User
Pass
2FA
 
 

Itemele malevolent sa se ia pe max rating din sezon, nu pe current.

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Other
Author Message401
Sosetila

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 18-07-2015 08:49)
Joined: 08 Sep 2010
Posts: 50, Topics: 10
Location: Romania

Reputation: 40.7
Votes: 5

Post Posted: 25-06-2015, 20:15:51 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Mi se pare o schimbare buna faptul ca iti trebuie un anumit rating sa iei iteme mai bune, dar faptul ca acest rating e pe current e cel mai prost lucru posibil.
Arena are pana la urma un ladder, si ca orice ladder, te face sa il tratezi cu o altfel de gandire decat ceva unranked, pentru ca e mai mult de pierdut.
Sa luam de exemplu cum e facut ladderul din League of Legends si rewards de acolo. In sezonul 3, au facut in asa fel incat era foarte usor sa pici dintr-o liga, iar daca picai din ea nu mai primeai rewards de la sfarsitul sezonului.
Asta a dus la o inactivitate a foarte multor oameni cu mmr de divizia V din mai multe ligi. De ce ar juca oamenii aia? Avand in vedere ca la sfarsitul sezonului au ajuns sa zicem doar in Gold V, stiau ca nu o sa ajunga platinum. Iar daca jucau, puteau sa piarda end of season rewards pe care s-au chinuit sa le faca. Asta a dus la ranked devenind foarte toxic pentru ca era plin de oameni care stiau ca nu exista nici o sansa sa avanseze asa ca nu aveau de ce sa incerce sa castige.
In sezonul 4, si-au dat seama ca un astfel de sistem e gresit asa ca l-au schimbat ca sa nu poti pica dintr-o liga odata ce ai ajuns in ea, si sfarsitul de sezon a mers mult mai bine din cauza asta.
Acelasi lucru se intampla acum pe wowfreakz ca in season 3 la LoL. Pentru majoritatea itemelor ai nevoie de 1850, iar pentru head ai nevoie de 2200. Sistemul asta, ca sistemul de gold+ pentru rewards, e unul bun pentru ca le da oamenilor un scop pentru a urca in ladder. Dar la fel ca cel din LoL, e stricat de faptul ca dupa un timp te face sa vrei sa joci mai putin ranked in loc de mai mult.
Ganditi-va la situatia asta. X a ajuns la 1850 fara foarte multe probleme, cu acelasi comp de mage priest cu care a jucat de pe Burning Crusade. X stie ca nu o sa ajunga la 2200 pentru ca doar 2 oameni au ajuns acolo pana acum, asa ca ce il determina pe X sa joace arena? Fiecare moment in care nu e concentrat in arena il poate duce la un loss care sa ii duca ratingul sub 1850 si care sa il faca sa nu isi mai poata cumpara itemele dorite. X joaca cele 12 arene pentru cap in fiecare saptamana si ajunge la un rating tot peste 1850, dar ce l-ar determina sa joace in continuare in acea saptamana?
Daca e sa castige, practic nu a castigat foarte mult, pentru ca ratingul peste 1850 nu conteaza pentru el. Daca e sa piarda, pierde posibilitatea de a cumpara lucrurile pentru care a muncit. Deci dupa acele 12 meciuri nu mai joaca X, si sta asa mereu intr-o monotonie de 12 arene priest mage in fiecare saptamana in timp ce asteapta ca rank 1 sa mai creasca ca sa poata visa si el la head.
De ce trebuie sa fie lucrurile asa? De ce e impusa aceasta monotonie pe playerii care ar vrea sa faca arene de distractie? La LoL, daca ai vrea sa nu iti fie afectat ratingul, poti gasi multe turnee in care sa joci sau poti chiar sa joci si normal mode. Dar ce poti face la WoW in loc de dueluri in Stormwind?
Daca itemele s-ar lua dupa max rating, atunci nu ar mai exista acea monotonie. Lui X nu ii va mai fi frica sa joace mai mult de 12 meciuri pe saptamana pentru ca nu ar avea ce pierde si s-ar putea de un numar nelimitat de arene toata saptamana. Ar putea incerca sa joace cu un paladin sau monk sau hunter sau orice nu a incercat pana atunci pentru ca nu ar mai trebui sa fie sigur ca fiecare meci e perfect ca sa nu ii distruga munca.
Deci da, ce spun e ca daca acele requirements s-ar lua dupa max si nu current rating, atunci jocul ar fi mult mai distractiv pentru foarte multi oameni si ladder anxiety ar fi diminuat, iar rank 1 ar avansa mult mai repede in rating pentru ca ar exista mai multi oameni care joaca.
Ca sa clarific pentru ca stiu ca vor aparea destui zei ai arenelor care vor zice ca vreau doar ca "noobii sa ia iteme degeaba", NU vreau ca acele limite la iteme sa dispara. Inteleg ca cu timpul o sa fie mai usor de atins pentru toata lumea pentru ca si rank 1 o sa creasca. Zic doar ca, daca odata ce ai atins un rating ai putea sa cumperi itemele de la acel rating chiar daca l-ai pierdut dupa, mai multi oameni ar vedea arenele ca un mod de a se distra si ar juca mai mult.

1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore




 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Other  


The time now is 21-09-2024, 10:17:38
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x