User
Pass
2FA
 
 

MMR System
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next    
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian
Show only staff posts
Author Message20843
Bestialftw

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 16-04-2016 09:36)
Joined: 07 May 2014
Posts: 106, Topics: 21
Location: Buftea

Reputation: 12.4
Votes: 27

     
Post Posted: 03-10-2015, 18:20:40 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Turbokill1337 wrote:
Propun sa se dea reset la 2.200 mmr/rate tuturor ce au peste 2.2k pentru 2v2 si 1750 3v3


Asta e cea mai buna ideie





1 6
  
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo! Messenger ID
truepower

[epicFacegaming1337]



Status: Offline
(since 10-06-2022 18:27)
Joined: 22 Aug 2013
Posts: 935, Topics: 93
Location: Italy

Reputation: 244.1
Votes: 91

   
Post Posted: 03-10-2015, 18:24:07 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Dreadblade wrote:
Turbokill1337 wrote:
Propun sa se dea reset la 2.200 mmr/rate tuturor ce au peste 2.2k pentru 2v2 si 1750 3v3


Si asta ar fi o solutie.
Asta + egalizarea probabil ar fi cea mai buna solutie

PS: Am mai reparat din exploiturile cu join/etc


+Reset la games played , wins etc daca se poate.

2 6
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 05-10-2015, 11:46:32 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Ceva pareri?

FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 05-10-2015, 12:45:10 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Ceva pareri?


Rating gain/loss este bine facut.
Singura problema ar fi faptul ca pierzi/castigi la fel de mult MMR ca si Rating, lucru ce nu ar trebui sa se intample. Am mai explicat o data chestia asta.
MMR este potentialul tau de joc, nivelul la care poti sa ajungi iar Rating`ul este doar valoarea ca "reward" in functie de MMR`ul tau. MMR`ul ar trebui sa fie intotdeauna mai mare decat rating`ul tau si normal nu ar trebui sa fie o diferenta mai mica de 30-40 intre cele doua.

Cand castigi vs o echipa cu acelasi MMR ca si al tau (vorbim de personal MMR vs enemy Team MMR) MMR`ul tau ar trebui sa creasca mai mult(in cazul asta 4-6 MMR in plus) decat rating`ul tau pentru ca ai batut o echipa de acelasi nivel. Evident, in cazul asta o sa iei doar 12 Rating si 16 MMR.
In cazul in care pierzi vs o echipa cu acelasi MMR(la fel ca in cazul de mai sus) o sa pierzi mai putin MMR pentru ca tu ai ajuns la acelasi nivel si ai potential sa ramai la ratingul respectiv ca si echipa adversa dar jocul asta tine si de RNG, nu doar cine e mai bun, de asta nu vei pierde la fel de mult MMR ca si rating, exemplu o sa pierzi 12 Rating si 8 MMR.


In felul asta, MMR`ul o sa fie intotdeauna mai mare decat rating`ul tau si in plus, in unele cazuri o sa te ajute sa iti ridici rating`ul la potentialul tau de joc (aka MMR).

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 05-10-2015, 13:17:51 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Shocker wrote:
Ceva pareri?


Rating gain/loss este bine facut.
Singura problema ar fi faptul ca pierzi/castigi la fel de mult MMR ca si Rating, lucru ce nu ar trebui sa se intample. Am mai explicat o data chestia asta.
MMR este potentialul tau de joc, nivelul la care poti sa ajungi iar Rating`ul este doar valoarea ca "reward" in functie de MMR`ul tau. MMR`ul ar trebui sa fie intotdeauna mai mare decat rating`ul tau si normal nu ar trebui sa fie o diferenta mai mica de 30-40 intre cele doua.

Cand castigi vs o echipa cu acelasi MMR ca si al tau (vorbim de personal MMR vs enemy Team MMR) MMR`ul tau ar trebui sa creasca mai mult(in cazul asta 4-6 MMR in plus) decat rating`ul tau pentru ca ai batut o echipa de acelasi nivel. Evident, in cazul asta o sa iei doar 12 Rating si 16 MMR.
In cazul in care pierzi vs o echipa cu acelasi MMR(la fel ca in cazul de mai sus) o sa pierzi mai putin MMR pentru ca tu ai ajuns la acelasi nivel si ai potential sa ramai la ratingul respectiv ca si echipa adversa dar jocul asta tine si de RNG, nu doar cine e mai bun, de asta nu vei pierde la fel de mult MMR ca si rating, exemplu o sa pierzi 12 Rating si 8 MMR.


In felul asta, MMR`ul o sa fie intotdeauna mai mare decat rating`ul tau si in plus, in unele cazuri o sa te ajute sa iti ridici rating`ul la potentialul tau de joc (aka MMR).
Asta se contrazice cu primul post https://forum.wow-freakz.com/MMR-System-t383905.html in care e explicat sistemul. Cand incepi cu 0 rating si 1500 MMR o sa fie diferenta intre ele si o sa creasca diferit, insa la un moment dat ajungi sa le egalezi (asta era toata ideea noului sistem). Majoritatea deja le aveti egale pentru ca am facut resetul acela, deci de acum incolo o sa ramana egale pana cand se da reset la rating (la sfarsit de sezon)


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 05-10-2015, 13:56:31 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Asta se contrazice cu primul post https://forum.wow-freakz.com/MMR-System-t383905.html in care e explicat sistemul. Cand incepi cu 0 rating si 1500 MMR o sa fie diferenta intre ele si o sa creasca diferit, insa la un moment dat ajungi sa le egalezi (asta era toata ideea noului sistem). Majoritatea deja le aveti egale pentru ca am facut resetul acela, deci de acum incolo o sa ramana egale pana cand se da reset la rating (la sfarsit de sezon)


Da, o sa iau cate 96 Rating pana la 1500 apoi pana la 1700 Rating o sa am acelasi Rating si MMR si ce am facut? Asta e problema ca nu trebuie sa se egaleze vreodata.

MMR`ul este dinamic, el intotdeauna tinde sa creasca mai repede ca sa te puna cu jucatori mai buni si daca castigi o sa primesti un "reward" adica Rating gain mai mult. Iar daca pierzi, nu te penalizeaza atat de mult(adica pierzi mai putin MMR decat rating ca la urmatorul win sa te avantajeze si sa iti dea 1-2 rating in plus pentru ca MMR`ul tau nu a scazut la fel de mult ca si rating`ul tau)

Uite un exemplu: sunt la 2450 Rating si 2500 MMR de o saptamana si castig/pierd si nu pot sa avansez pentru ca asta e nivelul meu de joc si mai mult nu pot. Apoi pierd 10 meciuri intr`o zi din cauza ca pierd vs un comp mai bun decat al meu. Evident, o sa fiu penalizat pentru cele 10 lose`uri si Rating meu va scadea la 2300, dar asta nu inseamna ca nivelul meu de joc a scazut in acelasi timp (ca doar eram la 2500 MMR timp de o saptamana). In felul asta, dupa cele 10 lose`uri o sa am 2300 Rating si 2400 MMR, o diferenta de 50 in plus fata de cat am avut inainte intre Rating si MMR, dar asta inseamna ca la urmatoarele win`uri rating`ul meu va creste mai mult ( gen 2-3 in plus fata de cat as lua normal, pentru ca am o diferenta de 100 intre rating si mmr) lucru ce ma ajuta sa imi revin si sa ajung din nou la 2500 MMR si ~2450 rating atat cat este nivelul meu.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 05-10-2015, 17:19:07 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Shocker wrote:
Asta se contrazice cu primul post https://forum.wow-freakz.com/MMR-System-t383905.html in care e explicat sistemul. Cand incepi cu 0 rating si 1500 MMR o sa fie diferenta intre ele si o sa creasca diferit, insa la un moment dat ajungi sa le egalezi (asta era toata ideea noului sistem). Majoritatea deja le aveti egale pentru ca am facut resetul acela, deci de acum incolo o sa ramana egale pana cand se da reset la rating (la sfarsit de sezon)


Da, o sa iau cate 96 Rating pana la 1500 apoi pana la 1700 Rating o sa am acelasi Rating si MMR si ce am facut? Asta e problema ca nu trebuie sa se egaleze vreodata.

MMR`ul este dinamic, el intotdeauna tinde sa creasca mai repede ca sa te puna cu jucatori mai buni si daca castigi o sa primesti un "reward" adica Rating gain mai mult. Iar daca pierzi, nu te penalizeaza atat de mult(adica pierzi mai putin MMR decat rating ca la urmatorul win sa te avantajeze si sa iti dea 1-2 rating in plus pentru ca MMR`ul tau nu a scazut la fel de mult ca si rating`ul tau)

Uite un exemplu: sunt la 2450 Rating si 2500 MMR de o saptamana si castig/pierd si nu pot sa avansez pentru ca asta e nivelul meu de joc si mai mult nu pot. Apoi pierd 10 meciuri intr`o zi din cauza ca pierd vs un comp mai bun decat al meu. Evident, o sa fiu penalizat pentru cele 10 lose`uri si Rating meu va scadea la 2300, dar asta nu inseamna ca nivelul meu de joc a scazut in acelasi timp (ca doar eram la 2500 MMR timp de o saptamana). In felul asta, dupa cele 10 lose`uri o sa am 2300 Rating si 2400 MMR, o diferenta de 50 in plus fata de cat am avut inainte intre Rating si MMR, dar asta inseamna ca la urmatoarele win`uri rating`ul meu va creste mai mult ( gen 2-3 in plus fata de cat as lua normal, pentru ca am o diferenta de 100 intre rating si mmr) lucru ce ma ajuta sa imi revin si sa ajung din nou la 2500 MMR si ~2450 rating atat cat este nivelul meu.
De unde scoti informatiile astea? Ceva proofs concrete? Deasemenea, faptul ca scrii cateva propozitii random nu ajuta cu absolut nimic. Sistemul actual a fost propus si primit cu bine de multi din cei care au postat aici. Tu zici ca trebuie iar sa il rescriem de la 0. Ai in minte ceva concret cap coada cum a facut nytrox in primul post sau nu? Daca nu, degeaba postezi


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 05-10-2015, 19:33:18 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
De unde scoti informatiile astea? Ceva proofs concrete? Deasemenea, faptul ca scrii cateva propozitii random nu ajuta cu absolut nimic. Sistemul actual a fost propus si primit cu bine de multi din cei care au postat aici. Tu zici ca trebuie iar sa il rescriem de la 0. Ai in minte ceva concret cap coada cum a facut nytrox in primul post sau nu? Daca nu, degeaba postezi


Din posturi de pe forumuri si din experienta mea. O sa dau quote la cateva chestii.

"This MMR, using about the same scale as the actual rating, will then match you up against another team with about the same MMR. So if you have 1600 MMR, you will almost always fight against other teams with around 1600 MMR."

"To sum it up: MMR is your rating that displays the level of difficulty you’re playing at, and Rating change is based purely on the enemy's MMR and the outcome of the match. The rating itself, however, doesn’t really indicate anything, except for the fact that it displays that you played on that particular level for some time. However, it is the MMR that matters, and the rating just follows."

"When you are new to a certain bracket, your MMR will change quite fast, so you don't have to play a lot of games at the wrong level of difficulty.When you have already played quite a few arena matches, you will see it change a bit slower, because you have already proven to be worthy of the MMR you are at at that given time."

"-- If you are at 1300 but belong at 1650, you should be winning 4 of every 5 matches
-- If you do that, your MMR will go up steadily, and you will face harder and harder opponents
-- Once you move your MMR to 1650, your TR will follow
"


Nu trebuie rescris de la 0. Trebuie modificat intervalul in care partea complicata a sistemului se desfasoara, mai exact " Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-50,50] "
Iar apoi ne legam doar de partea unde se modifica MMR`ul, la fiecare interval de MMR pe care l`a postat Nytrox sa fie modificate valorile de gain/lose.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 05-10-2015, 21:26:15 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Ce ai scris tu acolo nu spune ABSOLUT NIMIC util/concret, doar "nu e bine, trebuie facut sa fie bine"

FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 05-10-2015, 22:07:19 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Ce ai scris tu acolo nu spune ABSOLUT NIMIC util/concret, doar "nu e bine, trebuie facut sa fie bine"


Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-2000,-500] primesti 96 rate,pierzi 0 rate.
Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-500,-100], primesti [96,24] rate, respectiv pierzi [2,10] rate .

Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-100,100]:
MMR:
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [0,300] ,primesti 15-5 mmr,respectiv pierzi 9-19 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [300,500] ,primesti 5 mmr,respectiv pierzi 19-33 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [500,1000] ,primesti 4,respectiv pierzi 33-61 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-300,0] ,primesti 25-15 mmr,respectiv pierzi 1-9 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-500,-300] ,primesti 39-25 mmr,respectiv pierzi 1 mmr .
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-1000,-500] ,primesti 67-39 mmr,respectiv pierzi 1 mmr .

La ultimele doua pierzi doar 1 mmr pentru ca nici nu ar trebui sa te bage vs teamurile alea insa dupa cele 5 minute se poate intampla sa te bage.


Tot ce am facut e sa adaug si sa scad 3MMR, in asa fel incat dupa un anumit numar de meciuri(20-25) jucate o sa beneficiezi de 10-15 rating in plus in total, asta daca le castigi pe toate iar in cazul in care castigi si pierzi, sa fie ceva mai complex in asa fel incat sa beneficiezi putin ca sa ajungi la nivelul tau.

Facand calcule pare ok, trebuie sa vedem practic sa vedem daca ajuta sau nu chestia asta ca sa fie cat mai, uhm blizzlike.
Valorile alea se pot modifica dar in principiu asta e ideea.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 08-10-2015, 11:41:06 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shadowy wrote:
Shocker wrote:
Ce ai scris tu acolo nu spune ABSOLUT NIMIC util/concret, doar "nu e bine, trebuie facut sa fie bine"


Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-2000,-500] primesti 96 rate,pierzi 0 rate.
Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-500,-100], primesti [96,24] rate, respectiv pierzi [2,10] rate .

Cand rate-ul personal minus mmr-ul personal este in intervalul [-100,100]:
MMR:
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [0,300] ,primesti 15-5 mmr,respectiv pierzi 9-19 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [300,500] ,primesti 5 mmr,respectiv pierzi 19-33 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [500,1000] ,primesti 4,respectiv pierzi 33-61 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-300,0] ,primesti 25-15 mmr,respectiv pierzi 1-9 mmr.
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-500,-300] ,primesti 39-25 mmr,respectiv pierzi 1 mmr .
Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [-1000,-500] ,primesti 67-39 mmr,respectiv pierzi 1 mmr .

La ultimele doua pierzi doar 1 mmr pentru ca nici nu ar trebui sa te bage vs teamurile alea insa dupa cele 5 minute se poate intampla sa te bage.


Tot ce am facut e sa adaug si sa scad 3MMR, in asa fel incat dupa un anumit numar de meciuri(20-25) jucate o sa beneficiezi de 10-15 rating in plus in total, asta daca le castigi pe toate iar in cazul in care castigi si pierzi, sa fie ceva mai complex in asa fel incat sa beneficiezi putin ca sa ajungi la nivelul tau.

Facand calcule pare ok, trebuie sa vedem practic sa vedem daca ajuta sau nu chestia asta ca sa fie cat mai, uhm blizzlike.
Valorile alea se pot modifica dar in principiu asta e ideea.
Mergand pe ideea ta am facut ceva, dar cu o modificare majora: am lasat sa pierzi la fel de mult MMR ca sistemul original al lui Nytrox, doar am modificat sa castigi mai mult.
Daca as fi facut EXACT cum ai zis tu s-ar fi intamplat exact acelasi lucru ca pana acum: la un moment dat ajungeau sa creasca si sa scada la fel, uite aici niste simulari (lista cu simulari e explicata la sfarsitul postului) de la 0 rating si 1500 MMR pana la 3000 rating sa vezi cum ar fi evoluat: la un moment dat ajungeai sa ai diferenta de 90 intre MMR si personal rating si acolo ramanea

In schimb cu varianta mea uite cum evolueaza treaba: cand ai win streaks se mareste MMR-ul fata de personal rating. Cand ai lose streaks iti scade MMR-ul si se apropie de rating.

Am facut si o simulare pornind de la 2100 rating si 2100 MMR pana la 3000 rating (ca sa vedem ce se intampla cu ladderul actual unde toti au rating = MMR), e all good click: pe masura ce ai win streak-uri iti creste MMR-ul mai mult decat ratingul. Daca ajungi la o diferenta prea mare intre MMR si rating primesti automat mai mult rating si mai scade diferenta intre personal rating si MMR. Cand pierzi, scade diferenta intre rating si MMR (ce e important de urmarit e ultima parte din fiecare linie de simulare, partea cu diferenta intre MMR si rating "MMR - rating diff")

Sa urmariti ladderul de la urmatorul restart sa vedem CAT MAI REPEDE daca e vreo problema sau nu.

Explicatii simulari: sa luam exemplul asta
Code:
1867 vs 1893 (diff 26) => Rating: 1777 + 16 = 1793, MMR: 1867 + 16 = 1883 (MMR - rating diff = 90) [WIN]
  • 1867 vs 1893 (diff 26) = tu ai 1867 MMR, adversarul are 1893 MMR (diferenta dintre voi e 26 [el are cu 26 mai mult])
  • Rating: 1777 + 16 = 1793 = tu ai 1777 rating, primesti +16 pentru win, ajungi sa ai 1793 rating
  • MMR: 1867 + 16 = 1883 = tu ai 1867 MMR, primesti +16, ajungi sa ai 1883 MMR
  • (MMR - rating diff = 90) = diferenta dintre MMR-ul tau si personal rating e de 90
  • [WIN] = daca e win sau lose


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Njurax

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 27-06-2017 16:45)
Joined: 18 Jun 2015
Posts: 148, Topics: 17
Location: Romania

Reputation: 57.1
Votes: 17

 
Post Posted: 08-10-2015, 12:32:37 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Misto simularile, dar am o mica observatie:
Toate sunt bazate pe faptul ca lucrurile merg bine si intalnesti un team foarte apropiat in mmr.
Ce se intampla, daca prin sansa, intalnesti la cateva meciuri distanta, o diferenta mare de mmr intre echipe?
Oare cum ar arata atunci simularea?




0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shocker

[Freakz owner]



Status: Offline
(since 08-02-2020 12:17)
Joined: Momentul zero
Posts: 33986, Topics: 1350
Location: localhost

Reputation: 6485.6
Votes: 829

   
Post Posted: 08-10-2015, 13:05:25 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Njurax wrote:
Misto simularile, dar am o mica observatie:
Toate sunt bazate pe faptul ca lucrurile merg bine si intalnesti un team foarte apropiat in mmr.
Ce se intampla, daca prin sansa, intalnesti la cateva meciuri distanta, o diferenta mare de mmr intre echipe?
Oare cum ar arata atunci simularea?
Pare ok https://www.freakz.ro/p/2549df7d


FREAKZ COMMUNITY @ Facebook
WOW FREAKZ @ Facebook
0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Njurax

[Mentally Stable]



Status: Offline
(since 27-06-2017 16:45)
Joined: 18 Jun 2015
Posts: 148, Topics: 17
Location: Romania

Reputation: 57.1
Votes: 17

 
Post Posted: 08-10-2015, 16:49:05 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Shocker wrote:
Njurax wrote:
Misto simularile, dar am o mica observatie:
Toate sunt bazate pe faptul ca lucrurile merg bine si intalnesti un team foarte apropiat in mmr.
Ce se intampla, daca prin sansa, intalnesti la cateva meciuri distanta, o diferenta mare de mmr intre echipe?
Oare cum ar arata atunci simularea?
Pare ok https://www.freakz.ro/p/2549df7d

Arata bine, si din cate se vede diferenta dintre MMR si Rate nu trece de 100.
Sa speram ca lucrurile vor merge bine si nu vor mai fi probleme.
Buna treaba baieti! -




0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
Shadowy

[Creep]



Status: Offline
(since 02-09-2017 16:49)
Joined: 07 Apr 2012
Posts: 532, Topics: 67
Location: Romania

Reputation: 75.1
Votes: 40

Post Posted: 04-11-2015, 15:25:44 | Translate post to: ... (Click for more languages)

Sistemul de acum este ok, insa are o problema majora la care eu nu m`am gandit pana cand nu am vazut ingame cum merge treaba. Cand am propus modificarile la sistemul asta in trecut am luat exemple din 3v3, dar 2v2 este mai populat la noi si s`a vazut imediat care este problema.

Cand diferenta dintre MMR`ul tau personal si rating ajunge la 101, o sa iei +24 rating. Asta nu e problema, ci cum iei acest +24 rating cu sistemul asta.

Facusem un post cand am sesizat problema asta in prima saptamana.Am vazut ca ai modificat MMR gain fata de rating gain si l`ai scazut cu 2, nu stiu daca ai facut asta pentru toate intervalele de acolo sau doar pe intervalul [500,1000]
"Cand mmr-ul personal minus mmr-ul team-ului advers este in intervalul [500,1000] ,primesti 4,respectiv pierzi 33-61 mmr. " Vorbesc de intervalul asta.

In intervalul [500,1000] modifica ca acel MMR gain sa fie la fel ca Rating gain, dar doar pentru intervalul asta.
De ce? Acel +24 il iei mult prea des pentru ca dupa 5 minute te baga vs low teams, iar cand pici vs aia arena e scurta si dupa 10 meciuri iei acel +24 pentru nimic.

Am gandit sistemul asta pentru arenele cand joci vs high rated team si pentru ca arenele sunt mult mai lungi, exista sansa sa pierzi si iei mult mai rar acel +24 rating.

Din cauza asta si rating`urile in ladder sunt prea mari.

0 0
  
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Freakz Forum Index -> Trash Bin -> WOW -> Romanian  
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next    


The time now is 20-09-2024, 04:58:43
Copyright info

Based on phpBB ro/com
B

 
 
 







I forgot my password


This message appears only once, so
like us now until it's too late ! :D
x