User
Pass
2FA
 
 

MMR System
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next    
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian
Show only staff posts
Author Message21068
truepower

[epicFacegaming1337]



Status: Offline
(since 10-06-2022 18:27)
Joined: 22 Aug 2013
Posts: 935, Topics: 93
Location: Italy

Reputation: 244.1
Votes: 91

   
Post Posted: 04-11-2015, 15:46:43 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Sistemul de acum este ok, insa are o problema majora la care eu nu m`am gandit pana cand nu am vazut ingame cum merge treaba. Cand am propus modificarile la sistemul asta in trecut am luat exemple din 3v3, dar 2v2 este mai populat la noi si s`a vazut imediat care este problema.

Cand diferenta dintre MMR`ul tau personal si rating ajunge la 101, o sa iei +24 rating. Asta nu e problema, ci cum iei acest +24 rating cu sistemul asta.

Facusem un post cand am sesizat problema asta in prima saptamana.Am vazut ca ai modificat MMR gain fata de rating gain si l`ai scazut cu 2, nu stiu daca ai facut asta pentru toate intervalele de acolo sau doar pe intervalul [500,1000]
"Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [500,1000] ,primesti 4,respectiv pierzi 33-61 mmr. " Vorbesc de intervalul asta.

In intervalul [500,1000] modifica ca acel MMR gain sa fie la fel ca Rating gain, dar doar pentru intervalul asta.
De ce? Acel +24 il iei mult prea des pentru ca dupa 5 minute te baga vs low teams, iar cand pici vs aia arena e scurta si dupa 10 meciuri iei acel +24 pentru nimic.

Am gandit sistemul asta pentru arenele cand joci vs high rated team si pentru ca arenele sunt mult mai lungi, exista sansa sa pierzi si iei mult mai rar acel +24 rating.

Din cauza asta si rating`urile in ladder sunt prea mari.


Cam in 30 de minute de arene vs low teams primesti 25 rating free + 7-10 rating (1 rating la fiecare arena).
In plus am observat ca nu prea te baga cu cine ar trebui in arena, ex :

Eu am 2900 mmr(team) , te uiti la spectate vezi ca sunt teams de 2.5k,/2.6k si nu pic cu ei(nu e vorba de dodge) , ma baga dupa 4 minute cu 1.7k team .

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Njurax

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 27-06-2017 16:45)
Joined: 18 Jun 2015
Posts: 148, Topics: 17
Location: Romania

Reputation: 57.1
Votes: 17

 
Post Posted: 04-11-2015, 20:02:53 | Translate post to: ... (Click for more languages)

edited

 
Staff message (Shocker):
 
Useless posts





0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 04-11-2015, 20:30:48 | Translate post to: ... (Click for more languages)

@Njurax
1. Sistemul initial nu era bun, luai rating in functie de team MMR cand pe MoP e diferit ca nu mai sunt team`uri ci fiecare pentru el.
2. Singura problema acum este cea care am prezentat`o mai sus pe care vad ca nici nu ai inteles`o de ai zis "Vedeti care e problema cu acel +24 , +25 , si rezolvati-o rapid"
3. Rating`ul nu trebuie sa fie la fel ca MMR`ul, sistemul merge chiar ok. Daca nu vezi, diferenta aia de rating si MMR nu este intotdeauna 100, chiar asta era unul din scopurile noului sistem pe care vad ca multi nu il intelegeti si nu mai stau sa explic ce si cum. Este adevarat ca ar trebui sa fie o diferenta mai mare, mai dinamic dar este foarte greu sa ajungi la sistemul de pe blizzard care este dinamic pe "phase`uri" in functie de rating`ul tau.

Tot ce trebuie facut este ca MMR gain vs low teams sa fie egal cu rating(adica 1 rating 1 mmr gain) astfel o sa strangi peste acel "+24" care nu o sa mai fie +24 rating ci mai degraba 12-18 maxim pentru ca o sa strangi acel MMR vs team`uri high rated(normal iei ~12 rating pentru un win vs echipa adversa iar pana la acel 24 este bonusul din sistemul asta o data la 10-15 win`uri, adica bonusul o sa scada ca nu mai iei vs low rated teams 1 rating normal si +24 bonus), arene mai lungi, sansa sa pierzi si nu mai iei random +24 cand iti faci cap`ul vs low rated teams. Ce e asa greu de inteles?

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Njurax

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 27-06-2017 16:45)
Joined: 18 Jun 2015
Posts: 148, Topics: 17
Location: Romania

Reputation: 57.1
Votes: 17

 
Post Posted: 04-11-2015, 20:42:18 | Translate post to: ... (Click for more languages)

edited

 
Staff message (Shocker):
 
Useless posts





0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 04-11-2015, 21:08:02 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Nu imi bat capul sa iti mai dau motive pentru care MMR = Rate este o prostie. Ai posturile de mai sus in care am explicat de ce trebuie sa fie dinamic si faptul ca sunt doua lucruri diferite. Daca nu vrei nici asa, te duci frumos pe google si citesti pana crezi ca ce am zis eu are logica.

Nu am scos nimic din burta, totul a fost facut din experienta mea de joc si faptul ca am stat sa citesc cum ar trebui sa mearga.
Am zis si mai sus, blizzard are n formule pentru MMR in functie de rating`ul tau(lumea a incercat sa caute o singura formula si nu au reusit pentru ca la fiecare 100 rating se schimba modul in care primesti rating) noi pe freakz nu putem sa il facem atat de dinamic, am facut mici modificari incat sa fie dinamic.

Pe langa asta, toate exemplele mele erau fixate pe +-100 mmr diferenta intre team`uri si nu am facut calculele sa vad ce se intampla cand pe freakz stai in que ore in sir sa joci vs low rated teams ca sa abuzezi de sistem. Toata exemplele mele au fost raportate la 3v3, si nu la 2v2 unde se poate intampla sa pice o echipa de 2.5k mmr vs 1.5k.

Si nu in ultimul rand, am fost singurul care a postat la cateva zile dupa ce am vazut ca iei acel +24 prea des, exact fix`ul de care era nevoie. Nimeni altcineva nu a mai scris in topicul asta sa zica "da, iei +24 prea des si poti sa faci free rating pe low rated teams". Ati stat ascunsi acolo ca va placea sa luati cate +24 si multi dintre jucatori "high-rated" nici pana acum nu inteleg de ce se intampla asta.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 08-11-2015, 18:10:43 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Njurax ti-am sters posturile, nu postezi nimic util.

Shadowy, momentan la intervalul 500-1000 (adica cand ai MMR mai mare cu 500-1000 fata de adversar) primesti 4 MMR si 1 rating. Asta inseamna ca diferenta dintre MMR si rating iti creste cu 3. Ca sa ajungi la diferenta de 100 (ca sa intervina egalizarea) trebuie sa faci 33 de meciuri (nu 10 cum ai zis tu). Nu mi se pare CHIAR atat de putin. In schimb am putea sa mai scadem totusi un strop. In loc de 4 MMR gain sa punem 3 MMR gain, aia inseamnand +2 diferenta la fiecare meci, adica o sa ai nevoie de 50 de meciuri versus low teams ca sa primesti acel +24


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 09-11-2015, 00:44:16 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Shadowy, momentan la intervalul 500-1000 (adica cand ai MMR mai mare cu 500-1000 fata de adversar) primesti 4 MMR si 1 rating. Asta inseamna ca diferenta dintre MMR si rating iti creste cu 3. Ca sa ajungi la diferenta de 100 (ca sa intervina egalizarea) trebuie sa faci 33 de meciuri (nu 10 cum ai zis tu). Nu mi se pare CHIAR atat de putin. In schimb am putea sa mai scadem totusi un strop. In loc de 4 MMR gain sa punem 3 MMR gain, aia inseamnand +2 diferenta la fiecare meci, adica o sa ai nevoie de 50 de meciuri versus low teams ca sa primesti acel +24


Ce ai zis tu este logic, insa practic se intampla altfel pentru ca ne raportam la echipele din top.
O sa iti zic exact ce se intampla: Am inceput cu acelasi Rating si MMR (dupa acel mic "reset",asta mai putin conteaza ca dupa 100 de meciuri o sa ajungi in aceeasi situatie pe care o prezint acum) si dupa 30 de win`uri prin faptul ca luai mai mult MMR decat Rating s'a ajuns la o diferenta de Rating - MMR (exact ce voiam). Pana aici se aplica ce ai zis tu ca ai nevoie de 33 de meciuri vs echipe low rated INSA aici intervine problema.

Cand depasesti acea diferenta de Rating - MMR de 100, sistemul o sa iti dea 24 Rating si 4 MMR ceea ce inseamna ca aceea diferenta de 100 va scadea la 80, si de aici dupa doar 10 meciuri vs echipe din intervalul 500-1000 (in cele mai multe cazuri primesti 1 rating 2 MMR ca sistemul acela de 5 minute in que te baga de cele mai multe ori vs o echipa de +1000 diferenta, dar se intampla sa iei si 1 rating si 4 MMR de la o echipa cu doar 550 MMR mai mic ca tine si in cazul asta se face si mai repede aceea diferenta) o sa ajungi la diferenta aia de 100, si iar o sa iei 24 Rating si 4 MMR si tot asa.

Daca schimbam in intervalul 500-1000 sa primesti 1 rating si 1 MMR atunci nu mai "farmezi" aceea diferenta de 20 ca sa iei +24 rating din nou. Sistemul de 5 minute in que te va baga intotdeauna cu echipe din intervalul 500-1000 sau chiar mai mult de 1000, iar cand te baga instant in intervalul setat de tine 0-300 atunci nu "farmezi" asa usor aceea diferenta ca sa iei +24 rating.
Practic o sa ajungi in situatia de a lua acel "+24 rating" la fel de des(ne referim la numarul de win`uri asta in cazul in care joci doar vs team`uri din intervalul 0-300) DAR nu o sa iei efectiv +24 rating, pentru ca vs echipe din intervalul 0-300 tu deja iei un numar mai mare de rating chiar si 12 si din acel bonus de +24 se va scadea cat ai lua tu normal de la o echipa din intervalul 0-300 si o sa ajungi la un bonus mai mic, IAR arenele sunt mai grele, mai lungi si ai sansa sa pierzi pentru ca te lupti cu o echipa din intervalul 0-300 si nu cu o echipa random cu care te baga dupa ce astepti 5 minute in que.

Diferenta este destul de mare si iti dau un exemplu cand ai o diferenta de 100 intre Rating si MMR si urmeaza sa joci urmatoarea arena:
a) fara schimbarea sistemului actual
-Cand te baga vs o echipa din intervalul 500-1000, normal ai lua [1,2] rating, la bonus o sa iei [24,25] Rating => Rating`ul tau cu bonus creste cu 24-25
-Cand te baga vs o echipa din intervalul 0-300, normal ai lua [4,12] rating, la bonus o sa iei 24-[4,12]=[12,20] rating => Rating`ul tau cu bonus creste cu [12,20]

b) cu modificarea intervalului 500-1000
-Cand te baga vs o echipa din intervalul 500-1000, normal ai lua [1,2] rating, nu exista bonus pentru ca ai lua la fel de mult MMR ca si Rating
-Cand te baga vs o echipa din intervalul 0-300, normal ai lua [4,12] rating, la bonus o sa iei 24-[4,12]=[12,20] rating => Rating`ul tau cu bonus creste cu [12,20]

Nu pare o diferenta atat de mare, dar practic se intampla foarte des ca echipele din top sa isi completeze weekly cap`ul vs echipe slabe si in felul asta primesc acele bonusuri fara niciun efort.

EDIT: Foarte important!! acum mi`am dat seama ca trebuie sa modifici si pentru intervalul 1000+, exact aceeasi poveste de mai sus. In intervalul 1000+ trebuie sa iei 1 rating si 1 mmr altfel problema de mai sus poate sa persiste pentru echipele care depasesc 2500+ MMR.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 09-11-2015, 13:16:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

E adevarat ce spui ca nu tot timpul pici cu echipe slabe si astfel se reduce drastic numarul de winuri de care ai nevoie contra weak teams, eu luam cazul ipotetic. Am mai scazut cu 1 fiecare interval: 500-1000 iti da 2 MMR, 1000+ iti da 1 MMR. Initial erau 4 si 2, ieri am facut 3 si 2, acum e 2 si 1. Should be ok

FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 09-11-2015, 16:18:18 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
E adevarat ce spui ca nu tot timpul pici cu echipe slabe si astfel se reduce drastic numarul de winuri de care ai nevoie contra weak teams, eu luam cazul ipotetic. Am mai scazut cu 1 fiecare interval: 500-1000 iti da 2 MMR, 1000+ iti da 1 MMR. Initial erau 4 si 2, ieri am facut 3 si 2, acum e 2 si 1. Should be ok


Este mai bine, dar asta nu ii afecteaza pe cei care au sub 2400 MMR pentru ca ei inca pot sa farmeze echipe low rated si sa profite de acel bonus la fiecare 10 meciuri. Inca insist ca mmr gain`ul sa fie egal cu rating gain in cele doua intervale.
Ma gandesc la urmatorul phase cand o sa fie reset si lumea o sa zboare din nou cu rating`ul (pana cand vor ajunge sa joace la 5 minute vs 1000+ si asta se intampla deja cand ladderul in top depaseste 2500 rating) pentru ca vor face cap`ul pe echipe din intervalul [500,1000] si o sa ai nevoie doar de 10 win`uri vs echipele respective.


O alta problema care a aparut recent este rating gain in unele cazuri. Eu personal n`am sesizat problema asta, eu doar am primit niste screenshots de la persoane.
Click Aici
Poti sa te uiti peste intervalele cu Rating Gain sa nu existe o problema acolo? Diferente de MMR dintre cei doi care au castigat este mica, astfel putem sa ne raportam la Team MMR in cazul asta si sa calculam rating gain`ul in functie de asta.
3080 mmr vs 3142 mmr, 3080 castiga -> diferenta de 62, asta inseamna dupa sistemul nostru (in intervalul [-300,0],primesti rate 22-12,respectiv pierzi 2-12 rate. ) sa fi luat doar +14 pentru ca la fiecare 30 diferenta primesti +1 incepand cu 12 (adica la 0 mmr diferenta intre echipe)

Inca un exemplu Aici
3090 vs 3126, 3126 castiga -> diferenta de 36 (in intervalul [0,300],primesti rate 12-2) la fel o data la 30 diferenta ar fi trebuit sa scada cu -1 din 12, in cazul asta ar fi trebuit sa ia 11 ci nu 14.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 09-11-2015, 16:36:11 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Shocker wrote:
E adevarat ce spui ca nu tot timpul pici cu echipe slabe si astfel se reduce drastic numarul de winuri de care ai nevoie contra weak teams, eu luam cazul ipotetic. Am mai scazut cu 1 fiecare interval: 500-1000 iti da 2 MMR, 1000+ iti da 1 MMR. Initial erau 4 si 2, ieri am facut 3 si 2, acum e 2 si 1. Should be ok


Este mai bine, dar asta nu ii afecteaza pe cei care au sub 2400 MMR pentru ca ei inca pot sa farmeze echipe low rated si sa profite de acel bonus la fiecare 10 meciuri. Inca insist ca mmr gain`ul sa fie egal cu rating gain in cele doua intervale.
Ma gandesc la urmatorul phase cand o sa fie reset si lumea o sa zboare din nou cu rating`ul (pana cand vor ajunge sa joace la 5 minute vs 1000+ si asta se intampla deja cand ladderul in top depaseste 2500 rating) pentru ca vor face cap`ul pe echipe din intervalul [500,1000] si o sa ai nevoie doar de 10 win`uri vs echipele respective.
Cum sa nu ii afecteze? Tocmai am zis ca am scazut de la +4 la +2 cand diferenta e 500-1000

Shadowy wrote:

O alta problema care a aparut recent este rating gain in unele cazuri. Eu personal n`am sesizat problema asta, eu doar am primit niste screenshots de la persoane.
Click Aici
Poti sa te uiti peste intervalele cu Rating Gain sa nu existe o problema acolo? Diferente de MMR dintre cei doi care au castigat este mica, astfel putem sa ne raportam la Team MMR in cazul asta si sa calculam rating gain`ul in functie de asta.
3080 mmr vs 3142 mmr, 3080 castiga -> diferenta de 62, asta inseamna dupa sistemul nostru (in intervalul [-300,0],primesti rate 22-12,respectiv pierzi 2-12 rate. ) sa fi luat doar +14 pentru ca la fiecare 30 diferenta primesti +1 incepand cu 12 (adica la 0 mmr diferenta intre echipe)

Inca un exemplu Aici
3090 vs 3126, 3126 castiga -> diferenta de 36 (in intervalul [0,300],primesti rate 12-2) la fel o data la 30 diferenta ar fi trebuit sa scada cu -1 din 12, in cazul asta ar fi trebuit sa ia 11 ci nu 14.

Huh? Tu compari MMRul tau vs MMR-ul adversarului, parca am stabilit ca noul sistem calculeaza rating gain in functie de personal RATING vs opponent MMR


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 09-11-2015, 16:46:56 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Cum sa nu ii afecteze? Tocmai am zis ca am scazut de la +4 la +2 cand diferenta e 500-1000
Huh? Tu compari MMRul tau vs MMR-ul adversarului, parca am stabilit ca noul sistem calculeaza rating gain in functie de personal RATING vs opponent MMR


Da, ai scazut de la +4 la +2, asta inseamna ca la o diferenta de 20 pana sa iei acel bonus, o sa ai nevoie doar de 10 meciuri in intervalul 500,1000 : iei 1 rating si 2 mmr.

Sa ne uitam la exemplul 2 dat de mine mai sus:
Rootsgxp 3045 3119
Dudux 3029 3114
Diferenta de MMR intre ei e mica, 5 in cazul asta. De asta am zis ca ma raportez la team mmr pentru ca nu e unul la 3k mmr si celalalt la 2.5k. De asta mi`am permis sa fac calculele dupa team mmr. (valorile mmr`ului este actualizata dupa ce au jucat ceva meciuri si nu din SS`urile alea)

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 09-11-2015, 16:53:04 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Nu am cum sa investighez ceva bazat pe "calcule facute pe banuieli". Poate nici nu e bug si ai estimat tu eronat

FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook


Last edited by Shocker on 09-11-2015, 17:58:46; edited 1 time in total
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 09-11-2015, 17:16:58 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Partea cu "ai nevoie doar de 10 meciuri" e gresita, stiu ca ai explicat in postul anterior ca "intre timp te bati si cu altii de rating egal ca al tau". Primesti +2 MMR si +1 rating, adica diferenta intre rating si MMR ti se mareste cu +1, deci teoretic ai nevoie de 100 de meciuri contra low rated ca sa primesti acel +24. Chiar daca intre timp tu mai faci meciuri cu teamuri de acelasi rating ca al tau si creste diferenta intre rating si MMR, data viitoare cand te bati cu un low rated tot +1 se adauga la diferenta, e bine asa, asa ramane.

Legat de calculele alea tale, nu am cum sa investighez ceva bazat pe "calcule facute pe banuieli". Poate nici nu e bug si ai estimat tu eronat


Pardon, am vrut sa zic dupa 20 de meciuri. Dar oricum nu sunt 100 cum zici tu.

Uite exemplu pe caracterul meu.
Classyissue 3032rating 3113 mmr
3113 - 3032 = 81, adica 19 MMR pana ajung la diferenta de 100 unde o sa primesc acel bonus pentru ca diferenta dintre rating si mmr este prea mare.
Joc doar versus jucatori din intervalul 500-1000 si asa o sa arate situatia:
3032 3113
3033 3115
3034 3117
...
3052 3153 --- aici ajungem dupa 20 meciuri vs interval 500,1000 diferenta de rating-mmr este 101. Urmatoarea arena o sa luam bonusul de +24 si o sa se ajunga la:
3076 3155 --- si iar ajungem la o diferenta de 79 intre rating si mmr. De aici nu o sa joc 100 de meciuri pentru acel bonus, ci o sa joc din nou 20-21 de meciuri vs 500,1000.

Am zis ca este mai bine ca ai scazut de la +4 la +2, insa lumea pe Freakz era destul de retardata inca de pe Cataclysm sa farmeze +1 rating vs low teams, acum ca primesc +24 la fiecare 20 de arene ii motiveaza si mai mult.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 09-11-2015, 18:01:55 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Da, ai dreptate, ma gandeam aiurea ca dupa ce primesti +24 se egalizeaza rating cu MMR, dar de fapt doar scade diferenta cu ~24. Am facut sa primesti +1 MMR si in intervalul ala.

FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 09-11-2015, 18:57:26 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Nu am cum sa investighez ceva bazat pe "calcule facute pe banuieli". Poate nici nu e bug si ai estimat tu eronat


Atunci cum explici ca cei doi care au castigat au o diferenta de 5 mmr intre ei, au MMR(chiar si cel personal) mai mare decat mmr team`ului advers si pentru meciul respectiv ar fi trebuit sa intre in intervalul [0,300], unde primesti maxim 12 rating, insa ei au luat 14.
E destul de logic ca ceva nu e ok.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian  
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next    


The time now is 10-11-2024, 05:20:47
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password