User
Pass
2FA
 
 

Schimb paysafecard portugalia pe unu de romania

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Sales / Buys - Steam
Author Message641
luis1

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 16-12-2017 17:06)
Joined: 28 Aug 2017
Posts: 20, Topics: 7
Location: Romania

Reputation: 20.9
Votes: 1

Post Posted: 07-09-2017, 17:32:02 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salutare !! Nu stiu daca postez unde trebuie dar vreau sa va rog ceva. Eu am un paysafecard de 10 euro din Portugalia, eu as vrea sa fac schimb cu cineva , sa dau paysafe-ul meu de portugalia pe unu din romania , am nevoie sa-mi pun in contul meu paysafe... Stiu ca multi folosesc steam, orice fel de paysafe merge bagat pe steam din aproape orice tara... si decat sa-l bagati in cont pe cel de romania mai bine ma ajutati sa fac rost unul de romania... nu aveti nimic de pierdut.
Ms daca e face cu intermediar un administrator de aici

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
luis1

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 16-12-2017 17:06)
Joined: 28 Aug 2017
Posts: 20, Topics: 7
Location: Romania

Reputation: 20.9
Votes: 1

Post Posted: 07-09-2017, 20:05:20 | Translate post to: ... (Click for more languages)

rezolvat
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

Locked by Closed, 08 September 2017 15:29



 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash -> Sales / Buys - Steam  


The time now is 27-04-2024, 19:04:06
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x