User
Pass
2FA
 
 

Sunt incepator. Ajutati-ma va rog

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian
Author Message1368
BadMo_OD

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2011 14:34)
Joined: 26 Feb 2011
Posts: 9, Topics: 3
Location: Romania

Reputation: 58.8
Votes: 2

 
Post Posted: 26-02-2011, 23:55:54 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Salut . Numele meu est Razvan si m-am hotarat acum cateva zile sa ma apuc de wow pentru ca mi s-a parut un joc complex si frumos . Insa nu prea ma descurc..mi-am facut un caracter l-am dus pana la lv 25 intr-o zi , dar nu prea ma descurc mai deloc din pacate : ( . Ma incita cand ma uit pe youtube si vad tot felul de videouri unul mai frumos ca altul in pvp , dar totodata cand vad atatea binduri , atatea butoane , atatea spelluri ma apuca groaza gandindu-ma " Cand o sa fiu in stare sa joc si eu asa?! Dreaming " . Ma rog sa lasam povestile , v-as fi recunoscator daca mi-ai spune cam ce si cum ar trebui sa fac sa invat wow..sa invat sa joc cat de cat.. ? Orice raspuns este bine primit . Multumesc
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Rizwan

[Retired Moderator]



Status: Offline
(since 17-04-2022 04:52)
Joined: 29 Dec 2009
Posts: 4461, Topics: 177
Location: Tadjikistan

Reputation: 874.6
Votes: 71

   
Post Posted: 26-02-2011, 23:57:30 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Bun venit.

Pentru inceput citeste cateva din ghidurile postate de utilizatorii freakz: https://www.wow-freakz.com/tutorials.php



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
BadMo_OD

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 08-04-2011 14:34)
Joined: 26 Feb 2011
Posts: 9, Topics: 3
Location: Romania

Reputation: 58.8
Votes: 2

 
Post Posted: 27-02-2011, 00:01:20 | Translate post to: ... (Click for more languages)

vrazvan wrote:
Bun venit.