User
Pass
2FA
 
 

No me deja completar las misiones de mundo

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message197
IVONNEARLETT

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 20-12-2020 18:35)
Joined: 07 Aug 2018
Posts: 4, Topics: 4
Location: Peru

Reputation: 15.2

 
Post Posted: 20-03-2019, 07:18:13 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Estaba iniciando las misiones de mundo en Legion, pero no me contaban. Los rares para matar no me aparecían y si lo hacían, al matarlos no me daban la recompensa.
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Suenwo

[The king of Narnia]



Status: Offline
(since 24-10-2019 02:35)
Joined: 07 Aug 2018
Posts: 155, Topics: 64
Location: Narnia

Reputation: 64.7
Votes: 14

Post Posted: 20-03-2019, 16:23:46 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Buenas IVONNEARLETT , el area de deteccion de las misiones de mundo aca en freakz es algo lenta, revisa primero si en el mini mapa esta el circulito amarillo indicando q estas haciendo parte de la mision, en caso de que el problema siga cierre el juego, borre la carpeta cache abra el juego de nuevo, loguee, si tiene algun addon de misiones desactive y intente de nuevo.


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  


The time now is 19-04-2024, 20:43:26
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x