User
Pass
2FA
 
 

Cisco Networking Academy

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Programming / Scripting / Database
Author Message1828
Flo91
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 15-05-2012 03:03)
Joined: 09 May 2010
Posts: 2223, Topics: 130
Location: Romania

Reputation: -148.5
Votes: 33

Post Posted: 03-11-2010, 16:34:10 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salutare,
Sunt elev in clasa a IX a la liceu de informatica Stefan Odobleja din Craiova. Si azi ne-a venit doamna care se ocupa cu laboratoarele daca vrem sa participam la cursurile de Cisco Networking Academy. Le-am spus alor mei daca vor si totul a fost ok, ei vor sa am un viitor pe baza IT. Deci tot ce vreau sa intreb este daca merita acest lucru sa il fac. Compania este cunoscuta peste tot in lume si acum a fost facuta si in Romania. Maine la liceu o sa fie un examen pentru cei de a XII a la aceasta companie, totul se va face in liceu. Doamna a zis ca este pe baza Software, Hardware, Programare si multe altele. Vreau sa ma adresez in special lui Shocker care este un programator destul de bun.

@ Citat:

Prin intermediul programului Cisco Networking Academy, studenþii pot acumula cunoºtinþele necesare pentru examenul Cisco Certified Networking Associate. Aceastã certificare le oferã posibilitãþi imediate de angajare sau de continuare a studiilor tehnice ºi ºtiinþifice. Într-un cuvânt, Cisco Networking Academy este un program complet despre principiile ºi modurile de proiectare, construcþie ºi administrare a unor reþele, capabile sã deserveascã organizaþii naþionale ºi mondiale.


Cisco oferã o gamã completã de exerciþii practice de laborator pentru a ilustra o paletã largã de concepte de networking, de la cablare pâna la soluþii complexe, cum ar fi strategii ºi reguli pentru împarþirea în subreþele

Sper sa imi fiti de ajutor.

Multumesc.