User
Pass
2FA
 
 

[FIXED] Probleme Delay.
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next    
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash
Author Message17252
BlackSun

[Nerdstompers Inc.]



Status: Offline
(since 28-02-2019 17:25)
Joined: 05 Jul 2010
Posts: 869, Topics: 106
Location: Romania

Reputation: 452.2
Votes: 47

Post Posted: 29-05-2011, 01:57:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Gotflow wrote:
asa e, este "bug" pe blizzard de ani de zile si numai pe servere private merge bine. Ce logica buna

Daca ies din casa si o iau pe jos, in 10 min ajung la server (asta daca e in Bucuresti, si sunt aproape sigur ca e). Cel mai apropiat server de Blizz e poate la cateva mii de km distanta. Distanta mai mare intre pc si server = delay mai mare, simple as that.
Gotflow wrote:
Aia cum crezi ca isi dadeau reciproc counterspell? Pt ca era travel time al spelluri.

/facepalm
Counterspell nu are travel time. Ca mage ar trebui sa stii asta cel mai bine.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
radicallyftw
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 29-08-2013 15:45)
Joined: 04 Feb 2011
Posts: 642, Topics: 43
Location: Romania

Reputation: 32.1
Votes: 30

 
Post Posted: 29-05-2011, 02:00:31 | Translate post to: ... (Click for more languages)

si totusi daca druidu da ciclone si rogue da kick la final, rogue ia ciclone si cd pe kick, la ce mai e bun delayu ? sa faca cduri aiurea ? am urmarit telenovela asta cu delay la spells de cand s.a plans cineva ca nu poate da swd pe poly, stiti cum se da swd acum pe poly cu delayu pus? fix dupa ce sa dat polyu, adica atunci cand nu mai se poate face fake cast.
momentan sunt pe un laptop care nu ma lasa sa trec de 15 fpssuri cred ca se vede din imagine, deci nu pot activa frapsul dar cred ca se vede destul de clar si din imagine.


Level 80-8 ore....2 meserii full-2zile....un gear score de 5,5k-3 sapt....un wipe pe freakz....de nepretuit pentru toate celelalte exista DONATE.
"acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare"
http://www.youtube.com/watch?v=aM4uTNhb5rg&NR=1
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Gotflow
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 24-08-2011 08:45)
Joined: 14 Sep 2010
Posts: 615, Topics: 33
Location: Germany

Reputation: 29.4
Votes: 31

Post Posted: 29-05-2011, 02:24:35 | Translate post to: ... (Click for more languages)

"Daca ies din casa si o iau pe jos, in 10 min ajung la server (asta daca e in Bucuresti, si sunt aproape sigur ca e). Cel mai apropiat server de Blizz e poate la cateva mii de km distanta. Distanta mai mare intre pc si server = delay mai mare, simple as that."

Inca unu care habar nu are despre ce e vorba aici, e plin topicul oricum unu un plus nu strica

"/facepalm
Counterspell nu are travel time. Ca mage ar trebui sa stii asta cel mai bine."


Prin travel time la speluri ma refeream la acel delay dintre momentul in care ai apasat ablitatea si momentul in care ea loveste tinta care exista si al spelluri instante, despre asta e tot topicul.

Asa cat despre poza cu sw: d ( https://www.wow-freakz.com/spells.php?spell=48158&&name=shadow-word-death ) dupa poly, sw: d iti da dmg inapoi ( tie ca prist ) daca targetul nu moare din acel sw : d. Poly dispare de pe tinta in momentul in care iei orice fel de dmg. Sw : D normal ca il dai chiar cand castul magului la este la sfarsit pt ca acel dmg care iti vine inapoi trebuie sa iti vina inapoi in timp ce esti in poly astfel anuland efectul de poly, aia e toata ideea. Merge perfect.
Iti dai singur contraargumente, imi usurezi mie munca, ms fain.

Ia uite aici cum merge pe blizard treaba asta de care te plangi tu:
https://youtube.com/watch?v=qG_CvES6rbc:




Si daca nu stii cum sa faci fake cast la un prist pe sw : d hai ca iti explic. Te opresti din castat poly chiar la sfarsitul castului, LOL

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
radicallyftw
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 29-08-2013 15:45)
Joined: 04 Feb 2011
Posts: 642, Topics: 43
Location: Romania

Reputation: 32.1
Votes: 30

 
Post Posted: 29-05-2011, 02:31:59 | Translate post to: ... (Click for more languages)

omule pana acum ai zis de aia care dau kicku prea tarziu pe un spell deja castat si acum la swd spui ca el il da la sfarsitu castului? pai se bat cap in cap, e cam same thing cu spell reflectu dat la finalul spelului, numai ca spell reflectu ala nu mai conteaza acolo.

Level 80-8 ore....2 meserii full-2zile....un gear score de 5,5k-3 sapt....un wipe pe freakz....de nepretuit pentru toate celelalte exista DONATE.
"acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare"
http://www.youtube.com/watch?v=aM4uTNhb5rg&NR=1
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Gotflow
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 24-08-2011 08:45)
Joined: 14 Sep 2010
Posts: 615, Topics: 33
Location: Germany

Reputation: 29.4
Votes: 31

Post Posted: 29-05-2011, 02:38:24 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Nu, pentru ca spellreflect si interupt are efect instant in timp efectul instant de la sw: d este damagul initial, daca acel dmg nu isi omoara tinta, primesti tu ca prist dmg inapoi. Este un spell in 2 etape

LE: am gasit video din s3 in care se vede ca de pe atunci era spell delay.

https://youtube.com/watch?v=EQptxRJtSxw:



primul duel vs warrior. El da charge => rogue nu ia instant stunul ci il ia cu un mic delay timp in care el da shadowstep. Mai tarziu da blind pe charge

pe la 8:30 in rogue vs rogue duel: Ii da kidney shot iar celalat rogue apuca sa dea shadowstep.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Honourless
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 25-09-2011 13:50)
Joined: 17 Sep 2010
Posts: 485, Topics: 92
Location: Italy

Reputation: 46.2
Votes: 20

 
Post Posted: 29-05-2011, 10:32:40 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Ce arati tu aici se facea si inainte sa se introduca spell delay. Singurele care nu se puteau reproduce era blind pe blind sau vanish la blind, insa acum pentru asta trebe sa suportam bambiliciu asta toti. De inainte de a se baga delay dadeam charge pe charge la warr sau pe shadowstep la rogue. Cu delay asta dai dupa 1 secunda charge si tot te teleporteaza in locul targetului, nu prea mai e faza de skill, ii reuseste oricarui idiot.

Sa vina skilz/motion sa confirme ca mergea si inainte. Atunci cand faceau 5,6 poti spune ca era faza de skill, acum orice random care are jumate de creier o poate face.



Last edited by Honourless on 29-05-2011, 10:42:00; edited 1 time in total
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
cypyy
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 30-09-2011 15:01)
Joined: 03 Oct 2010
Posts: 971, Topics: 18
Location: Sibiu

Reputation: 106.8
Votes: 29

 
Post Posted: 29-05-2011, 10:41:57 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Honourless wrote:
Ce arati tu aici se facea si inainte sa se introduca spell delay. Singurele care nu se puteau reproduce era blind pe blind sau vanish la blind, insa acum pentru asta trebe sa suportam bambiliciu asta toti. De inainte de a se baga delay dadeam charge pe charge la warr sau pe shadowstep la rogue. Cu delay asta dai dupa 1 secunda charge si tot te teleporteaza in locul targetului, nu prea mai e faza de skill, ii reuseste oricarui idiot.

Sa vina skilz/motion sa confirme ca mergea si inainte. Atunci cand faceau 5,6 poti spune ca era faza de skill, acum orice random care are jumate de creier o poate face.


se putea nu se putea singuru care aduce dovezi aici e gotflow
de ce nu pui mana sa incerci macar sa dovedesti contrariul?


http://www.youtube.com/user/cypyy2 <- o hy

http://www.freakz.ro/forum/Cel-mai-shaman-imba-t96651.html - win.


Last edited by cypyy on 29-05-2011, 10:48:37; edited 2 times in total
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Honourless
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 25-09-2011 13:50)
Joined: 17 Sep 2010
Posts: 485, Topics: 92
Location: Italy

Reputation: 46.2
Votes: 20

 
Post Posted: 29-05-2011, 10:43:57 | Translate post to: ... (Click for more languages)

cypyy wrote:
Honourless wrote:
Ce arati tu aici se facea si inainte sa se introduca spell delay. Singurele care nu se puteau reproduce era blind pe blind sau vanish la blind, insa acum pentru asta trebe sa suportam bambiliciu asta toti. De inainte de a se baga delay dadeam charge pe charge la warr sau pe shadowstep la rogue. Cu delay asta dai dupa 1 secunda charge si tot te teleporteaza in locul targetului, nu prea mai e faza de skill, ii reuseste oricarui idiot.

Sa vina skilz/motion sa confirme ca mergea si inainte. Atunci cand faceau 5,6 poti spune ca era faza de skill, acum orice random care are jumate de creier o poate face.


se putea nu se putea singuru care aduce dovezi aici e gotflow
de ce nu pui mana sa incerci macar sa dovedesti contrariul?


CE DOVEZI OMULE ? ca se putea da charge pe charge sau pe shadowstep inainte? cum vrei sa fac asta? am zis poate venii motion/skilz/prj sa confirme, cu ei ce mai dadeam duele. Insa tu la ce postezi aici? Ai adus ceva argument cu legatura la topicul meu sau?

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Madskill-

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 22-03-2016 17:17)
Joined: 06 May 2010
Posts: 32, Topics: 6
Location: Romania

Reputation: 173.7
Votes: 5

 
Post Posted: 29-05-2011, 10:48:11 | Translate post to: ... (Click for more languages)

de acord cu Honourless. inainte de delay mergea charge pe charge, shadowstep pe charge. ce nu mergea e vanish blind,sap-sap etc


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Manson

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 14-01-2012 08:28)
Joined: 31 Mar 2011
Posts: 55, Topics: 5
Location: Romania

Reputation: 38
Votes: 8

Post Posted: 29-05-2011, 11:00:14 | Translate post to: ... (Click for more languages)

E blizz-like.
Nu stiu cum poti tu sa te simti dezavantajat ca rogue... sincer. Cred ca mai balanced de atat nu se poate. Iti dau dreptate la partea cu deplay+SERVER lag seara cand serverul e full e un pic nasol. Prefer sa joc asa decat cum era la inceput. Nu exista double CC indiferent de clasa la 1vs1. Sa dau mereu primul spell/cc/whatever indiferent de caz e tampit. Mai ales feralii care faceau abuz de Cyclone + Prowl NON STOP cum aveau ocazia. Acum exista probabilitatea ca la sfarsitul castului de Cyclone sa-si ia BLIND dar si rogue-ul sa-si ia cyclone. Asta inseamna echilibru. Sansa sa bati un exploiter.
Insa daca Cyclone-ul e instant n-ai nici o sansa. Asta e nu putem fi cu toate -

Ce ati jucat voi inainte era wow scris pe hartie. Daca vreti ''dovezi'' astia care aveti filme pivipi facute pe servere private si uploadate pe WCM take a break. Sal.

Idea e ca spell/cc delay e foarte ok. Ca serverul e cam laggy la ore tarzii cu multi playeri asta e cu totul alta poveste.


@MADSKILL mergea. Dar shs pe intercept nu mergea pentru ca tu iei stunul de intercept inainte ca warriorul sa ajunga la tine. ACUM te ''teleportezi'' cu stun cu tot in directia opusa daca dai shs cand da el intercept.

Gouge + kidney shot same time e fun tare. Aiurea pentru cel care da KS-ul -

PS: https://youtube.com/watch?v=b0f9eeJ6ZTI:

best rogue duels in wow history. Cam la fel poate fi si aici dar WOTLK vs.


President


Last edited by Manson on 29-05-2011, 11:09:55; edited 2 times in total
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
skilz

[Roguetakeszeroskillz]



Status: Offline
(since 28-11-2018 15:28)
Joined: 27 Feb 2010
Posts: 621, Topics: 59
Location: Romania

Reputation: 122.9
Votes: 38

   
Post Posted: 29-05-2011, 11:00:22 | Translate post to: ... (Click for more languages)

nu mergeau multe speluri gen double ciclone sau double poly. problema e altfel .. e prea mare delay de la server si nu prea merge in combinatie cu scriptul actual. propun o scadere la delayu de la scriptu actual . Nu cred ca ar fi normal sa il scoata sincer... Totul se poate repara, aveti rabdare.


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
hysagi

[Like a boss]



Status: Offline
(since 16-12-2012 17:07)
Joined: 01 Feb 2010
Posts: 335, Topics: 58
Location: Turkey

Reputation: 185.3
Votes: 10

Post Posted: 29-05-2011, 11:23:16 | Translate post to: ... (Click for more languages)

E foarte bine cum e acum, daca il scade deja nu mai tine de reflexe ci de anticipare (ma refer la vanish).
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
BlackSun

[Nerdstompers Inc.]



Status: Offline
(since 28-02-2019 17:25)
Joined: 05 Jul 2010
Posts: 869, Topics: 106
Location: Romania

Reputation: 452.2
Votes: 47

Post Posted: 29-05-2011, 13:30:41 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Gotflow wrote:
Prin travel time la speluri ma refeream la acel delay dintre momentul in care ai apasat ablitatea si momentul in care ea loveste tinta care exista si al spelluri instante, despre asta e tot topicul.

Travel time-ul e de exemplu timpul care ii ia unui frostbolt sa ajunga de la mage la tinta, spell-uri gen polymorph si counterspell nu au travel time. Tu te referi la delay, nu confunda termenii.

Delay-ul care s-a bagat, de 200ms (0.2sec pentru cei care nu stiu) e acceptabil pentru playerii din Romania (eu am maxim 50ms latency), dar pentru altii gen Honourless care joaca din alta tara, se mai adauga cel putin 2-300ms din cauza distantei fata de server. Asa ca ei pleaca din start cu un delay de ~500ms, care le face aproape imposibil pvp-ul.

Si asta doar din cauza ca 2-3 popi nu pot sa dea sw:d pe poly, nu cred ca exista prea multi care stiu tactica asta.

@Gotflow: pe un server oficial pot sa fie si 12k playeri online, daca tu crezi ca nu se face delay deloc de la aia, nu stiu ce sa-ti mai explic. Cand o sa fie 12k si pe Freakz, o sa vezi si aici "delay blizzlike".

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Honourless
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 25-09-2011 13:50)
Joined: 17 Sep 2010
Posts: 485, Topics: 92
Location: Italy

Reputation: 46.2
Votes: 20

 
Post Posted: 29-05-2011, 14:11:49 | Translate post to: ... (Click for more languages)

BlackSun wrote:

Delay-ul care s-a bagat, de 200ms (0.2sec pentru cei care nu stiu) e acceptabil pentru playerii din Romania (eu am maxim 50ms latency), dar pentru altii gen Honourless care joaca din alta tara, se mai adauga cel putin 2-300ms din cauza distantei fata de server. Asa ca ei pleaca din start cu un delay de ~500ms, care le face aproape imposibil pvp-ul.

Si asta doar din cauza ca 2-3 popi nu pot sa dea sw:d pe poly, nu cred ca exista prea multi care stiu tactica asta.

@Gotflow: pe un server oficial pot sa fie si 12k playeri online, daca tu crezi ca nu se face delay deloc de la aia, nu stiu ce sa-ti mai explic. Cand o sa fie 12k si pe Freakz, o sa vezi si aici "delay blizzlike".


EXACT asta spun si eu "Delay pe care il am tot timpu + delay de la spells + delay de la numaru mare de jucatori => nu are rost sa intrii in joc intre orele 16:00 - 23:00.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
hysagi

[Like a boss]



Status: Offline
(since 16-12-2012 17:07)
Joined: 01 Feb 2010
Posts: 335, Topics: 58
Location: Turkey

Reputation: 185.3
Votes: 10

Post Posted: 29-05-2011, 14:28:52 | Translate post to: ... (Click for more languages)

BlackSun wrote:
Gotflow wrote:
Prin travel time la speluri ma refeream la acel delay dintre momentul in care ai apasat ablitatea si momentul in care ea loveste tinta care exista si al spelluri instante, despre asta e tot topicul.

Travel time-ul e de exemplu timpul care ii ia unui frostbolt sa ajunga de la mage la tinta, spell-uri gen polymorph si counterspell nu au travel time. Tu te referi la delay, nu confunda termenii.

Delay-ul care s-a bagat, de 200ms (0.2sec pentru cei care nu stiu) e acceptabil pentru playerii din Romania (eu am maxim 50ms latency), dar pentru altii gen Honourless care joaca din alta tara, se mai adauga cel putin 2-300ms din cauza distantei fata de server. Asa ca ei pleaca din start cu un delay de ~500ms, care le face aproape imposibil pvp-ul.

Si asta doar din cauza ca 2-3 popi nu pot sa dea sw:d pe poly, nu cred ca exista prea multi care stiu tactica asta.

@Gotflow: pe un server oficial pot sa fie si 12k playeri online, daca tu crezi ca nu se face delay deloc de la aia, nu stiu ce sa-ti mai explic. Cand o sa fie 12k si pe Freakz, o sa vezi si aici "delay blizzlike".


Nu stiu cum poti sa ignori toate dovezile care au fost aduse aici si cum nu poti sa intelegi ceea ce iti explica atatia playeri. Tu confunzi doua chestii diferite:

1. delay-ul care se produce cand sunt foarte multi playeri pe server nu introduce travel time la spelluri , ci pur si simplu intarzie spell-ul tau , efectul fiind instant odata ce ai castat spellul ;sa zicem ca tu castezi polymorph, datorita delay-ului cand apesi pe buton nu incepe cast-ul instant , dar incepe dupa 0,3 secunde (depinde de cati playeri sunt); cand ai terminat de castat polymorph il primesti instant.

2. spell delay-ul care intarzie spell-ul odata ce a fost castat; sa luam ca exemplu tot polymorph, tu il castezi si dupa ce l-ai terminat de castat , target-ul nu ia polymorph instant , il ia dupa 0,2 secunde timp in care poti da vanish, swd,shadowmeld, sau chiar sa primesti la randul tau polymorph .

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

Locked by Shocker, 12 June 2011 10:13



 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> Trash  
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next    


The time now is 02-07-2024, 17:06:55
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x