User
Pass
2FA
 
 

Pareri si sugestii
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next    
 
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> hidden stuff -> mc.freakz.ro -> Discussions / Announcements
Author Message30757
cretuigor

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 10-01-2020 21:51)
Joined: 21 Apr 2017
Posts: 221, Topics: 41
Location: capitala chisinau

Reputation: 30.1
Votes: 14

 
Post Posted: 05-07-2018, 20:11:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Propun ca dupa wipe prefixele la grade sa fie schimbate, ^^!

Casuta vocala "RobokopG"

FREAKZ COMUNITY
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Wettberlyn

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2021 22:06)
Joined: 02 Mar 2015
Posts: 78, Topics: 14
Location: instagram.com/wett.cb

Reputation: 311.2
Votes: 9

Post Posted: 05-07-2018, 21:57:27 | Translate post to: ... (Click for more languages)

@ Newbest
Pe scurt, accesele mi se par mai atragatoare decat niste mici bonusuri la gramada.
Ti-am raspuns in detaliu prin PM.

La a doua idee despre donatii, am putea face altfel, si cred ca asa va si ramane.
Va fi doar un Top Comun unde se fac toate donatiile. ''Topul cartilor de joc''
Sa presupunem ca cei cu un nivel mai mare in top, au acces si la ce au cei de mai jos.
De data asta includ si ''Asul'' care nu sunt sigur ca ar fi de acord Newbest pentru ca va avea gm1.
Oricum daca l-ar avea cineva, ar fi Wolfe.

Top 6 Knight ( Acces la /feed )
Top 5 Jack... ( Acces la /feed /heal )
Top 4 Queen ( Acces la /feed /heal /fly )
Top 3 King... ( Acces la /feed /heal /fly /god )
Top 2 Joker_ ( Acces la /feed /heal /fly /god /vanish )
Top 1 Asul__ ( Acces la /feed /heal /fly /god /vanish /gm1 )

1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
alextkd97

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 19-02-2024 11:46)
Joined: 20 Nov 2011
Posts: 318, Topics: 25
Location: Brasov

Reputation: 272.9
Votes: 11

         
Post Posted: 06-07-2018, 01:49:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Wett, eu inteleg idea ta, si noi am vorbit despre lucruri de genul. Dar donatile sunt importante pentru server ! Nu le poti scoate ! O sa revin si eu cu o idee, la care voi atasa si poze in game.




0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
Wettberlyn

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2021 22:06)
Joined: 02 Mar 2015
Posts: 78, Topics: 14
Location: instagram.com/wett.cb

Reputation: 311.2
Votes: 9

Post Posted: 06-07-2018, 04:20:37 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Newbest si Snow. Sper ca ne-am prins toti ca ma refeream la donatii cu banii din joc. Nu cu banii reali. Despre donatiile serverului pentru graduri nu am vorbit nimic. Ele sunt deja foarte bine puse la punct.
3 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 06-07-2018, 12:21:17 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Mie parca mai mult imi placea prima idee. Bine, mai adaptata. Eu m-am gandit asa:
Un top care da health boost (maxim 20 de inimi)
Un top cu Strength (mai convenabil decat speed boost constant)
Un top cu Haste

Si mi-e relativ simplu sa le dau efectele de la potiuni sa le aiba permanent. Fiind potiuni, nu ingreuneaza serverul cum mi-ai scris in mesaj, pentru ca sunt aspecte implementate in joc, atat server side cat si client side, nu trebuie sa fac vreun artificiu sa simulez efectele. E ca si cum ar fi intr-un beacon in permanenta.
In ideea mea, la fiecare din aceste 3 topuri vor fi "premiate" locurile 1, 2 si 3. Bineinteles, 1 va avea bonusul maxim, 2 si 3 mai mici. Totodata, daca primesti un premiu de la un top nu vei fi impiedicat sa primesti si de la alt top, deci ai putea combina (daca ai bani gramada).
Inteleg ca unele aspecte ar putea fi "unfair" la pvp in special, dar nu o sa profite prea multi de ele, maxim 9, si pana la urma trebuie sa se simta recompensati si respectivii pentru ca si-au investit banii.

M-am gandit si ca poate nu se va merita sa doneze pentru atat, deci as putea include bonusuri suplimentare (probabil doar pentru locurile 1). Ma gandeam la un boost la banii primiti la 10 min (pe care, contrar propunerii tale, nu prea intentionez sa ii scot), poate un prefix colorat (desi ma complic, ca trebuie vazut separat cazul in care jucatorul are grad de admin) sau poate un boost la exp de la mobi... Daca mai are cineva idei, sunt numai urechi.

Sunt curios care e parerea ta, Wettberlyn in legatura cu ce am scris.

Acum, problema cea mai mare care se impune si nu sunt sigur care e cea mai eleganta solutie: cum facem sa se reseteze banii astia din cand in cand? Daca nu ii resetam deloc, o sa puna unii azi 2k, maine 3k, dupa mai pun 2k... nu sunt sume enorme, dar dupa 3 luni deja ajungem la sume astronomice. Si daca apare un player nou, sau un player vechi care nu s-a bagat in "schema" de la inceput, nu mai are nicio sansa sa recupereze... Tu asa te-ai gandit ca ar fi bine? Sa ii recompensam pe cei mai vechi, care prind de la inceput? Nasol e ca dupa un timp vor fi unii care vor prinde un avantaj enorm si restul o sa zica pur si simplu ca nu se merita sa mai incerce...
Daca nu, eu m-am gandit la 4 solutii:
1. Sa resetam topul saptamanal sau lunar, toti incep de la 0 in fiecare saptamana sau luna (problema aici e ca oamenii o sa zica "ba, nu are rost sa bag bani si sa imi scoata bonusul peste o luna"... si o sa bage ei, dar sume foarte mici)
2. Sa resetam toti banii investiti de un jucator daca nu a donat timp de 1 sau 2 saptamani (asa nu s-ar rezolva complet problema, dar daca cineva se lasa o perioada, am "accelera" eliminarea lui, fara sa asteptam dupa stergerea contului 60 de zile, si asa poate se fac niste locuri si pentru ceilalti in top - dar daca avem oameni activi constant pe top 3 tot nu rezolvam)
3. Aceeasi ca 2, dar sa nu resetam instant, sa incepem sa penalizam pana cand doneaza iar (sa scada cate 3k pe zi, de exemplu, din suma lui totala - avem aceeasi problema ca la 2, dar macar nu exista sansa sa lipseasca cineva din "greseala" 2 sapt si sa ii dispara milioanele de acolo)
4. Poate cea mai ok, dar ceva mai greu de implementat (nu e un capat de lume) si de tinut evidenta individual: Sumele donate sa fie valabile x zile, sa zicem ca sunt valabile 15 zile. Atunci, daca azi dai 3k, maine 2k, poimaine 5k, sa spunem ca in total ajungi la 50k dati in 15 zile. In ziua 16, o sa taiem din suma totala cei 3k dati in prima zi. Daca nu mai pune nimic, ramane cu 47k in top. Ziua urmatoare mai scadem si pentru ziua 2, mai exact 2k, si ramane cu 45k in total (daca nu mai pune el nimic pe langa). In cazul asta, fiecare va trebui sa tina o evidenta mai stricta si sa verifice constant topul. Poate exista cineva care vrea boost doar 15 zile, si atunci il poate da jos chiar si pe locul 1 mai usor. In schimb, pot exista jucatori care vor sa fie constant in top si poate pun gen 2k in fiecare zi.

Scriind varianta 4, incepe sa imi placa tot mai mult. Un alt avantaj la ea e ca jucatorii vor trebui sa intre cat de cat zilnic, nu vor putea pune banii "garmada" dintr-un foc pentru ca dupa 15 zile vor pierde tot. Mai bine incearca sa "depuna" constant si atunci vor avea o pozitie cat de cat stabila in top.

Acum m-am gandit la o varianta si mai buna, poate cat de cat flawless.
Varianta 5 sa zicem: sa combinam 4 cu 3. Vom face asa: cand doneaza cineva, 90% din bani vor fi "suma activa" iar 10% vor ramane o "suma de baza". Suma activa va fi stearsa dupa cele 15 zile, iar suma de baza se va aduna si nu se va sterge niciodata, daca jucatorul contribuie permanent. Astfel, cei vechi pot sa capete un avantaj, dar nu la fel de gigantic cum ar fi dintr-un sistem traditional in care tot merge la gramada. Ca sa pastram si spiritul punctului 3, daca se ajunge in situatia in care pe ultimele 15 zile suma activa este 0, jucatorul nu a mai contribuit cu nimic 15 zile, sistemul va incepe sa ii scoata suma de baza, cate 1/15 in fiecare zi. Astfel, daca nu mai contribuie cu nimic, dupa alte 15 zile va ajunge pe 0. Daca pune macar 10$ la fiecare 15 zile, sistemul nu se va atinge de suma lui de baza (ba chiar va mai adauga cate 1$ la ea de fiecare data - ).

Sunt curios daca se gandeste cineva la vreo solutie mai buna la problema asta...


In alte stiri, am facut un plan major de modificare a survival-ului. O sa fac un topic separat cu toate modificarile pe care le propun, un topic exclusiv pentru setul asta de schimbari.
Si KING_KONG , nu. Macar am mai mult timp sa fac o parte din schimbarile alea -



2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Wettberlyn

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2021 22:06)
Joined: 02 Mar 2015
Posts: 78, Topics: 14
Location: instagram.com/wett.cb

Reputation: 311.2
Votes: 9

Post Posted: 06-07-2018, 22:34:57 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Mie imi placeau ambele idei, dar nu am stiut cum sa le îmbin. Pana la urma am gasit si as zice ca cel mai bine ar fi asa:

Despre ''Cartile de Joc''

Zic eu. Nu ar trebuii sa alegi pentru ce vrei sa donezi, daca ai bani, doneaza cat poti cand poti si vezi ce reusesti sa obti.
Mai pe scurt, eu as prefera un Singur Top Universal cu putin din toate avantajele, sa nu stai sa te gandesti pentru ce vrei sa donezi si cat si blabla.
Pentru efecte, daca zici ca nu ar fi problema de lag, am putea adauga si Resistenta care va avea rolul si la fizic, si la foc, si la cadere, si la apa.
As zice totusi sa pastram si accesele, ca sa fie cu adevarat ceva care sa vrei. Cam asta ar da pana acum.

. Prefix . . . . . . . . . . . Accese . . . . . . . . . . . .Strenght. . . . .Haste. . . . . . Health . . . .Resistence.

Asul....__ /feed /heal /fly /god /vanish /gm1 . 5 . . . ._. . . . 5 . . . ._. . . . 10 . . . ._. . . 3 . . . .
Jokerul.... /feed /heal /fly /god /vanish . . . . . .5 . . . ._. . . . 5 . . . ._. . . . 5 . . . . ._. . . 3 . . . .
Regele.... /feed /heal /fly /god . . . . . . . . . . . . .4 . . . ._. . . . 4 . . . ._. . . . 4 . . . . ._. . . 2 . . . .
Cavalerul /feed /heal /fly . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 . . . ._. . . . 3 . . . ._. . . . 3 . . . . ._. . . 2 . . . .
Dama.__ /feed /heal . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2 . . . ._. . . . 2 . . . ._. . . . 2 . . . . ._. . . 1 . . . .
Valetul__ /feed . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 . . . ._. . . . 1 . . . ._. . . . 1 . . . . ._. . . 1 . . . .

Diagrama cu Efectele atribuite

Strenght Adauga 1,5 Inimi daunelor pe nivel
Haste Amplifica 20% viteza minatului pe nivel
Health Adauga 2 Inimi intregi pe nivel
Resistence Reduce 20% din daune pe nivel

Nickname-ul cat si culoarea lui nu ar trebui schimbate.

Despre Banii la 10 minute

Cumva am zis sa ii scoti, pentru ca ma tot tem ca ar afecta farmecul jocului.
Ca sa va imaginati un pic cum vad eu in capul meu economia si banii am sa incerc sa explic in profunzime.

Avem banii normali (dolarii $) care ii putem schimba intre noi pentru materiale.
Si banii speciali (Lirele £) care nu ii putem schimba intre noi, insa cu astia donam pentru cartile de joc.
La Wipe toata lumea are 0$ si .
Pentru a începe, ai posibilitatea sa tai busteni si sa il vinzi cu 1$ fiecare SAU fiecare. (La server)

Donatiile
In cazul in care vrei sa faci Lire £ stand la tine in baza facand nimic ai posibilitatea:
Sa cumperi ''Teren Agricol'' sau ''Mineri Dispenser'' care ti-ar aduce un mic revenit la fiecare 4 minute, daca esti online si stai langa ele.
Acest Teren Agricol, nu ar mai trebui sa-i faci nimic odata ce l-ai plantat la tine in curte.
Valabil si pentru ''Minerul Dispenser'' care odata pus la tine in mina il lasi acolo si el nu mai face nimic decat sa iti aduca bani.
Fiecare ''Planta Magica'' ar costa 60£ si ti-ar aduce la fiecare 4 minute (profit in 2 ore)
Fiecare ''Dispenser Magic'' ar costa 280£ si ti-ar aduce 10£ la fiecare 4 minute (profit in 1 ora 52)
Acuma ramane sa vedem cine poate sa puna mai multe la el in baza -

Banii Normali
Deci am pornit de la idea ca singura solutie sa creezi dolari $ noi de la server ar fi sa vinzi busteni la 1$ bucata
Cei ce doresc sa faca si mai multi, ar putea deschide shopurile lor proprii unde vor putea vinde orice (insa doar la player)
In rest, orice alt shop al spawn-ului sa dispara, joburile sa nu iti mai aduca bani, si sumele cumparate cu bani reali sa fie scazute.
Asta cred eu, banii venind doar prin munca grea de player ar putea da o alta importanta a banilor.
Pentru ca pana acum economia cadea usor in gol. Se prindea unul intr-o zi cum sa faca repede 100k, intra intr-un magazin si pleca cu toate elytrele. De la o vreme am tot fost martor la situatii de genu. Aici pe Freakz.
Desi tot cred ca ar strica farmecul jocului, banii pe timpul online a fost mai atragator cand ii primeai la fiecare 10 minute, acuma de multe ori am tot incercat sa prind 3 ore, si la 2 ore 55 mi-a cazut netul, si nu a mai fost nimic decat frustrant, chiar daca nu faceam nimic cu banii.

In legatura cu taxele donatiilor

Usor. Solutia este ca in fiecare zi toti donatorii sa plateasca un impozit de 15% din valoarea ramasa pe zi.
Astfel incat in 14 zile exact sa ramana la 10% din ultimii bani, iar 1% in 28 de zile. (In cazul in care s-a oprit sa mai doneze)
Acuma cu fermele si minerii mei, nu mai tine de cat s-a platit in total, dar cine are mai mare venitul -
Ca sa va dau o idee despre cum dispar lirele £ cu impozitele astea:
100x 0.85 = 85 = 72 = 61 = 52 = 44 = 37 = 32 = 27 = 23 = 19 = 16 = 14 = 12 = 10% bani care raman in 14 zile de nedonat.

Despre Survival

Pornind de la idea cu foamea care sa fie de 2 ori mai rapida, sa scadem considerabil si drop-ul la tot ce inseamna mancare
De exemplu: 20% sanse sa cada 1 sunca cand omori un porc
Sau: 20% sanse sa cada 1 fan cand cultivi grau
Asa am da o alta importanta a mancarii. Ce ziceti, suna bine idea, o dezvoltam?

2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
alextkd97

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 19-02-2024 11:46)
Joined: 20 Nov 2011
Posts: 318, Topics: 25
Location: Brasov

Reputation: 272.9
Votes: 11

         
Post Posted: 06-07-2018, 23:35:26 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Hmm, suna super minunat, sper sa fie si in practica, doar ca na, in calitate de sef in arta exploiturilor, promit ca le voi raporta tura asta. In rest, voi posta sugestie sau propia opinie.

! PRECIZEZ FOARTE CLAR, ESTE STRICT OPINIA MEA PERSONALA !


NewBest wrote:

DIFICULTATE MOBI
- Mobii vor fi facuti mai agresivi si mai puternici.
- Mobii vor primi abilitati speciale (diferite de cele vanilla)
- Dificultatea mobilor va creste odata cu distanta de la spawn (spre exteriorul hartii, pe langa border, vor fi cel mai puternici mobii)
- Mobi boss (departe de spawn)
- Modificari loot
- [Posibil] Modificari spawnere



Nu stiu cum iti aloci memoria ram pe care o ai, dar cred ca ar fii util sa adaugam EWG, am putea face strict niste lumi personalizare, cu structuri create de NFK, asa te-ar ajuta sa implementezi boss si anumiti mobi in zone/structuri diferite ! Este un plugin PREMIUM, stiu, dar cred ca se poate face si fara acel plugin. Idea de strong mobs, si boss, e geniala, modificare loot pe masura, chiar si spawnerele vor fii rentabile. SO, good idea !


NewBest wrote:

HUNGER
- Nevoie mai mare de hunger la toate activitatile (nu stim exact cu cat va fi mai mare)
- Hunger-ul se va pastra inclusiv dupa moarte (in afara cazului in care s-a murit de foame)


Idea in sine e ok, dar va trebui remediate problemele de teleportare. Daca ai murit din cauza hunger, si te trimite la spawn, nu vei putea da tp, deoarece de la hunger, te va misca, si teleportarea nu iti permite asta.

BASIC-ul arata asa :
Spoiler:



EXEMPLU : Dupa statusul basic, cand sarim in timp ce alergam, pierdem 0,2 per saritura. Deci la 5 sarituri, pierzi un punct de hunger.
Daca ar fii sa calculam o crestere de 20 - 30 %, eu zic ca ar fii ok. Am trecut valorile (crescute cu 25 % din valoarea lor) in urmatoarea poza :
Spoiler:


Sper ca am explicat destul de corect !



NewBest wrote:

PVP ON
- Fiecare pentru el, PVP-ul va fi pus pe ON, adminii nu vor mai ajuta pe nimeni in situatii de PVP
- Sistem nou de drop din inventar la moarte, doar un anumit procent (random) din iteme vor cadea la moarte, un anumit procent (foarte mic) vor disparea complet iar restul vor ramane in inventar-ul raposatului
- [Posibil] Sa existe o sansa, sa zicem 10%, ca in loc sa cada unul din acele iteme, sa cada niste bani (sa mearga direct la cel care te-a omorat, posibil doar la PVP). De asemenea, daca se moare cu inventarul gol sa se piarda automat bani (in loc de iteme, nu numai la PVP)
- Va exista posibilitatea furarii banilor unui player cand acesta moare (vezi Pickpocket la enchant-uri)
- La respawn viata va fi 1hp (jumatate de inima) -- combinata cu hunger-ul... will be fun
- !Nu se va mai putea da /sethome unde protectia nu iti apartine!
- [Posibil] Marim protectia NO PVP
- [Posibil] Punem un cooldown (3-5 sec) de la momentul intrarii in protectia no-pvp pana cand aceasta se activeaza
- [Posibil] Penalizari suplimentare, gen sa scada din bani, daca mori? Pareri?


Suna superb, gata cu plansetele si shit's about ilegal pvp ! Da, ar fi bine sa fie marita protectia PVP, fara acel cooldown, ci doar un mesaj care sa anunte ownerul protectiei ca cineva a intrat pe protectia lui ANTI PVP, si asta se face usor. Cat despre penalizari :

1. Daca propietarul protectiei ANTI GRIEF moare in protectia sa, playerul care l-a omorat sa primeasca bani, si propietarul sa piarda. (ADICA CA PROPIETAR SA MORI IN PROTECTIA TA ?)
2. Sa zicem ca esti un ucigas in serie, si ti-o iei de la unu, ar fi bine ca acela sa primeasca un bounty gros. Just a idea ! Asta merge cu Kill/Death RATIO !

Dar tot stau si ma gandesc, ar fi totusi cam urat ca un player sa fie ucis de o formatie de 2-3-4 ... jucatori. Adica doar unul va primi banii, si kill-ul va fi usor ! Aici trebuie gandit bine !


NewBest wrote:

FACTIONS
- Vom avea din nou factions pe server! (daca tot punem pvp on...)
- Se va putea da claim peste terenuri DOAR de la x,y mai mari de 10k. (sau 15k daca marim harta)
- Daca se da claim peste o protectie care nu apartine unui membru al factiunii, iar factiunea are power suficient de mare (o sa stabilim cat) PROTECTIA SE VA SPARGE AUTOMAT!
- Protectiile NO PVP nu vor functiona in zona factiunilor (peste 10k)


Nu comentez, nu stiu cum ar iesi, dar as opta pentru clan's in locul unui faction integrat pe survival. Sa fiu sincer !

NewBest wrote:

MONEY MACHINE
- (Trebuie sa ii gasim un nume bun)
- Va fi un block special (probabil observer) care se va cumpara de la spawn si odata ce va fi plasat intr-o protectie va da bani automat proprietarului protectiei
- Banii vor veni din 10 in 10 min cat timp jucatorul va sta online
- Daca va fi pus intr-un faction va da bani automat catre factiune (f balance) daca vor fi minim 2 jucatori din factiune online (sau doar 1?)
- Daca se va pune deasupra un hopper in care se lasa orice combustibil, ca la furnace, vor fi primiti bani bonus
- Daca vor fi puse cuburi de diamond imediat langa el se vor primi bani bonus (in total maxim 25 de cuburi + 1 hopper / aparat, sau 26 de cuburi fara hopper)
- In cazul in care va fi plasat un aparat apartinand unui alt jucator (alta protectie sau alt faction) pe o raza de 512 cuburi (probabil), capacitatea ambelor aparate va scadea dramatic. In acest fel, aparatele vor fi mai avantajos de plasat in zona factiunilor, unde se va putea lupta pentru a scapa din astfel de situatii.


Idee relativ ok, fair-play pentru jucatori online constant. Este un serial cu numele "Casa de PAPEL" aka Fabrica de bani, super misto, pe NETFLIX. So, as numi aceasta masina de bani "Monetaria FREAKZ", cat despre block, e super simplu.

Spoiler:



NewBest wrote:

SKILLS
- Vor inlocui jobs
- Vor avea la baza o "moneda" numita SkillPoins (SP)
- SP se vor obtine din una din urmatoarele activitati, dupa repetarea acesteia de un anumit numar de ori: Mining, Digging, Building, Logging, Hunting, Fishing, Farming, Crafting (incl. enchant, anvil, brewing)
- SP se vor obtine din fiecare din activitatile de mai sus de oricate ori, fiind necesar de fiecare data acelasi numar de repetitii
- La spawn va exista un villager Master Trainer cu un mic tutorial legat de Skills
- Prin spawn vor exista temple pentru fiecare din urmatoarele skill-uri, cu un wizard si un loc special pentru o proba
- Vor exista 5 nivele pentru fiecare skill
- Pentru a progresa la un skill, vor fi necesare un anumit numar de SP, iar dupa caz anumite iteme sau bani. Avand acestea se va vizita wizard-ul pentru skill-ul dorit si se va da o PROBA (automat, nu pe forum sau porcarii...)
- Urmatoarele vor fi Skill-urile, in urmatorul format: "Denumire | Bonus, care va creste cu fiecare nivel | Proba | Bonus exclusiv nivel final":
* Build | Reduce fall damage | Reproducerea unei mici constructii contra timp | Double jump
* Attack | Creste dmg. la atac | Omorat niste mobi contra timp | Abilitate speciala pe orice sabie
* Defend | Scade dmg. primit de la playeri/mobi | Omorat un mob care loveste la distanta cu putin HP | Un procent din dmg primit va fi primit si de catre inamic (asemanator Thorns)
* Range | Creste dmg. la lovitura cu sageata | Omorat mobi cu arcul | Tragi mai multe sageti dintr-un foc
* Mining | Scade sansa de no-drop de la minereuri, creste xp-ul primit | Gasit un minereu, asemanator cu event grif | Sansa de double sau triple loot de la minereuri
* Magic | Scade sansa de fail la enchant/repair, scade durata potiunilor negative si a focului | Crafting de potiuni | Cost enchant la jumatate (lvl)
* Movement | Scade nevoia de mancare | Parkour | Viteza mai mare, doar la sprint
* Water | Scade nevoia de aer, il regenereaza mai repede la suprafata (1.13) | Omorat niste pesti, colectat corali (1.13) | Poti prinde iteme de valoare random cu undita
- Daca se ajune la nivel 5, va fi nevoie de un antrenament saptamanal la Master Trainer care costa 1 SP


Aproape new stuff, am jucat acest gen, si e mult mai ok decat jobs, doar ca va trebui sa intelegi ca toate itemele obtinute, sa fie vandute/schimbate ! Aici e adevarata competitie, si tot asta ne ajuta sa fim uniti. Sa ne ajutam intre noi !

NewBest wrote:

ENCHANTMENTS
- Crestem pretul la enchant, poate chiar ca pe 1.7 (vedem)
- Introducem sansa de FAIL la enchant/repair! Initial va fi destul de mare (30 - 50%, stablim), dar va putea fi redusa cu skill-ul MAGIC [Nu ma injurati]
- Introducem sansa sa apara un Curse la enchant (destul de mica totusi)
- Pergamente: Protection: scade sansa de fail la 1%; Luck: sansa mai mare sa apara un enchant legendar in enchanting table; Exorcise: Scoate un curse de pe item
- Pergamentele vor fi folosite automat in enchanting table sau in anvil daca le aveti in hotbar
- Am mentionat enchant-uri legendary... astea vor fi:
#PICKAXE
* Magnet - sansa ca itemele sa sara direct in inventar
* Auto smelt - sansa sa primesti minereurile gata "prajite"
* XP boost - creste experienta la minerit
#AXE + SWORD
* Might - sansa de 2x la damage
* Dizzy - sansa sa dea oponentului Nausea
* Blackout - sansa sa dea oponentului Blindness
* Stun - sansa sa dea oponentului Slowness
#SWORD ONLY
* Infinity blade - sansa sa primesti Strenght cand ataci
* Darkness - sansa sa dea oponentului Wither
* Poisoned Tip - sansa sa dea oponentului Poison
* PickPocket - sansa sa furi o parte din banii inamicului cand il omori
#ARMURA -- Necesar pe tot setul pentru a se activa:
* Abandon - sansa sa primesti speed cand esti lovit
* Absorb - sansa sa se anuleze dmg. de la 1 hit
* Molten - sansa sa ia foc inamicul cand te loveste
#HELMET ONLY
* Cure - imun la Dizzy / Blackout
#CHESTPLATE ONLY
* Guard - imun la Darkness / Poisoned Tip
#LEGGINGS ONLY
* Thick Pocket - imun la PickPocket
#BOOTS ONLY
* Pace - imun la Stun

- Aceste enchant-uri vor fi scrise cu gri inchis sub lista normala de enchant-uri a itemului
- Vor putea fi obtinute doar din enchanting table, cu o sansa foarte mica de a aparea random, si o sansa EXTREM de mica sa apara 2 combinate pe un item.


MARE ATENTIE AICI. Inca sper sa nu iti gasesc exploit-uri aici - ! Stiu din propia experienta ! Dar in mare, sunt super, cu toate ca strica un pic originalul !

NewBest wrote:

VILLAGER TRADING
- As vrea sa il fac mai dificil si mai greu de abuzat
- Nu stiu exact la aceasta ora ce masuri sa iau, daca imi vine vreo idee postez (sau daca imi dati voi idei)


Villageri sunt destul de importanti in acest joc, sa le strici trade-ul, ar insemna ca nimeni sa nu isi mai bata capul de a face villageri perfecti, care dau iteme relativ bune, la cel mai mic pret in emeralde. Pe langa asta, villageri sunt folositi si la productie ! Si cand te referi la abuzat, stai linistit, nu se pot face villageri cum am facut eu. Eu am creat coduri speciale pentru acei villageri, care le-am implementat intr-un ou, si l-am spawnat. Acum, (raspunsul tau la fapta mea), pe langa ca nu mai poti spawna cu oul din gm, nu poti scoate nici macar itemul.


NewBest wrote:
Multe din aceste idei au pornit in urma propunerilor lui Wettberlyn, pentru care ii multumesc.


Si eu il felicit pe WETT, si sper sa iasa totul cum trebuie, si vreau sa te gandesti ca aceasta schimbare, va aduce shimbari si la donatori, despre care nu ai scris nimic. Aia care inca suntem, gen eu !





1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 07-07-2018, 21:22:39 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Initial aveam in plan sa fac o lume separata pentru factions si pentru mobii OP, dar mi se pare ca as complica prea mult treburile. Si nu stiu ce se alegea de lumea actuala de survival, pentru ca cea de factions ajungea mai in prim plan. Asa ca, sper eu, e mai simplu sa le amestec cu bun simt aici. Cine o sa vrea sa stea cuminte, ca inainte (exceptand PVP-ul), va sta mai aproape de spawn, unde si mobii vor fi cam ca si cei vanilla. Daca se departeaza, intra in zona de factions unde totul e mai greu: mobi OP, iti pot lua astia casa cu claim, fara no pvp, etc.
In capul meu suna bine, sper ca asa va fi si in practica.

La hunger vezi ca am scris ca daca moare de starvation nu se mai pastreaza hunger-ul. Deci, se respawneaza cu el full. Daca moare din alte cauze si se intampla sa aiba si hunger-ul pe 0, ori mananca ceva din inventar (care nu va mai fi dropat in intregime), ori mai moare odata si de starving... -
Oricum, nu are mult timp sa se gandeasca pentru ca se va spawna cu o inima :)

Nu stiu ce sa spun de treaba cu banii primiti daca omori pe cineva pe protectia lui. Nu as vrea sa incurajez peste limita omoratul tuturor "saracilor" de pe acasa.
Cooldown-ul voiam sa il pun ca sa nu mai stea baietii pe la marginea protectiei, iti da un pumn, o sageata, si fuge in protectie... In sensul asta. As putea sa fac sa nu se mai activeze protectia no-pvp daca esti in lupta, doar daca reusesti sa iesi din combat.

Treaba cu KDR imi place mult.
Cred ca o sa fac cu banii castigati /kill asa: o suma de baza (ceva mic), la asta se adauga un bonus daca ala omorat are KDR mai mare decat tine (care ar putea creste exponential), si in final sa se mai adauge o suma in functie de cat timp a trecut de cand a murit respectivul ultima data (daca nu a mai murit de 2 zile primesti ceva banuti, daca tocmai l-ai omorat si s-a intors nu mai ai asa mare bonus. Daca s-ar sinucide doar ca sa reseteze suma asta, ar pierde oricum suma de baza + i-ar scadea KDR).
Daca mori aiurea esti oricum penalizt de factions (scade power). Nu m-as ingrijora nici de kill-urile in grup, pentru ca avem factions. Ar trebui ca cei din acelasi f sa stea cat de cat grupati si sa isi ajute colegii.
Tot legat de KDR, ca sa ai un avantaj, as propune un bonus la banii primiti la 10 min pentru cei cu KDR mare. Trebuie totusi gandita treaba, sa nu avem de-a face cu situatia in care se omoara acelasi jucator de n ori ca sa creasca artificial KDR-ul.
Putem face chiar un top separat, ca cele cu donatii, in care sa ajunga cei cu KDR cel mai mare. O sa ma mai gandesc totusi, sa nu las portite de abuz aici.

La enchantments sa imi spui daca ai vreo idee de exploit... sa o am in vedere de pe acum -

Despre villagers, trebuie sa fac ceva neaparat. Adica, villagerii au niste tiers, dar sunt jalnice. Faci 1 trade si treci mai departe. JALNIC. Nicio chestie mai dificila pentru gameplay. As vrea sa fac progresul asta mai greu, sa faci mult mai multe trade-uri pana deblochezi maximul.
Tot la villageri, daca faci un trade de multe ori il blocheaza. Pe single player am vazut ca trebuie sa faci alt trade ca sa il deblochezi. Pe server daca inchizi meniul si il deschizi iar dupa cateva secunde se deblocheaza singur. Ceea ce e aiurea, si probabil un bug. As vrea sa pun un timp minim pana cand se deblocheaza trade-ul si un numar minim de alte trade-uri facute cu villager-ul pana cand se deblocheaza. Unele trade-uri sunt foarte avantajoase, iar daca nu se blocheaza dupa un numar de utilizari pot spune ca e un abuz...
Daca nu am inteles eu bine, sa imi explice cineva mai in tema -

Donatorii ii am mereu in vedere. Nu o sa le afectez accesele sau o sa fac schimbari mici pentru care o sa incerc sa compensez. Nu vreau sa fiu acuzat ca am dat teapa cuiva (desi am fost de multe ori - ).

---
Pana aici sa zicem ca i-am raspuns lui Snow, acum Wettberlyn:
As incerca sa evit cat mai mult sa dau comenzi pentru topurile alea. Mi se par cam prea departe de spiritul clasic de survival. Pe langa asta, comenzile alea pot fi folosite abuziv. Un donator sa spunem ca s-ar gandi de doua ori inainte sa faca vreo tampenie cu ele, pentru ca a platit si nu ar vrea sa riste sa piarda banii. Totusi, daca cineva le ia moca, mi se pare ca e mai predispus sa abuzeze. Pe langa asta, e o durere sa le dau accesele alea din punct de vedere tehnic. Nu stiu, o sa mai analizez problema daca o sustii cu asa tarie, dar nu mi se pare in totalitate in regula.
Am spus si sa fie 3 topuri pentru ca ofera mai multa flexibilitate oamenilor. Nu va fi un lider absolut care sa aiba cei mai multi bani si sa fie mereu locul 1, poate va fi locul 1 undeva, poate chiar in 2 topuri, dar deja in al 3-lea nu va mai reusi sa concureze cu ceilalti donatori care poate se axeaza strict pe un domeniu.
Despre separarea in lire si dolari, sunt total impotriva. Ar exista un sistem total separat, in plus fata de ce avem deja, cel cu lirele, in care singura metoda sa faci bani e cu aparatele alea si singura metoda sa ii investesti e prin donatii, iar sistemul vechi ar ramane exact la fel. Eu vreau sa reformez sistemul actual, sa integrez donatiile alea, pentru ca mi se pare ca la ora actuala o mare problema pe server este lipsa metodelor de a investi bani. Nu pot avea valoare banii daca nu ai ce face cu ei... Si ma refer la metode mai creative, nu doar la a plati taxe pe protectii sau pe ploturi...

Apropo, ATENTIE! PENTRU TINE SI TOTI JUCATORII CARE TOT NU SUNT LA CURENT! Banii tot la 10 minute se primesc. Mesajul vine din ora in ora. Daca ai stat online 55 min, ai primit de 5 ori bani, de fiecare data tot mai multi, dar nu ai primit niciun mesaj. Deci, "farmecul" ala inca exista, doar ca e mai mic spam-ul... Urmareste-ti cu atentie suma de bani si o sa te convingi.

Ai spus ca banii trebuie sa vina din munca fiecaruia. Si ai dreptate, asa am incercat sa facem si pana acum. Jobs = munca. Situatiile nasoale au fost cand s-au gasit exploit-uri...

In legatura cu metoda de taxare a celor care doneaza, probelma e ca cei de pe primele pozitii vor fi taxati mult mai aspru decat cei care au sume mai mici investite. Practic, va fi foarte greu sa se pastreze un loc inalt, pentru ca va fi nevoie de multi bani adaugati constant. Eu credeam ca ai vrea sa fie mai prietenos sistemul cu cei care au investit mult de-a lungul timpului. As putea lasa un 10% ca suma aia de baza, si suma activa de care vorbeam sa fie impozitata cu 15% cum ai spus tu. Acum nu stiu care metoda ar fi mai avantajoasa, o sa ma mai gandesc.

Legat de propunerea cu sansa de drop, as vrea mai multe pareri. Este asemanator cu sansa de no-drop pe care am propus-o pentru minereuri. Poate ca e in regula sa punem sansa asta pe ce inseamna resurse, dar poate ca ar fi demoralizant pentru jucatori... -
Oricum, daca punem nu va fi atat de mica sansa cum ai spus tu. E mult prea putin... Vreau sa fac jocul ceva mai greu, dar nici sa fie toata lumea nevoita sa stea in ferme.
O treaba care ar da mai mare valoare mancarii ar fi sa fie mai dificil de construit o ferma automata. Tu stii cel mai bine cat de putin iti mai pasa de mancare dupa ce ai o ferma gigantica. Totusi, nu stiu cum am putea face asta.
Ce pot in schimb sa fac, si poate ca o sa o fac, e sa ma joc cu timpii de crestere pentru ferme. Le-as putea face sa creasca de 2, 3 ori mai lent si atunci ar fi echivalent cu sansa de drop mica, doar ca intr-un fel mai subtil...


------
Acum ca am incheiat cu raspunsul, am o problema la care m-am gandit in legatura cu masinile pentru bani. Asta s-ar rezolva daca am imparti economia in lire si dolari, dar am spus deja ca nu vreau asta.
Problema sta in felul urmator: odata ce faci un numar de masini si le pui jos, o sa obtii suficienti bani sa pui o noua masina saptamanal, apoi zilnic, apoi o sa curga banii inspaimantator.
Ce vreau sa spun e ca deschid un robinet infinit de bani aproape moca.

Oricum nu aveam in plan sa respect propunerea lui wettberlyn legata de profit dupa 2 ore. Eu ma gandeam la profit poate dupa 2 zile online -
Dar si asa, e un pericol mare pentru economie, pentru ca cineva va strange la un moment dat niste bani, va pune jos vreo 10-20 de aparate si a rezolvat problema banilor 4ever.

Solutii posibile la care m-am gandit:
1. Sa fac in asa fel incat daca cineva pune mai multe aparate unul langa celalalt, raza in jurul lor in care nu trebuie sa fie aparate straine sa creasca. Astfel, daca cineva pune un aparat raza e 512, daca pune sa zicem 10, raza e 2000. Intr-o raza de 2000 sansa sa fie un alt jucator e destul de mare, deci masinile vor functiona la o eficienta redusa. Acum jucatorul nostru poate ramane asa, dar va pierde, poate muta aparatele (sau o parte din ele) in asa fel incat sa nu se mai atinga razele de actiune sau poate negocia cu player-ul ala (il poate omori, poate da claim peste casa lui, idk).
In asa fel, doar o factiune foarte puternica ar fi in stare sa tina la distanta toti jucatorii care i-ar putea strica eficienta aparatelor.

2. Sa fac aparatele instabile, sa se poata strica si sa fie nevoie de un "repair key" de la spawn (contra cost) sau sa inlocuiasca aparatul cu totul.

3. Fuel-ul ala pe care il baga prin hopper sa nu fie pentru boost, sa fie necesar ca sa mearga aparatele. Daca raman fara, sa nu mai produca bani. Sau sa produca prea putini ban incat sa renteze, sa fie mereu nevoie de boost.

Sau le-as putea combina pe toate -
Alte idei?

Oricum as face, nu vreau sa fac singura metoda de a obtine bani asta. Un shop bun va fi mai rentabil decat un numar mic de aparate. De asemenea, daca se obtin sume mari, sa fie posibil doar din partea unui faction puternic, care sa aiba atat teren cat si resurse.


Era sa uit, daca mai aveti de scris strict despre modernizarea survival-ului, scrieti direct in topicul SURVIVAL OVERHAUL.



2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
alextkd97

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 19-02-2024 11:46)
Joined: 20 Nov 2011
Posts: 318, Topics: 25
Location: Brasov

Reputation: 272.9
Votes: 11

         
Post Posted: 07-07-2018, 22:49:59 | Translate post to: ... (Click for more languages)

samoerai3000 wrote:
Nume: Ciorgovean Liviu
Varsta: 13
Nick: samoerai3000
Link de la cererea HELPER: ---
Link-uri de la toate celelalte cereri de MOD sau BUILDER:----
Minecraft User: (Premium)
TIMP ONLINE PE SERVER: Cateva ore bune...
De ce vrei ADMIN: Ca sa ajut server-ul cu mai multi playeri si sa il administrez
Ai vreo propunere pentru server:Sa se adauge pluginurile:PlayTIme si ClearLagg
Cate ore joci pe server zilnic: 3-4 Ore
Intre ce ore te putem gasi pe server: 12:00pm/12:00am
Cunosti Regulamentul: (Da)
Cunosti Regulamentul Forumului: (Nu)
POSTURI PE FORUM: 1)

Update @ 07-07-2018, 21:00:22

Sper sa primesc gradul! -

-))))))))))

Da, am vrut sa intreb daca putem scrie acolo. Oricum raspund rapid aici, si revin mai tarziu acolo .

Variantele

2. Sa fac aparatele instabile, sa se poata strica si sa fie nevoie de un "repair key" de la spawn (contra cost) sau sa inlocuiasca aparatul cu totul.

3. Fuel-ul ala pe care il baga prin hopper sa nu fie pentru boost, sa fie necesar ca sa mearga aparatele. Daca raman fara, sa nu mai produca bani. Sau sa produca prea putini ban incat sa renteze, sa fie mereu nevoie de boost.

Sunt super ok, si ar renta !





0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 07-07-2018, 23:49:42 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Dar de aia cu razele ce zici? -
Prea complicata?



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
KING_KONG

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 16-12-2019 12:19)
Joined: 25 Apr 2016
Posts: 258, Topics: 35
Location: Mafia Rm. Valcea

Reputation: -82.5
Votes: 11

Post Posted: 08-07-2018, 11:47:52 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Daca implementezi factions , este nevoie de TNT , trebuie sa ne dai allow sa craftam si sa plasam itemul .

KING_KONG , unstoppable
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 08-07-2018, 14:51:40 | Translate post to: ... (Click for more languages)

As putea sa il fac sa explodeze si sa dea damage doar playerilor si mobilor. La ce te-ai gandit ca ar fi util? -


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
KING_KONG

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 16-12-2019 12:19)
Joined: 25 Apr 2016
Posts: 258, Topics: 35
Location: Mafia Rm. Valcea

Reputation: -82.5
Votes: 11

Post Posted: 08-07-2018, 15:51:50 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Pai si cum ai vrea sa sparg bazele altora ?

KING_KONG , unstoppable
1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
alextkd97

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 19-02-2024 11:46)
Joined: 20 Nov 2011
Posts: 318, Topics: 25
Location: Brasov

Reputation: 272.9
Votes: 11

         
Post Posted: 08-07-2018, 16:14:13 | Translate post to: ... (Click for more languages)

KING_KONG wrote:
Pai si cum ai vrea sa sparg bazele altora ?


Intradevar, king are dreptate. Bazele se protejeaza cu obsidian. Obsidianul la bazele de factions se sparg doar folosid wither. Asta inseamna ca nu poti face factions pe survival. Doar daca gandim o modalitate diferita de cucerire !





0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
NewBest

[MC Freakz Staff]



Status: Offline
(since 30-01-2023 00:15)
Joined: 21 Sep 2014
Posts: 1210, Topics: 70
Location: Alba Iulia

Reputation: 1148.5
Votes: 115

   
Post Posted: 08-07-2018, 18:56:23 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Baze sparte cu TNT si baze construite din obsidian... Super jegos.
O sa fac altfel cumva. Sa nu fac cancer la ochi cand trec pe acolo.



1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Freakz Forum Index -> hidden stuff -> mc.freakz.ro -> Discussions / Announcements  
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next    


The time now is 19-04-2024, 22:12:04
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x