
- Crestem pretul la enchant, poate chiar ca pe 1.7 (vedem)
- Introducem sansa de FAIL la enchant/repair! Initial va fi destul de mare (30 - 50%, stablim), dar va putea fi redusa cu skill-ul MAGIC [Nu ma injurati]
- Introducem sansa sa apara un Curse la enchant (destul de mica totusi)
- Pergamente: Protection: scade sansa de fail la 1%; Luck: sansa mai mare sa apara un enchant legendar in enchanting table; Exorcise: Scoate un curse de pe item
- Pergamentele vor fi folosite automat in enchanting table sau in anvil daca le aveti in hotbar
- Am mentionat enchant-uri legendary... astea vor fi:
#PICKAXE
* Magnet - sansa ca itemele sa sara direct in inventar
* Auto smelt - sansa sa primesti minereurile gata "prajite"
* XP boost - creste experienta la minerit
#AXE + SWORD
* Might - sansa de 2x la damage
* Dizzy - sansa sa dea oponentului Nausea
* Blackout - sansa sa dea oponentului Blindness
* Stun - sansa sa dea oponentului Slowness
#SWORD ONLY
* Infinity blade - sansa sa primesti Strenght cand ataci
* Darkness - sansa sa dea oponentului Wither
* Poisoned Tip - sansa sa dea oponentului Poison
* PickPocket - sansa sa furi o parte din banii inamicului cand il omori

#ARMURA -- Necesar pe tot setul pentru a se activa:
* Abandon - sansa sa primesti speed cand esti lovit
* Absorb - sansa sa se anuleze dmg. de la 1 hit
* Molten - sansa sa ia foc inamicul cand te loveste

#HELMET ONLY
* Cure - imun la Dizzy / Blackout
#CHESTPLATE ONLY
* Guard - imun la Darkness / Poisoned Tip
#LEGGINGS ONLY
* Thick Pocket - imun la PickPocket
#BOOTS ONLY
* Pace - imun la Stun

- Aceste enchant-uri vor fi scrise cu gri inchis sub lista normala de enchant-uri a itemului
- Vor putea fi obtinute doar din enchanting table, cu o sansa foarte mica de a aparea random, si o sansa EXTREM de mica sa apara 2 combinate pe un item


VILLAGER TRADING
- Progresul de la un tier la altul va fi mai greu. Va necesita un numar considerabil de trade-uri pana la un levelup.
- Tranzactiile blocate vor fi mult mai greu de deblocat (nu se vor mai debloca singure instant)
- [Posibil] Trade-uri noi? Daca imi vine cineva cu un plan mare de trade-uri noi, le pun in aplicare. Daca nu, ramanem cu astea momentan.


SHOP
- Semne de shop la spawn cu pret variabil in functie de cerere si oferta (ce awesome ar fi)
- Implicit, ar fi posibilitatea si de sell...
- Sistem de cerere si oferta individual pentru fiecare sat din spawn (cand o sa le construim) ... Astfel in unele sate s-ar putea ca un item sa aiba un pret de cumparare jalnic in timp ce in alte locuri sa fie un pret foarte bun
- Bazandu-se pe cerere si oferta, nu se vor putea abuza pentru ca pretul de sell va scadea daca se vand cantitati mari, respectiv va creste daca se vor cumpara cantitati mari.
- Asta ramane asa, ca plan de viitor


Multe din aceste idei au pornit in urma propunerilor lui Wettberlyn, pentru care ii multumesc.
Astept comentariile jucatorilor, in special nemultumirile, sa le discutam. Nu uitati ca acest update e menit sa faca survival-ul mai hard dar si mai competitiv. Daca pentru voi e ceva dificil, nu uitati ca e dificil pentru toata lumea. De asemenea, va fi mult mai greu spre imposibil sa se ajunga in punctul in care sa spui "gata, sunt full, nu mai am ce face", pentru ca sumt enorm de multe posibilitati si combinatii noi. Plus ca PVP on inseamna ca vei folosi si implicit vei pierde itemele alea mult mai des -
Stiu ca sunt niste modificari ambitioase. Ar fi ideal sa reusesc sa implementez tot ce e verde, mai putin Skills si/sau Enchantments pana dupa wipe... Daca vad sustinere aici, ma va ajuta moral -)
Pe langa astea, au mai fost niste propuneri mai "pe langa", cum ar fi fly si gm in end sau chestshops, dar aici am inclus doar ce va schimba radical gameplay-ul (cu exceptii... "chat sounds"... lol - )

Aici o sa las un changelog pe care sper sa imi amintesc sa il modific cu fiecare schimbare pe care o fac la lista asta.
Code:
CHANGELOG
6.07 - Varianta initiala
6.07 - Am adaugat o penalizare suplimentara la money machine daca 2 aparate sunt in apropiere. Cer pareri despre penalizari suplimentare in momentul mortii, la PVP.
6.07 - O idee noua la PVP legata de pierderea banilor la moarte si pierderea banilor cand inventarul e gol.
8.07 - Regula de fair-play la factions. Villager trading este acum planificat pentru modificari, am mentionat si concret ce vreau sa schimb.
8.07 - Am retras ideea maririi lumii de survival. 30k cu 10k zona fara factions e mai mult decat suficient.





Last edited by NewBest on 08-07-2018, 19:23:16; edited 2 times in total
5 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Kent_HD

[Retired - Inactiv]



Status: Offline
(since 10-01-2020 22:58)
Joined: 22 Jan 2015
Posts: 1989, Topics: 123
Location: N/A

Reputation: 473.2
Votes: 94

 
Post Posted: 07-07-2018, 22:55:54 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Suna bine toate modificarile mai putin cel cu factions in idea de a amesteca cu survivalu... Mai exact cum va fi afectat un jucator care vrea sa joace singur care nu vrea a fie implicat in clanuri.


Cum a ramas cu skyblok-ul ? Nu se mai baga ?

2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 07-07-2018, 23:45:28 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Daca va construi doar in zona din jurul spawnului, pana la x,y = 10k, nu va avea nicio problema. Bineinteles, PVP on inseamna ca ar putea deveni tinta unui faction si i-ar putea fi facuta viata destul de grea. Daca trece de 10k risca sa vina un faction care sa ii dea claim peste protectie si sa i-o scoata.
Pentru un player singur, zona pentru factiuni din exteriorul hartii poate fi folosita doar pentru loot si explorare. Acolo vor fi si mobii mai dificili, deci poate fi folosita pentru scurte expeditii, fara sa construiasca.

Ar putea aparea discutia ca e prea putin loc pentru jucatorii singuri. E adevarat ca factiunile au o zona mai mare, dar asta e pentru ca aia e zona si pentru explorat. 10k in toate directiile de la spawn e mai mult decat suficient. Stiu ca nu a fost cea mai infloritoare perioada pentru server, dar fa un experiment. Porneste din spate de la shop-ul tau si mergi tot inainte. Eu am facut asta, am mers pana la x=-10k si nu am gasit nici macar o singura constructie. Am facut acelasi lucru si de la start1, acelasi rezultat. In concluzie, nu cred ca vom avea probleme de genul sa nu mai incapem pe harta -

Cat despre skyblock, nu l-am scos din ecuatie. Vreau totusi sa fac modificarile la survival acum ca tot dam wipe.



1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Kent_HD

[Retired - Inactiv]



Status: Offline
(since 10-01-2020 22:58)
Joined: 22 Jan 2015
Posts: 1989, Topics: 123
Location: N/A

Reputation: 473.2
Votes: 94

 
Post Posted: 08-07-2018, 06:16:03 | Translate post to: ... (Click for more languages)

E ok asa, dacă exista acea bariera de 10k, adică dacă eu ca un player ma refer îmi fac o casa în zona asta pana în 10k pot sa stau sigur ca nu ma trezesc peste noapte ca a luat-o cineva =). Dacă treci de 10 k e deja pe risc și înțeleg ca ai șanse sa ramai doar dacă faci clan cu mai mulți membri. Aceasta se aplica la toate warp urile?.
În rest cu mobii, bani și restu e ok mai hard. Cel puțin pe mine ca donator cu acces la /God nu ma afectează.

M-am gândit la idea gen o protecție de survival ca dacă îl plasezi peste limita de 10k sa nu poate fi luata.
Gen de ex. Un sponge ca protecție care poate fi folosit doar de player pentru bariera aia de după 10k peste care sa nu poată da claim cei cu factions. În idea de poate găsesc în woodland mansion sau o zona bună și vreau sa o exploatez.
Sa zicem sa aibe o raza ca cel de diamant și sa poți activa doar 2 sau 3 de acest gen sa fie limitat.


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 08-07-2018, 15:13:55 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Warp-urile sunt la x,y = 2000. Pana la 10k ai de mers mult si bine -
Deci iti poti face linistit shop langa warp. Nu intra factiunile acolo.

Nu stiu ce sa zic de protectia aia la factions. Pana la urma, am pus treaba asta cu claim-ul pentru ca nu vreau sa avem baze la factiuni pe care sa le cucereasca un alt faction doar ca sa se loveasca de protectie.
Daca vine un faction si da claim peste o protectie, nu pot construi nici ei, nici proprietarul protectiei...

Eu personal nu mi-as face mari probleme in legatura cu factions acolo. Daca te duci departe de orice alt faction nu prea cred ca vei avea surprize. Claim-ul e de 16x16 (1 chunk), e destul de scump, ai nevoie de jucatori in faction ca sa dai claim si jucatorii aia trebuie sa aiba un KDR bun. Daca ei mor des, pierzi power-ul. Pe langa asta, poti da claim doar la chunk-uri LIPITE de un claim precedent. Asa ca, daca cineva da primul claim in baza lor, trebuie sa dea claim continuu pana la protectia ta. De-asta zic ca daca esti destul de departe, doar daca va fi vreun faction gigantic care sa aiba treaba cu tine, doar atunci as vedea un risc.

O sa fac in asa fel incat primul claim pe care il da un faction sa nu poata fi la mai putin de... idk... 128 de block-uri de o protectie. O sa pun si un minim de 2 jucatori in faction ca sa poata da claim. Si pretul initial al unui faction va fi cat de cat considerabil.

Tu ai putea de exemplu sa iti faci un faction cu rewd. Bani probabil ca o sa aveti, deci va puteti da claim intr-o zona de pe acolo. Asa va fi nevoie de un faction cu power mai mare decat al vostru sa va poata lua terenul (mai multi jucatori cu KDR mai bun decat voi). Asa nu va mai ia niciun faction nou terenul.

Ma tem ca o protectie peste care nu se da claim ar putea fi abuzata. Se apropie un faction inamic? Punem protectie...
Asa singura alternativa e sa ii omori pe cei din faction-ul inamic, ca sa le scada power-ul si sa nu mai poata da claim.


LE: Stai asa, ca am scris acolo ca "factiunea sa aiba power suficient de mare"... Am uitat si eu -
Asta inseamna ca trebuie un faction de vreo 10 membrii ca sa poata scoate protectii. Asa ma gandisem initial. Deci, nu e asa de ingrijorator -



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Kent_HD

[Retired - Inactiv]



Status: Offline
(since 10-01-2020 22:58)
Joined: 22 Jan 2015
Posts: 1989, Topics: 123
Location: N/A

Reputation: 473.2
Votes: 94

 
Post Posted: 08-07-2018, 15:26:22 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Da suna bine asa. Nu am înțeles eu destul de bine inițial. Oricum nu ma tentează factions. Prefer sa ma ocup de shopuri cât mai pot =)
Cine ști poate peste 1 an 2 nu voi mai avea acces la signuri =)

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
NFK

[MC BUILDER]



Status: Offline
(since 29-03-2020 01:45)
Joined: 23 Sep 2014
Posts: 216, Topics: 7
Location: Romania

Reputation: 242.3
Votes: 15

Post Posted: 14-07-2018, 23:45:00 | Translate post to: ... (Click for more languages)

In linii mari, ai in plan asa:
-dificultate mobi, hunger
-PVP on (ce mai facem cu arena pvp?)
-factions (de la 10k in sus)
-money machine
-shop (cu satele de care vorbeai banuiesc)
(dar aici banuiesc ca vrei sa te bagi sa lucrezi in aia 1500x1500)

In continuare eu as propune/ intreba urmatoarele:
-nu toate portalele din end1 te dau deasupra unei insule in end2
(cred ca trebuie lucrat manual si adaugat cate o insula)
-chatul survival unit cu cel creative
(eu stau mai mult la creative...si trebuie cumva sa comunic cu cei din survival
si e destul de greu sa le raspund mereu pe /tell)
-skyblock
(stiu ca aveai o varianta mai veche de skyblock de pe vremea cu 40/40,
chiar m-as baga la un skyblock)
-mai ai niste mape construite pe acolo pe care ai zis ca le faci game-uri
(kitpvp/skypvp/arenapvp_echipe) mai sunt in plan?



2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Wettberlyn

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2021 22:06)
Joined: 02 Mar 2015
Posts: 78, Topics: 14
Location: instagram.com/wett.cb

Reputation: 311.2
Votes: 9

Post Posted: 26-07-2018, 04:29:12 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Scuze pentru intârziere, a fost putin greu sa ma organizez sa inteleg cam ce si cum ar putea fi îmbunatatit.
Am stat si am regandit bine anumite amanunte.
Pun doar ce cred ca ar trebuii modificat si cum.

DIFICULTATE MOBI

Daca ar fi sa creezi un plugin care sa nu permita spanwarea mobilor sub altitudinea ta.
Astfel monstrii nu mai stau singuri in pesteri, stau la suprafata sa ii vezi. Mai ales ziua, ca stau si mananca din memorie.

Cu Mob boss. Ma gandesc sa faci unul singur care sa se spawneze in fiecare seara la 8 intr-un anumit loc departe pe harta cu /tp warp desigur.
Idea este sa fie puternic (cu splash damage), sa stea 10 pe langa el sa dea ca nebunii si dropul lui sa fie 2-3 iteme interesante (ex. mending, elytra, armura cu echanturi)
Totodata, sa fie Pvp ON, mai putin pentru membrii din acelasi faction. O protectie de Non grief cam de 200x200
Acum nu ar fi frumos sa te risti de fiecare data cand mori sa pierzi 10% din inventar, totusi eu as lasa 0%, sa pastrezi ce e al tau si atat.

OVERWORLD

M-as gandi sa reorganizam amplasarea warpurilor pe harta.
In primul rand eu as pastra toata zona exterioara pentru cei ce vor sa construiasca. Mai degraba ei au nevoie de spatiu mult si dens.
Iar zona interioara eventual doar pana la 5k, ca sa fie mai restransi, sa fie destinata factiunilor. Sa nu se plimbe ca tembeli sa nu gaseasca nici o factiune de atacat in 10 kilometri
Spawnul l-as pune undeva in afara harti (peste 30k), sa nu amestecam, Unde e greif e grief si unde nu, nu. Spawnul sa fie o zona cu bariera, sa poti ajunge in interior doar prin warp.
Iar acest Mob Boss sa fie chiar in Mijloc la 0x 0y. Sa fie ca un mic teren de lupta.
Warpurile sa fie plasate intre cele doua tipuri de harti. Cu specificare concreta pe unde sa o ia daca vrea liniste si pace.
Acolo nu va mai fi factions, in schimb vor fi monstrii mai puternici. Adica pana la 30k. (Liniste si ferme)

SKILLS

Ma gandesc ca ar deveni cam complicat cu atatea skilluri, sp, village, intretinere, aglomerat si agitat.
Mai atractiv suna ceva simplut care poti duce pana la nesfarsit, si care primesti xp pe loc.
Nici idea mea de baza nu-mi parea prea stralucita asa ca am regandit-o de la capat:

Partea Putere: (4 forte de antrenat)
1. Damage. Spargi nisip cu mana (1 punct / block spart) [Amplifica toate daunele]
2. Resistence. Înduri damage din cazatura (1 punct / saritura cu pagube) [Reduce toate pagubele]
3. Accuracy. Nimeresti un NPC cu arcul (1 punct / lovitura cu succes) [Apmlifica sansa de a lovi] - original 100%
4. Dodge. Eschivezi o sageata care venea spre tine de la un NPC (1 punct / sageata eschivata) [Reduce sansa de a fi lovit] - original 0%

Incepi cu Nivelul 0 la toate cele 4 forte.
Fiecare forta are nivelul sau individual.
Devi cu +20% mai bun la fiecare nivel.
Primul nivel necesita 100 de puncte, al doilea 200, al treilea 300, etc...
As vrea efectul sa poti profita de el progresiv.
Mobii de nivel mai inalt sa le creasca tot odata si lor sansa de accuracy si dodge.

MINEREURI

Te incurajez foarte tare sa nu reduci sansa de drop. Ar putea fi putin dezamagitoare.
Ba chiar, sa o amplifici, si sa o faci in genul skillurilor.
'Fie vorba doar de piatra si minereuri (quartz inclus)'

Partea cu Minatul.
1. Minezi. Piatra / Minereuri (1 punct / block spart) [Amplifica sansa de dublu drop]

Incepi cu Nivelul 0 cu 0% sansa de dublu drop
Primesti +1% pentru fiecare 500 de blocuri sparte
La nivelul 1 ai sansa 100% de dublu drop.
Poti continua la fel cu sansa de triplu drop.
Atentie Newbest, minereurile create de seed, nu puse artificial. (pentru silk touch).

ENCHANTMENTS

Imi suna bine idea cu enchanturile specificate, chiar as vrea sa ma joc cu ele.
Insa partea cu fail si curse imi displace putin. Ar fi regretabil.

VILLAGER TRADING

Villagerii cum sunt acum e ok. Nu consider ca trebuie sa ii modifici. Ai incredere.

SHOP

Singurul lucru posibil de vandut serverului va fi orice tip de bustean (1) pentru tododata 1 MONEY + 1 AUR.
In rest, orice alta resursa sa poata fi cumparata sau schimbata doar intre jucatori.
MONEY Sa ramana folosit pentru ce a fost si inainte: Schimbul de resurse.
Aurul Sa fie folosit exclusiv pentru Donatii. Aurul nu poate fi schimbat intre jucatori.

MONEY MACHINE (Teren Agricol + Mina de Aur)

Mie la inceput mi-a placut mult idea cu investirea banilor, insa totodata ma gandeam la ce zicea Kent_HD, ca si el avea dreptate.
In felul asta am risca sa rupem economia in 2. Jucatorii vechi si bogati, si jucatorii noi si saraci.
Astfel cei saraci nu ar mai putea cumpara nimic de la nimeni ca nu au cu ce, iar bogatii nu vor mai avea cui sau de ce sa vânda ceva.
Am nascocit mult si am ajuns la concluzia ca cea mai buna solutie ar fi sa impartim economia in 2 garantii.
Asa nu vom AVEA CUM sa afectam economia.

Ca sa ramanem in idee cu perioada regilor, ar fi mai estetic in loc de Money Machine, sa numim Teren Agricol si Mine de Aur.
Cu terenu agricol, sa fie la spawn ca niste boabe magice pe care sa le plantezi in pamant ca semintele normale cu conditia sa aibe vedere la cer.
Iar Mina de aur, sa fie intocmai cum ai zis tu Newbest, un bloc magic de observer care defapt nu face nimic, trebuie sa fie ascuns de cer.

Idea este sa plantezi cat mai multe. Nu sa le tot pui blocuri de diamant pe langa sau sa il intreti cu coal. Asa am pleca de la idea de baza (idle)
Pe masura ce investesti mai mult, primesti mai mult. Ai un venit Personal mai mare.

O samanta magica costa 60 Aur si produce 2 Aur la fiecare 4 minute.
O mina de aur costa 280 Aur si produce 10 Aur la fiecare 4 minute.
Odata plantate, devin protejate, si in cazul in care le scoti, primesti 90% din Gold inapoi
Ca sa functioneze trebuie sa fi online pe server langa chunkurile respective.
Nu va trebuii sa le intretii cu nimic. Cele 4 minute va fi un timer comun pentru toti jucatorii.
Aurul nu poate fi schimbat intre jucatori.
Poate fi folosit doar pentru a investi in mai multe ferme, sau pentru a dona la uimitoarele ''Carti de joc'' in care poti obtine tot felu de accese. (detalii la discutii)
In fiecare zi se extrage 15% din banii ramasi donati de la toti donatorii. Taxe de inactivitate.
In 14 zile de nedonat ramai cu 10% din cat aveai donat ultima oara, iar in 28 de zile bineinteles cu 1%. Astfel daca te lasi, vine altu peste locul tau.

1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
FlameFury(a.k.a Gijel)

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 11-11-2019 12:20)
Joined: 17 Jan 2017
Posts: 61, Topics: 11
Location: Romania

Reputation: 25.3
Votes: 6

Post Posted: 05-08-2018, 22:25:50 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Si cam in cat timp aveti de gand sa bagati update-ul?


FlameFury
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
alextkd97

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 19-02-2024 11:46)
Joined: 20 Nov 2011
Posts: 318, Topics: 25
Location: Brasov

Reputation: 272.9
Votes: 11

         
Post Posted: 06-08-2018, 08:45:25 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Cand va fii gata, sunt anumite lucruri din acest changelog care necesita timp si rabdare. Asa ca nu e graba, mai bine dureaza mai mult si e bine facut, decat rapid si buguit !




0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
cretuigor

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 10-01-2020 21:51)
Joined: 21 Apr 2017
Posts: 221, Topics: 41
Location: capitala chisinau

Reputation: 30.1
Votes: 14

 
Post Posted: 11-08-2018, 09:52:37 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Multă dreptate de la alex �� (graba strica treaba)

Casuta vocala "RobokopG"

FREAKZ COMUNITY
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> hidden stuff -> mc.freakz.ro -> Discussions / Announcements  


The time now is 29-11-2024, 23:58:02
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password