User
Pass
2FA
 
 

Formule de dmg de 5.4.8 vs resil de 5.1
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next    
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Other
Author Message16719
raven3

[Creep]



Status: Offline
(since 12-05-2022 06:35)
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 972, Topics: 293
Location: Romania

Reputation: 1308
Votes: 188

Post Posted: 29-05-2015, 10:11:46 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Probabil asta e una din probleme, ca avem damage-urile de 5.4.8 dar base resil de 5.1. Insa... partea complicata e gasirea base resil-ului potrivit. Sa aruncam cu valori asa aiurea nu are rost, trebuie sa faca cineva ceva calcule, sa vedem cum ar fi cu base resil X, Y, Z

Shocker.
In primul rand , daca poti sa testezi si sa ne zici cam cat pvp rezil si pvp power ai avea in full malevolent 2/2 upgradat cu arma malevolent elite full enchants si full gems. La partea cu gems sa fie toate potrivite pt soketuri ca sa se ia soket bonuss. Soket bonusurile dau destul de mult pvp power. Poti vedea si pe human si nonhuman. Din cate am observat humanu face cam +3% pvp power in + fata de altii pt ca foloseste trinket on use (ca nu are nevoie de medalion).
Si de la valorile alea sa incercam sa balansam base rezilu.

Dupa cum se vede in filmuletul de mai sus tipu are 68% pvp rezil si 53% pvp power(asa tin minte). Se vede ca are full gems de rezil si full gems de pvp power DAR in patchul respectiv ele dadeau dublu stats . Noi jucam pe un patch in care au fost nerfate.
Deci nu trebuie sa tintim chiar spre valorile acelea.
Dar eu zic ca am putea balansa dupa procentele respective.

Deci cum as face eu:
As balansa totul dupa pvp power maxim care se poate face in full malevolent 2/2 cu arma malevolent elite etc si as folosi ca reper procentele care reies din 68% pvp rezil la 53% pvp power.
Deci .. cat % din 53 pvp power e 68 ? ~128%
Deci folosesc 128% ca reper.
Si de aici ma invart in jurul pvp powerului nostru .
Daca de ex noi facem 55% din full malevolen+ arma etc etc atunci valoare optima de rezil ar trebui sa fie 128% din 50 adica ~70%.
Si daca de ex noi avem Y pvp rezil in monetul respectiv atunci adunam cifra necesara pana se fac 70%.
Si pe urma adunam acea cifra la 40 si ne da base rezilu ideal.

A doua parte care e mult mai complicata e cu valorile de dmg. Acolo e multa bataie de cap dar eu cred ca pana una alta ce am scris mai sus ar putea sa fie cat de cat o solutie..



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Rep107

[Creep]



Status: Offline
(since 10-08-2017 21:37)
Joined: 07 Jan 2015
Posts: 605, Topics: 81
Location: 🐉 ☯

Reputation: -95
Votes: 65

Post Posted: 29-05-2015, 10:53:00 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Am intrebat ingame un donor, Human, in Full Elite Malevolent(cu tot cu arma elite) are 56% Pvp power(2 gems cu pvp power) si 62% Resil(fara gems cu resil) ... pe blizz, Same Gear, cu 3 Pre-nerfed green gems de 160 Pvp Power abia ajungeai la 53% , si 62% resil, + inca 4%-6% Resil din Pre-Nerfed gems(tipu din video avea si BS deci 2 extra prismatic sockets, am numarat in total 6 gems cu 160 resil si 6 gems cu 320 resil).

Pe freakz in full Dreadful(cu arma pvp) am in total 50% pvp power si 57% resil... la ce ne mai trebuie Malevolent atunci?

Edited.



Last edited by Rep107 on 29-05-2015, 11:40:09; edited 2 times in total
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
raven3

[Creep]



Status: Offline
(since 12-05-2022 06:35)
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 972, Topics: 293
Location: Romania

Reputation: 1308
Votes: 188

Post Posted: 29-05-2015, 11:12:29 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Rep107 wrote:
Am intrebat ingame un donor, Human, in Full Elite Malevolent(cu tot cu arma elite) are 56% Pvp power(2 gems cu pvp power) si 62% Resil(fara gems cu resil) ... pe blizz abia ajungeai la 53% Pvp Power Same Gear. (proof mai sus)
Deci pe freakz diferenta la Malevolent gear fata de blizz este: cu 3% mai mult Pvp Power si -3% mai putin Resil.

Eu in Dreadful(cu arma pvp) am in total 50% pvp power si 57% resil... la ce ne mai trebuie Malevolent atunci?

Bun. Sa zicem ca gemurile alea 2 dau 1% pvp power
Atunci el ca human ar avea 55% pvp power si daca nu ar fi human si ar juca la medalion ar avea ~52% pvp power
Deci conform formulei mele ar fi loc de 2 variante

1. balansam in jurul la human(oricum peste 50% din playerii din arena o sa fie humani)
la 55% pvp power ar trebui sa revina ~70% pvp rezil.
El are 62% deci diferenta e de 8%
Adaugam la base rezilu nostru de 40% si ne da un base rezil optim de 48%

2. balansam in jurul la nonhumani.
La 52% pvp power ar trebui sa revina ~66.5% pvp rezil
El are 62 deci diferenta e de 4.5%
Adaugam la base rezilu de 40% si ne da un base rezil optima de ~45%

Eu merg pe varianta 2 cu crescut base rezil cu 5% pentru simplul fapt ca base rezil devine din ce in ce mai potent cu fiecare precent in +

Dar de aici de preferat ar mai trebui calculat(sau aproximat) cam cu cat % a crescut dmgul general in conditii de pvp si cu cat a crescut healingu in conditii de pvp.
Si daca dmgu a crescut cu x si healingu a crescut cu y si sa zicem ca pana la pasu asta stabilim 45% base rezil.. atunci:
Mai adaugam x la base rezil si adaugam y la battle fatigue.



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
RandomsEverywhere

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 29-05-2015 09:37)
Joined: 17 May 2015
Posts: 3, Topics: 2
Location: Romania

Reputation: 33.1
Votes: 3

Post Posted: 29-05-2015, 11:35:47 | Translate post to: ... (Click for more languages)

raven3 wrote:
Rep107 wrote:
Am intrebat ingame un donor, Human, in Full Elite Malevolent(cu tot cu arma elite) are 56% Pvp power(2 gems cu pvp power) si 62% Resil(fara gems cu resil) ... pe blizz abia ajungeai la 53% Pvp Power Same Gear. (proof mai sus)
Deci pe freakz diferenta la Malevolent gear fata de blizz este: cu 3% mai mult Pvp Power si -3% mai putin Resil.

Eu in Dreadful(cu arma pvp) am in total 50% pvp power si 57% resil... la ce ne mai trebuie Malevolent atunci?

Bun. Sa zicem ca gemurile alea 2 dau 1% pvp power
Atunci el ca human ar avea 55% pvp power si daca nu ar fi human si ar juca la medalion ar avea ~52% pvp power
Deci conform formulei mele ar fi loc de 2 variante

1. balansam in jurul la human(oricum peste 50% din playerii din arena o sa fie humani)
la 55% pvp power ar trebui sa revina ~70% pvp rezil.
El are 62% deci diferenta e de 8%
Adaugam la base rezilu nostru de 40% si ne da un base rezil optim de 48%

2. balansam in jurul la nonhumani.
La 52% pvp power ar trebui sa revina ~66.5% pvp rezil
El are 62 deci diferenta e de 4.5%
Adaugam la base rezilu de 40% si ne da un base rezil optima de ~45%

Dar de aici de preferat ar mai trebui calculat(sau aproximat) cam cu cat % a crescut dmgul general in conditii de pvp si cu cat a crescut healingu in conditii de pvp.
Si daca dmgu a crescut cu x si healingu a crescut cu y si sa zicem ca pana la pasu asta stabilim 45% base rezil.. atunci:
Mai adaugam x la base rezil si adaugam y la battle fatigue.


E ok cum ai specificat in punctul 1. insa eu sunt de o alta parere pentru o perioada de timp anume:
Am putea face base resil de 55% la care se adauga si resilience-ul de pe Dreadful items si putem atinge un procentaj de 70% sau hai.. 72-73%. (Toate astea pentru o perioada, voi specifica mai jos)
Dupa ce se da drumu la rated arenas de se poate face conquest, etc.. sa se mareasca base resil-ul in functie de cum spui tu la punctul 1. (Treaba asta sa se faca abia dupa, hm.. 2 luni de la deschiderea arenelor). Iar la next phase se poate baga direct base resil de 70% si se poate scoate hidden resil-ul de pe malevolent & stuff (pentru ca nici Tyrannical si restul nu dau pvp resil).
Cu toate astea putem observa direct si cam care ar fi problemele cu fiecare clasa in parte, ajungand la un procentaj de 70% resil, iti e mai usor d.p.d.v. vizual cat si direct sa calculezi damage-ul.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Rep107

[Creep]



Status: Offline
(since 10-08-2017 21:37)
Joined: 07 Jan 2015
Posts: 605, Topics: 81
Location: 🐉 ☯

Reputation: -95
Votes: 65

Post Posted: 29-05-2015, 11:52:01 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Sa nu uitam si de problema cu Dreadful gear, care da cu 10% mai mult PvP Power de cat ar trebui.
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 29-05-2015, 11:57:25 | Translate post to: ... (Click for more languages)

In primul video era patch 5.2. Fire mage cu 3 iteme Tyrannical si in rest full upgrade Malevolent gear si T2 la minutul 12:10
Avem 65.98% PvP Resilience, insa avea si gem`uri cu 320 PvP Resil si 3x 80int & 160 PvP power. 51.15% PvP power pentru ca nu e Human si foloseste doar un trinket.

https://youtube.com/watch?v=cx-NXtOdFgU:



In al doilea video, avem patch 5.3. Full iteme Tyrannical, nu se stie exact daca are Tyrannical T2 sau nu. Nu mai foloseste gem`uri cu PvP resil si nici acele 3x 80int & 160 PvP Power.
Avem 65.30% PvP Resilience, 35.83% PvP Power(doar un trinket) din cauza nerf`ului de mai jos:
Patch 5.3.0 (2013-05-21):
- PvP Power conversion ratio to obtain 1% damage at level 90 has been changed from 265 to 400.

https://youtube.com/watch?v=b6i_CyRKs70:




@Shocker: Tinand cont de diferenta mica dintre 2/2 upgraded Malevolent gear 493ilvl si Tyrannical season 496ilvl (setul tyrannical nu mai are optiune de upgrade), mai exact 3ilvl diferenta putem lua valorile din al doilea video ca fiind cat mai apropiat de ce avem nevoie pe Freakz, probabil ar trebui sa fie o diferenta de maxim 2%pvp power.
Sa se schimbe ratia de conversie pentru PvP power conform nerf`ului din 5.3, schimbam base resil ca in 5.3 adica 65% fara sa primim resilience de pe malevolent gear. Daca nu poti sa scoti acel hidden resil de pe iteme, atunci recalculam base resil`ul in functie de cat de mult PvP resil primesti de la itemele 2/2 upgraded Malevolent.
Trebuie sa tinem cont ca pana la acel nerf de PvP power damage`ul era cam mare in malevolent gear iar ei nu aveau buff`urile din 5.3 sau 5.4 de la spell`uri. In felul asta daca bagam nerf`ul de PvP power si modificam base resil, o sa ramanem cu buff`urile din patch 5.4 de la spell`uri iar diferenta nu este atat de mare la damage per total.

Also, daca faci modificarile de mai sus, atunci vom avea nevoie si de schimbari aici: In 5.3 avem "Battle Fatigue now reduces the amount of healing and absorbs by 45%, up from 30%." Tinand cont ca noi nu avem Tyrannical season, poti sa modifici valoarea de la battle fatigue la 38-40%.



Last edited by Shadowy on 29-05-2015, 13:05:32; edited 1 time in total
2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
raven3

[Creep]



Status: Offline
(since 12-05-2022 06:35)
Joined: 10 Dec 2011
Posts: 972, Topics: 293
Location: Romania

Reputation: 1308
Votes: 188

Post Posted: 29-05-2015, 12:21:49 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:

@Shocker: Tinand cont de diferenta mica dintre 2/2 upgraded Malevolent gear 493ilvl si Tyrannical season 496ilvl (setul tyrannical nu mai are optiune de upgrade), mai exact 3ilvl diferenta putem lua valorile din al doilea video ca fiind cat mai apropiat de ce avem nevoie pe Freakz, probabil ar trebui sa fie o diferenta de maxim 2%pvp power.
Propun sa se schimbe ratia de conversie pentru PvP power conform nerf`ului din 5.3, schimbam base resil ca in 5.3 adica 65% fara sa primim resilience de pe malevolent gear. Daca nu poti sa scoti acel hidden resil de pe iteme, atunci recalculam base resil`ul in functie de cat de mult PvP resil primesti de la itemele 2/2 upgraded Malevolent.
Trebuie sa tinem cont ca pana la acel nerf de PvP power damage`ul era cam mare in malevolent gear iar ei nu aveau buff`urile din 5.3 sau 5.4 de la spell`uri. In felul asta daca bagam nerf`ul de PvP power si modificam base resil, o sa ramanem cu buff`urile din patch 5.4 de la spell`uri iar diferenta nu este atat de mare la damage per total.

Also, daca faci modificarile de mai sus, atunci vom avea nevoie si de schimbari aici: In 5.3 avem "Battle Fatigue now reduces the amount of healing and absorbs by 45%, up from 30%." Tinand cont ca noi nu avem Tyrannical season, poti sa modifici valoarea de la battle fatigue la 38-40%.


Foarte buna idea ta.
Dar in conditiile astea trebuie facut neaparat urmatorul lucru:
Downscaling la pve gear in battlegrounds si arene (posibil si dueluri).



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Rep107

[Creep]



Status: Offline
(since 10-08-2017 21:37)
Joined: 07 Jan 2015
Posts: 605, Topics: 81
Location: 🐉 ☯

Reputation: -95
Votes: 65

Post Posted: 29-05-2015, 12:59:21 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Amnezx wrote:
P.S.: cred ca mai bine se foliseste formula de 400 pvp power = 1% damage.

Shadowy wrote:
Propun sa se schimbe ratia de conversie pentru PvP power conform nerf`ului din 5.3

Ba voua nu va e rusine ? Veniti si "Re-propuneti" idei care deja s-au propus mai sus, va este greu sa dati credit omului care primul a venit cu aceasta idee?

Nu veniti cu replici gen: "nu am vazut" "nu am citit prima pagina" ...wtf.

1 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 29-05-2015, 13:14:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Rep107 wrote:
Amnezx wrote:
P.S.: cred ca mai bine se foliseste formula de 400 pvp power = 1% damage.

Shadowy wrote:
Propun sa se schimbe ratia de conversie pentru PvP power conform nerf`ului din 5.3

Ba voua nu va e rusine ? Veniti si "Re-propuneti" idei care deja s-au propus mai sus, va este greu sa dati credit omului care primul a venit cu aceasta idee?

Nu veniti cu replici gen: "nu am vazut" "nu am citit prima pagina" sau alte motive...wtf.


Aproape ca imi pasa de aberatiile tale, mai ales ca s'a propus chestia aia inca de pe PTR si s'a vorbit o gramada despre un balance intre cele 3 lucruri.
Ideea era sa sustinem ce s'a propus si sa aducem valori exact si nu doar date pe care le credem noi, daca in dreadful am X% atunci in prideful am Y%. Ei bine, eu am venit cu 2 video`uri si un fix exact dupa valorile luate de pe retail.

P.S ca sa nu faci cancer la ochi din cauza postului meu de mai sus, am sters un cuvant. Happy?

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Rep107

[Creep]



Status: Offline
(since 10-08-2017 21:37)
Joined: 07 Jan 2015
Posts: 605, Topics: 81
Location: 🐉 ☯

Reputation: -95
Votes: 65

Post Posted: 29-05-2015, 14:26:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Aproape ca imi pasa de aberatiile tale, mai ales ca s'a propus chestia aia inca de pe PTR si s'a vorbit o gramada despre un balance intre cele 3 lucruri.
Ideea era sa sustinem ce s'a propus si sa aducem valori exact si nu doar date pe care le credem noi, daca in dreadful am X% atunci in prideful am Y%. Ei bine, eu am venit cu 2 video`uri si un fix exact dupa valorile luate de pe retail.

P.S ca sa nu faci cancer la ochi din cauza postului meu de mai sus, am sters un cuvant. Happy?
Ma "obositule", nu mai face pe smartass si lua pe toti peste picior, te dai destept peste tot dar nu ai adus nimic nou din ceea ce s-a mai propus inainte si acum, tu doar ai reformulat ce au zis altii, atita tot, + ca tu nu ai participat pe PTR cand era discutie la bug report despre valorile la resil/pvp power.
Esti un nesimtit ca si majoritatea "gladiatorilor" de pe freakz.

2 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
bossutai

[Freakazoid]



Status: Offline
(since 24-12-2020 23:35)
Joined: 14 Feb 2012
Posts: 2044, Topics: 90
Location: Romania

Reputation: -61.1
Votes: 55

 
Post Posted: 01-06-2015, 13:42:38 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Un raspuns oficial? Evident resilienceul nu trebuie marit incredibil de mult pt ca trebuie sa mai si murim. Un 65% ar fi destul (cred), dar trebuie bagat ca sa vedem cum merge treaba (n-am eu cum sa calculez cum merge fiecare spell din joc si cum o sa se reflecte schimbarea in pvp pt ca nu sunt i5).

Also, dupa 120 de arene pot sa spun ca nu e prea rau pvpul, dar sunt clase care te omoara in 3-4 secunde (hunter/rogue/warrior).
@Shocker



0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 01-06-2015, 15:49:20 | Translate post to: ... (Click for more languages)

As putea schimba rata de conversie pentru PVP Power dar nu pot sa modific ce apare in client si s-ar crea mult prea multe confuzii... in client zice ca ar trebui sa iti dea X% pvp power dar tu de fapt primesti Y%, vor aparea confuzii si bug reporturi aiurea, nu vreau asta

"hidden resilience" de pe malevolent a fost facut de mine ca ne gandeam ca stam cu 40% base resilience.

So.. ce sa fac? 65% base resil si scot resilul de pe malevolent (care oricum nici nu are vizual) si de pe dreadful (care are, si aici o sa apara confuzii ca "nu merge resil de pe iteme", dar asta nu e asa grav)?


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
bossutai

[Freakazoid]



Status: Offline
(since 24-12-2020 23:35)
Joined: 14 Feb 2012
Posts: 2044, Topics: 90
Location: Romania

Reputation: -61.1
Votes: 55

 
Post Posted: 01-06-2015, 15:57:28 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Oricum lumea e confuza oricum ai da-o... Pune direct base resilience 65% si scoate resilienceul de pe iteme sau daca ai rabdare poti sa stai sa pui resilience pe fiecare item ca sa ajungi la 65% plecand de la o valoare mai mica (asta ar fi o aberatie).


0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Turbokill1337

[NoFriendsNoParty]



Status: Offline
(since 11-07-2021 15:46)
Joined: 20 May 2011
Posts: 908, Topics: 156
Location: nicaieri

Reputation: 363.9
Votes: 63

Post Posted: 01-06-2015, 16:17:54 | Translate post to: ... (Click for more languages)

varianta cu base 65% si sa nu mai exista resil pe iteme e cea mai buna, asa a facut si blizz pe 5.4 parca.

drthbe5rt6jertjerthergvtbbreterr55byrtbyrt
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Trollh
[Banned user]


Banned


Status: Offline
(since 18-06-2015 19:22)
Joined: 26 Apr 2015
Posts: 64, Topics: 15
Location: Romania

Reputation: -142.1
Votes: 12

Post Posted: 01-06-2015, 16:31:44 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Turbokill1337 wrote:
varianta cu base 65% si sa nu mai exista resil pe iteme e cea mai buna, asa a facut si blizz pe 5.4 parca.

Pune direct base resilience 65% si scoate resilienceul de pe iteme sau daca ai rabdare poti sa stai sa pui resilience pe fiecare item ca sa ajungi la 65%
Pai si ce faci ba ca daca se scoate rezil de pe trickete iara e ca drk ca o sa bage toti poponari pve trickets OP o sa fie toti full pve dupa ,daca nu se lasa un bonus de rezil pe set sau ceva



Pusca Si Cureaua Lata Eu Sunt Zeus Deocamdata

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message

  Topic locked


Topic is closed, you cannot post any messages in it anymore

Locked by Shocker, 05 June 2015 14:09



 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Other  
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next    


The time now is 31-07-2025, 10:22:08
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password